Hij heeft 'm onder al die namen (en met de Ketterse Fanfare) uitgebrachtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef methodmich het volgende:
Geniale #13 belsen!
Maar moet nummer 15 niet worden André Manuel (of Krang) met Kraaien ipv Manuel met De Kraaien??
Volgens mij was de eerste versie onder de naam Manuel, dus vandaar, maar hij mag opgeteld worden bij welke andere versie dan ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef methodmich het volgende:
Geniale #13 belsen!
Maar moet nummer 15 niet worden André Manuel (of Krang) met Kraaien ipv Manuel met De Kraaien??
volgens mij wordt dat over het algemeen als belgische band beschouwdquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef Burnett het volgende:
Enige twijfel over Novastar, wel geboren in NL.
27. André Van Duin - De Zenuwpeesquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat over het algemeen als belgische band beschouwd
Geweldige band, geweldige plaat!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:50 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat lijkt me op zich wel een Belg.
The Serenes, lekker hoor Burnett!
Inderdaad. Maar ik vind het heel tof. Ik weet niet precies waarom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef methodmich het volgende:
Jacco Gardner, inderdaad al vlotjes in je lijstje.:)
zou ik je willen verzoeken de titel van het Bloem de Ligny-nummer nog even te herzienquote:en let een beetje op de spelling
fixedquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op verzoek van de organisator
zou ik je willen verzoeken de titel van het Bloem de Ligny-nummer nog even te herzien
Tom & Dick...ook vergeten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef Burnett het volgende:
Bloem - Omdat (Parce Que Because) vergeten..., en Noodweer - In De Disco..., en Kytecrash - Sojourner..., en Tom & Dick - Bloody mary
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |