Duidelijk te zien ook dat ze kort haar heeft, vind je ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk is het slecht te zien (lijkt me ook de bedoeling van het programma) maar het is dus duidelijk dat er iemand staat en ik herken die kleding van Carolien dat witte etcetera.
Heeft niemand MIJ herkent zei de mol dus dan zou de olifant afvallen want dat is niet de mol in persona.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Smeich het volgende:
Maar als wij al iemand niet kunnen herkennen met zo'n "close-up" waarom dan wel de kandidaten die daar zoveel verder vanaf staan. Dat gezegd hebbende, ik denk nog steeds erg serieus dat "Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik?" op de olifant op de deur slaat, en dus zo Carolien herkennen als een soort naamplaatje van "het huis" van de olifant waarin de mol zich bevond.
Die heb ik ook gezien ja helaas heel onduidelijk. zie WIDM.comquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef Smeich het volgende:
En nu een close-up van dat moment dat mij opviel, van diegene die beweegt achter dat raampje van 24:22 tot 24:27
Kensergrappig manquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Duidelijk te zien ook dat ze kort haar heeft, vind je ook niet?
Ik denk dat dit juist zo bedoeld is want anders had de mol niet aanvullend "Of herkend bedoel ik" gezegd. Als ze daar zelf had gestaan, dan hadden de kandidaten haar (?) dus moeten zien en was de eerste zin ("Heeft niemand mij gezien?") voldoende geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft niemand MIJ herkent zei de mol dus dan zou de olifant afvallen want dat is niet de mol in persona.
Ja inderdaad of de mol fucked de boel en wist dat hij/zij niet te zien was maar er wel stond.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist zo bedoeld is want anders had de mol niet aanvullend "Of herkend bedoel ik" gezegd. Als ze daar zelf had gestaan, dan hadden de kandidaten haar (?) dus moeten zien en was de eerste zin ("Heeft niemand mij gezien?") voldoende geweest.
Al slaat dat herkend natuurlijk wel weer op 'herkend in dat enorme gevaarte dat orgel zat te spelen'.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist zo bedoeld is want anders had de mol niet aanvullend "Of herkend bedoel ik" gezegd. Als ze daar zelf had gestaan, dan hadden de kandidaten haar (?) dus moeten zien en was de eerste zin ("Heeft niemand mij gezien?") voldoende geweest.
Dat is het kutte ook aan die hints/aanwijzingen je kan alles anders interpreteren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Smeich het volgende:
Niet zo natuurlijk als je wellicht denkt want ik interpreteer het dus anders aangezien je daar niemand in kunt herkennen cq zien.
Nou ja, hoe je het ook wendt of keert, dat bedoelen ze er wel mee. Of er die diepere boodschap achter zit waar jij op doelt, horen we volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Smeich het volgende:
Niet zo natuurlijk als je wellicht denkt want ik interpreteer het dus anders aangezien je daar niemand in kunt herkennen cq zien.
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef MolFan het volgende:
Waarom is die kale vent eigenlijk gestopt destijds als presentator? Hij was wel een baws
Haha idd, ik (her)kende er maar 3 ofzo, van de 10quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Hmja die geef ik je.. de poel BN'ers dunt behoorlijk uit, ze trippen idd alleen nog op de betaalde vakantie en ruime faciliteiten/onkostenvergoedingen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)
Hij had het toch over die kale?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.
Qua leeftijd is "de kale" ouderquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja, maar PJ lijkt mij nog ouder dan die kale?
Ohhja leuk, dat doe ik ook wel eens...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ok ok ik ben hier nu weg, zondagavond nadat ik 'm heb gezien weer terug in dit subforum
Tunnel dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Smeich het volgende:
ja wellicht wel haha, maar die muts is een olifantenmuts
Die oren, die slagtanden. Althans, dat zou je zien als je in mijn tunnel zou zitten.
Maar John Deere produceert onder andere graafmachines......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |