Ik zal ze eens zoeken.. Wat heb je ervoor over?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Mip1988 het volgende:
Niemand die van zn meegeleverde oordopjes af wil..?
Nee sorry, vind die van mij nu ook wel fijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Mip1988 het volgende:
Niemand die van zn meegeleverde oordopjes af wil..?
Hoe maak jij dan backups?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb nooit een Samsungaccount aangemaakt of Kies gebruikt. Zonder die dingen werkt alles prima. Minder hoofdpijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)ikdutta.backup&hl=nl
Danke!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)ikdutta.backup&hl=nl
en? gevonden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:45 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zal ze eens zoeken.. Wat heb je ervoor over?
Ik heb de bijgeleverde rubbertjes niet meer.
Hmm ok, kaart zit er nu al in sinds vorig jaar september. Vreemd dat het nog niet eerder is voorgekomen dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Klonk het volgende:
Heb ik ook gehad, kaart geformatteerd en sindsdien niet meer voorgekomen.
SDCard is volledig niet meer te zien, ook niet als ik hem in mijn cardreader stop... kaartje is dus echt overleden :Squote:Op maandag 11 maart 2013 14:43 schreef Klonk het volgende:
Tijd komt aardig overeen, van eind augustus tot halverwege de afgelopen maand
heel graagquote:Op maandag 11 maart 2013 15:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Kan ze op mijn kamer niet vinden, zal aanstaand weekend even bij mijn ouders kijken.
Wegpoetsen kan niet. Je krijgt hem alleen weg door het glas om de kras heen af te schuren en te polijsten, iets wat ik nog nooit heb zien doen op een touchscreen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef Tjik het volgende:
Bij mij zat er ook al vrij snel een krasje in me scherm. Helaas valt hij best wel op. Weet iemand een middeltje om het weg te poetsen?
verzekerd?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Fendy het volgende:
Gisteren mijn S3 laten vallen op een harde stenen vloer, enorme barst in het scherm. Gelukkig zometeen al een leentoestel terwijl die van mij naar de dynafix gaat, dan krijg ik hem over anderhalve week weer terug.
Goed geregeld.
Nog 23 uur wachten ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:39 schreef o.us2.0 het volgende:
Begint vannacht om middernacht. Livestreampje:
zo te zien 4.2.1, maar vind hem eigenlijk een flop als ik het zo zie. Zelfs ik draai 4.2.2 en qua uiterlijk is ie vrijwel identiek aan de s3.. :/quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:08 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat gaat het ding eigenlijk draaien ? 4.2.x ?
Ja, via werkgever, dus volgende dag vervangend toestel en geen eigen risico. Prima dus.quote:
Naar de groene kant schuiven ipv de rode kant, net als met bellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe kan ik de wekker snoozen? Het lukte vanmorgen niet
Laat de wekker over een minuut of twee afgaan, dan weet je wat je moet doen voor morgenochtend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ja wat een druif ben ik ook, je kunt daar inderdaad nog naar beneden scrollen. Ach, heb de telefoon nog geen 24 uur dus er zullen waarschijnlijk nog wel wat
-maar hoe dan vragen volgen als ik het op google/in de handleiding niet vinden kan.
o.us, bellen heb ik nog niet gedaan![]()
probeer ik vanavond wel als ik thuis benquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat de wekker over een minuut of twee afgaan, dan weet je wat je moet doen voor morgenochtend.
geef hem nou geen slecht advies. Dalijk verslaapt hij zich omdat ie zich helemaal suf snoozed..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat de wekker over een minuut of twee afgaan, dan weet je wat je moet doen voor morgenochtend.
noem je mij een hij???? Noes!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
geef hem nou geen slecht advies. Dalijk verslaapt hij zich omdat ie zich helemaal suf snoozed..
Gewoon je telefoon omdraaien, dus op zijn kop leggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe kan ik de wekker snoozen? Het lukte vanmorgen niet
Vandaag komt de S4 uit maar zie niet echt n reden mn s3 te vervangen, behalve de accuduur.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef KhaZ het volgende:
Heb de S3 nu iets langer dan een week en ben nog geen enkel minpunt tegengekomen, wat een ontzettend fijn ding!!!! *zeer tevreden*
Zit dat standaard al in branded telefoons ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon omdraaien, dus op zijn kop leggen.
Nah, `beweging`aanzetten en dan zit het in het submenutje ergens. Kan nu niet kijken, die van mij ligt bij dynafixquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zit dat standaard al in branded telefoons ?
Ik moest er voor flashen
Ik ken de optie , bij mijn T-Mobile ROM zat dat er nog niet inquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, `beweging`aanzetten en dan zit het in het submenutje ergens. Kan nu niet kijken, die van mij ligt bij dynafix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |