SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Jawel maar dan ben ik er sneller zat van, en als ik stoned ben dan schuurt dat langs m'n tong enzoquote:
Fuck the EBU.![]()
Whehe true.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel maar dan ben ik er sneller zat van, en als ik stoned ben dan schuurt dat langs m'n tong enzo![]()
Dan koop je toch gewoon een pakje smoking browns en laat de vloeitjes die je nu nog hebt ergens als reservequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Mn smoking browns zijn alweer op, jammer want vind ze toch wel lekkerder
Fuck the EBU.![]()
Ja maar ga niet weer de deur uit nuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een pakje smoking browns en laat de vloeitjes die je nu nog hebt ergens als reserveDoe t wel met een witte
![]()
Ja maar morgen ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ga niet weer de deur uit nuDoe t wel met een witte
Fuck the EBU.![]()
spekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Bij gebakken ei met spek eerst spek in de pan of eerst het ei?![]()
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-02-2013 om 08:11:54Welcome to Australia (3)
reageer retweet
![]()
En nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik ook, maar gooide het ei er te snel bij![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met me moeder gedeeld, broodje met half gebakken spek en eiHoe moeilijk is het ook
![]()
Ik heb je ermee aangestoken als een jointquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ook honger, ff kijken wat er is.![]()
had al de hele tijd een beetje hongerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb je ermee aangestoken als een joint![]()
![]()
Ik was het breekpuntquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had al de hele tijd een beetje honger![]()
stronkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, je was ook makkelijk doelwit, stoned enzo![]()
yolo pep snuivequote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nu ben je wel een beetje stoer aan het doen hoor![]()
copyright pzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken!![]()
Heeft hij niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet jij hier, gvd. Je bent geen stoner![]()
UMADquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet jij hier, gvd. Je bent geen stoner![]()
Wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt nu vas..![]()
Zo nog maar even het balkon op en een jointje roken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Nee kan ie niet hij heeft z'n begeleider nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
fl kan ook voor zichzelf sprekun![]()
Wie is datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee kan ie niet hij heeft z'n begeleider nodigSlaap zachtquote:![]()
![]()
Net bij de bakker geweest, een vers wit tijgerbrood gehaald, nu ga ik asociaal smeren met pindakaas
Je weet het niet?!![]()
Hoe doe je dat, 's nachts naar de bakker?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:38 schreef Impect het volgende:
Net bij de bakker geweest, een vers wit tijgerbrood gehaald, nu ga ik asociaal smeren met pindakaas#YOLO![]()
De bakker bakt 's nachts, en we kunnen zo de bakkerij in lopen om wat te bestellen. Saucijzenbroodjes, hamkaas croissants, pizzabroodjes etc. Etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, 's nachts naar de bakker?Je weet het niet?!![]()
Ik ben voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:03 schreef Studeur het volgende:
ben thuis hihi is er nog een tinychat?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
effe kijken heb geen cam maar wel mobiel dus misschien lukt dat , maak jij ?quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
effe kijken heb geen cam maar wel mobiel dus misschien lukt dat , maak jij ?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 16:25:37 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dit... is facking droog
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
onze vast loperquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ikke piep fallen iedereen van de chat
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
hoe bevalt de jonko?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 05:48 schreef smitjew het volgende:
ikke piep fallen iedereen van de chat![]()
![]()
Lekker, had geen shag meer maar heb klaren gebruikt. Draait wel kut maar is fijn.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Waarom heb ik de Lion King aangezet? Wat een stom idee!
Mufasaaaaaa
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Hoe'st met je kekke vriend?quote:Ik moet ook werken tot 5. Daarna naar een verjaardag waar ik tegen die tijd waarschijnlijk totáál geen zin meer in heb, iig niet om er naar toe te fietsenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:11 schreef Onorgineel het volgende:
Werken tot 5 uur DOEI, hier nog een cadeautje van het huis!Hopen dat er nog geld op m'n ov chipkaart staat, dan ga ik met de bus
Fuck the EBU.![]()
of je gaat met zo'n kansloos bordje langs de weg staan met je duim omhoogquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe'st met je kekke vriend?
[..]
Ik moet ook werken tot 5. Daarna naar een verjaardag waar ik tegen die tijd waarschijnlijk totáál geen zin meer in heb, iig niet om er naar toe te fietsenHopen dat er nog geld op m'n ov chipkaart staat, dan ga ik met de bus
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Zo, ik ben ontwaakt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dat gaat wel verquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zag hem toevallig gisteren, hij had het nog over je.
![]()
![]()
Sinds je erin gereageerd hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
sinds wanneer staat dit topic in myat?![]()
![]()
En wakker.
Die tinychat vannacht, om 5 uur snachts gewoon nog 5 mensen online
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ojaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
En wakker.
Die tinychat vannacht, om 5 uur snachts gewoon nog 5 mensen online![]()
![]()
Ben benieuwd wanneer het begint te sneeuwen hierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Tot overmaat van ramp is er sneeuw voorspelt. Begint al aardig grijs te worden hierJe weet het niet?!![]()
Nehh, je weet maar nooit wat voor figuren je daarmee aan trektquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of je gaat met zo'n kansloos bordje langs de weg staan met je duim omhoog
Heb nog genoeg voor de heenreis met de bus, en de terugreis dan maar 2 euro betalen voor een buskaartjeSerieus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zag hem toevallig gisteren, hij had het nog over je.
Wat zei hij?
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij zou er maar een paar centimeter komen te liggen en gaat het daarna alweer dooienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Tot overmaat van ramp is er sneeuw voorspelt. Begint al aardig grijs te worden hier
Fuck the EBU.![]()
heb hier ook last van, powernappen dan maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Zo zonde weer, ik voel me vermoeidHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Komt door slaaptekort, maar ik doe nooit aan powernappenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb hier ook last van, powernappen dan maar![]()
Allebei nognooit gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moby haze, er was geen bubblegum![]()
![]()
is die zoet, die bubblegum?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bubblegum is
Maar als die er niet is, dan is haze me alternatief![]()
Oke chillquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja vergeleken met haze wel, en ruikt ook stuk lekkerder vind ik![]()
![]()
En ze zeggen dat je kauwgom smaak krijgt, soms lijkt het ook zo of ik beeld me het in ik weet het nietquote:![]()
![]()
Nja zou best kunnen, heb ook weleens een hele zoete gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ze zeggen dat je kauwgom smaak krijgt, soms lijkt het ook zo of ik beeld me het in ik weet het niet![]()
![]()
Welke welke?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja zou best kunnen, heb ook weleens een hele zoete gehad![]()
En dat spreekt uit jaren lange ervaringquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geeeen idee meerAlweer paar jaar terug
![]()
Oh plsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat spreekt uit jaren lange ervaring![]()
![]()
Ik doe dat vaak, net een half uurtje getukt en voel me al wat wakkerderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt door slaaptekort, maar ik doe nooit aan powernappenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ok, ik vind het zonde van de tijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak, net een half uurtje getukt en voel me al wat wakkerder![]()
Dientje in Amsterdam bij de dampkring geloof ik hebben ze new york sour diesel. Das net alsof je snoepjes rookt.![]()
Nog nooit geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Serpenthax het volgende:
Dientje in Amsterdam bij de dampkring geloof ik hebben ze new york sour diesel. Das net alsof je snoepjes rookt.
New york sour diesel, even op letten dan![]()
![]()
Mogge.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Waarom zei ik trusten?quote:Op zondag 24 februari 2013 02:54 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is zo'n joint die eerst beetje raar aan voelt en nu goedIk las vast dat je ging slapen. LOL!
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zei ik trusten?Ik las vast dat je ging slapen. LOL!
![]()
![]()
Jongens jongens, ik heb een gezellige verjaardag gehad en ben klein beetje aangeschoten (merk ik eigenlijk nu ik rustig thuis zit pas). Daar ga ik nu mooi gebruik van maken, want dat kleine beetje aangeschotenheid in combinatie met een halve joint die ik nu aansteek, zal er vast voor zorgen dat ik straks als een blok in slaap val. En dat zal ik nodig hebben, want over 6 uur gaat de wekker alweer
Dus voor degenen die niet meer online zijn de komende 15 minuten; slaap lekkah
Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerd en trusten!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
Jongens jongens, ik heb een gezellige verjaardag gehad en ben klein beetje aangeschoten (merk ik eigenlijk nu ik rustig thuis zit pas). Daar ga ik nu mooi gebruik van maken, want dat kleine beetje aangeschotenheid in combinatie met een halve joint die ik nu aansteek, zal er vast voor zorgen dat ik straks als een blok in slaap val. En dat zal ik nodig hebben, want over 6 uur gaat de wekker alweer
Dus voor degenen die niet meer online zijn de komende 15 minuten; slaap lekkah
Alcohol is gewoon slecht, helemaal in combinatie met fietsen en sneeuw:
Snel maar een jointje draaien![]()
![]()
Gast, vieeessss!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en trusten!
[ link | afbeelding ]
Snel maar een jointje draaien
Jointje helpt vast tegen de pijn
Even een applausje voor mij dat ik op mijn nieuwe hakken (die totáál geen grip hebben whatsoever) NIET op mijn bek ben gegaan in de sneeuw
Niet mijn verjaardag trouwens, maar van een vriendin
Fuck the EBU.![]()
Oh da's wel lekker! Gewoon mee laten voeren door de highquote:Op zondag 24 februari 2013 02:54 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is zo'n joint die eerst beetje raar aan voelt en nu goed![]()
![]()
Dat vind ik altijd zo knap he, als mensen op onmogelijke wijze toch gewoon overeind blijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, vieeessss!
Even een applausje voor mij dat ik op mijn nieuwe hakken (die totáál geen grip hebben whatsoever) NIET op mijn bek ben gegaan in de sneeuw
Niet mijn verjaardag trouwens, maar van een vriendin![]()
M'n knie is nog smeriger :p![]()
Monoquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ai ai, zaterdagavond is niet ongeschonden geweest.
THC verzacht pijnHoe'st met jou dan.
Met elk trekje dat ik neem voel ik me gewoon meer en meer aangeschoten
Terwijl ik helemaal niet zo veel heb gedronken (geen geld en kreeg paar drankjes van vriend(inn)en) en pas vlak voor ik naar huis ging merkte dat ik iets had gedronken.
Maar nu icm de joint is dat wel lekkah!
Straks als hij op is ga ik zoooo lekker slapenJammer dat het maar van korte duur is
Maar het was ook m'n bedoeling om om 12 uur thuis te zijn, dus eigen schuld
Fuck the EBU.![]()
Ninja: nou en, toch gefeliciteerdquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, vieeessss!
Niet mijn verjaardag trouwens, maar van een vriendin![]()
![]()
En ik liep niet eens als een boeren bosmongool! Ik kon gewoon als een dametje op mijn hakjes blijven lopenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap he, als mensen op onmogelijke wijze toch gewoon overeind blijven![]()
M'n knie is nog smeriger :p
Moira begint vrouwelijke skills te ontwikkelen
Fuck the EBU.![]()
Neh en ik zou eigenlijk gewoon thuis blijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ai ai, zaterdagavond is niet ongeschonden geweest.
THC verzacht pijn
Nu jointje + vieze dubstep op de koptelefoon![]()
![]()
Oh ik hoef echt geen muziek meer te horenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neh en ik zou eigenlijk gewoon thuis blijven
Nu jointje + vieze dubstep op de koptelefoonIk geniet van de stilte
Fuck the EBU.![]()
Prima hier, was rond 4 uur thuis vanmiddag, lekker chillen, biertje, voetbal kijken, joggingbroek aan! Supernicequote:Op zondag 24 februari 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
MonoHoe'st met jou dan.
Terwijl ik helemaal niet zo veel heb gedronken (geen geld en kreeg paar drankjes van vriend(inn)en) en pas vlak voor ik naar huis ging merkte dat ik iets had gedronken.
Straks als hij op is ga ik zoooo lekker slapenJammer dat het maar van korte duur is
Hoe was die verjaardag? Was H er ook ?![]()
![]()
Sterkte!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en trusten!
[ link | afbeelding ]
Snel maar een jointje draaienYour beauty never ever scared me.![]()
Echt he, denk je ja ik ga ffkes om iedereen gedag te zeggen. Maar uiteindelijk sta je weer samen met het personeel te dweilenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
MonoHoe'st met jou dan.
![]()
![]()
Mijn internet knalde eruit, wou al bijna naar beneden lopen enz (is meer werk dan het klinkt) maar hij doet het weer. Wel heel zwakYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb een speciale map met films en porno voor als ik onverwachts een internetloze periode doormaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn internet knalde eruit, wou al bijna naar beneden lopen enz (is meer werk dan het klinkt) maar hij doet het weer. Wel heel zwak![]()
Naar beneden lopen is meer werk dan het klinkt? Lange trap zekerquote:Op zondag 24 februari 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn internet knalde eruit, wou al bijna naar beneden lopen enz (is meer werk dan het klinkt) maar hij doet het weer. Wel heel zwak![]()
![]()
Ik had/heb nog een docu op youtube aanstaan, dacht scheelde wel hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een speciale map met films en porno voor als ik onverwachts een internetloze periode doormaak.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik woon in een oude bankgebouw, moet ik ook allemaal deuren van slot halen enz. Bleghquote:Op zondag 24 februari 2013 03:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Naar beneden lopen is meer werk dan het klinkt? Lange trap zekerYour beauty never ever scared me.![]()
Lang leve usb-sticksquote:Op zondag 24 februari 2013 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een speciale map met films en porno voor als ik onverwachts een internetloze periode doormaak.![]()
![]()
![]()
Hahha ik dacht dat jij gingquote:Op zondag 24 februari 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zei ik trusten?Ik las vast dat je ging slapen. LOL!
![]()
![]()
![]()
Antikraak? M'n broer heeft ook een tijdje de grote kluis als slaapkamer gehadquote:Op zondag 24 februari 2013 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon in een oude bankgebouw, moet ik ook allemaal deuren van slot halen enz. Blegh![]()
![]()
Nee gewoon kraak hehe maar ik praat er niet teveel over op internet als je het niet erg vindquote:Op zondag 24 februari 2013 03:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Antikraak? M'n broer heeft ook een tijdje de grote kluis als slaapkamer gehadAls je vragen hebt kan het via pb
Ah da's altijd naar!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, denk dat ik er morgen pas last van ga hebben
Ik ben wel blij dat ik niet zo veel heb gedronken, ben ik morgen een stuk minder brak bij het opruimen. Alleen een beetje van het weinige slapen, misschien. Maar dat zal in de loop van de middag ook wel verdwijnenIk heb nou ook joggingbroek aanquote:Op zondag 24 februari 2013 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima hier, was rond 4 uur thuis vanmiddag, lekker chillen, biertje, voetbal kijken, joggingbroek aan! Supernice
Hoe was die verjaardag? Was H er ook ?Joggingbroek zonder onderbroek
zit zo fijn
Amaquote:Lol zo ver ging het gelukkig weer nietquote:Op zondag 24 februari 2013 03:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt he, denk je ja ik ga ffkes om iedereen gedag te zeggen. Maar uiteindelijk sta je weer samen met het personeel te dweilenMaar haar plan was om om 12 uur ongeveer naar 'het plein' te gaan (we zaten eerst in een stamkroeg +- 5 km van 'het plein' waar alle danscafé's zijn), en ik wou om 12 uur eigenlijk thuis zijn.
Maar vond het ook wel leuk om haar om 12 uur te feliciteren, toen was ze écht jarig, en toen waren we dus nog in die kroeg. Uiteindelijk met 10 mensen, waarvan er een aantal al te dronken waren om een beetje vaart te maken, op de fiets er een uur over gedaan om uiteindelijk naar het plein te gaan. Ik woon een stukje achter dat plein dus ik wou sowieso al meefietsen zodat ik 's nachts niet alleen hoefde te fietsen. Duurde vet lang voor dat iedereen doei had gezegd in die kroeg enzo, en onderweg moesten we nog langs de jarige's huis om cadeautjes ff te droppen, waar dan die dronken gasten weer op de bank bleven hangen
Uiteindelijk toch nog maar even mee zo'n café in gegaan en weer blijven plakken
Point being: ik heb weer braaf aan mijn sociale verplichtingen voldaan door geen partypooper te zijn die als eerst naar huis ging. En heb ook wel een leuke avond gehad gelukkig, maar beetje jammer dat ik morgen wat te doen heb
Volgens mij praat ik poep
Fuck the EBU.![]()
Holy shit de combinatie licht aangeschoten en licht stoned maakt toch al gauw dat je je stronken voelt![]()
Snel ff doorhijsen, kan ik lekker slapen
Fuck the EBU.![]()
Stronken is zo chillquote:Op zondag 24 februari 2013 03:43 schreef Moira. het volgende:
Holy shit de combinatie licht aangeschoten en licht stoned maakt toch al gauw dat je je stronken voelt![]()
Snel ff doorhijsen, kan ik lekker slapenYour beauty never ever scared me.![]()
Poep is goed. Zonder poep zou iedereen ontploffenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah da's altijd naar!
Ik ben wel blij dat ik niet zo veel heb gedronken, ben ik morgen een stuk minder brak bij het opruimen. Alleen een beetje van het weinige slapen, misschien. Maar dat zal in de loop van de middag ook wel verdwijnen
[..]
Ik heb nou ook joggingbroek aanJoggingbroek zonder onderbroek
zit zo fijn
[..]
Ama
[..]
Lol zo ver ging het gelukkig weer nietMaar haar plan was om om 12 uur ongeveer naar 'het plein' te gaan (we zaten eerst in een stamkroeg +- 5 km van 'het plein' waar alle danscafé's zijn), en ik wou om 12 uur eigenlijk thuis zijn.
Maar vond het ook wel leuk om haar om 12 uur te feliciteren, toen was ze écht jarig, en toen waren we dus nog in die kroeg. Uiteindelijk met 10 mensen, waarvan er een aantal al te dronken waren om een beetje vaart te maken, op de fiets er een uur over gedaan om uiteindelijk naar het plein te gaan. Duurde vet lang voor dat iedereen doei had gezegd in die kroeg enzo, en onderweg moesten we nog langs de jarige's huis om cadeautjes ff te droppen, waar dan die dronken gasten weer op de bank bleven hangen
Point being: ik heb weer braaf aan mijn sociale verplichtingen voldaan door geen partypooper te zijn die als eerst naar huis ging. En heb ook wel een leuke avond gehad gelukkig, maar beetje jammer dat ik morgen wat te doen heb
Volgens mij praat ik poep![]()
![]()
Dan zou iedereen met knallende poepspetters ontploffenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Poep is goed. Zonder poep zou iedereen ontploffen
Fuck the EBU.![]()
Snap ikquote:Op zondag 24 februari 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon kraak hehe maar ik praat er niet teveel over op internet als je het niet erg vindAls je vragen hebt kan het via pb
vraag me wel af hoe je dat met de huidige wetgeving doet, maar PM op mobiel werkt niet zo lekker
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen: Gemeente is heel chill en we hebben allemaal dingen die we voor de mensen doen (weggeefwinkel, voedselbank enz) waardoor niemand het erg vind. Maar de wet is zo dat de gemeente zelf mag bepalen wat ze ermee doen en het noorden boeit het geen fuckquote:Op zondag 24 februari 2013 03:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Snap ikvraag me wel af hoe je dat met de huidige wetgeving doet, maar PM op mobiel werkt niet zo lekker
Maar harddrugs is hier bijv. verboden
Dat ben ik eigenlijk wel met je eensquote:Op zondag 24 februari 2013 03:47 schreef Monopoly het volgende:
Sliploos is de sleutel tot innerlijk geluk.
Fuck the EBU.![]()
Stel je voor! Echt voor geen goud zou ik dan begrafenisondernemer wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou iedereen met knallende poepspetters ontploffen
Nu ook niet trouwens
En nu jointje bouwen! Lol![]()
Maar wél in een comfortabele broek! Sliploos in een spijkerbroek is minder chillquote:Op zondag 24 februari 2013 03:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel met je eensFuck the EBU.![]()
Ik vraag me af als je iemand ziet doodgaan of die dan ook echt scheten laat enzo omdat alles gewoon leegloopt als je doodgaatquote:Op zondag 24 februari 2013 03:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Stel je voor! Echt voor geen goud zou ik dan begrafenisondernemer worden
Nu ook niet trouwens
En nu jointje bouwen! Lol
Fuck the EBU.![]()
Ik ga altijd helemaal stuk om scheetgeluiden dus ik zou daar dan gewoon staan lachen als iemand 't lootje legt
Fuck the EBU.![]()
Stiekem wel erg relaxed jaquote:Op zondag 24 februari 2013 03:47 schreef Monopoly het volgende:
Sliploos is de sleutel tot innerlijk geluk.![]()
Ik durft alleen de deur niet uit zonder boxer![]()
Oh, van de week gebruikteslipjes.com geparkeerd, vriend van me wil daadwerkelijk gedragen slipjes gaan verkopen![]()
![]()
oh daar gaatie echt vies van smaken danquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb fkin droge tabak in me joint gedaan![]()
heb ik altijd, stuk scherper
Fuck the EBU.![]()
Ik kan niet meer lachen om scheten, ik heb huisgenoten die echt de meest smerige scheten laten. Gadverdammequote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om scheetgeluiden dus ik zou daar dan gewoon staan lachen als iemand 't lootje legtYour beauty never ever scared me.![]()
Ja, dat zeker maar ja beter dan nietsquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh daar gaatie echt vies van smaken danheb ik altijd, stuk scherper
![]()
Dan ga je spierpijn krijgen met mij in de buurtquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om scheetgeluiden dus ik zou daar dan gewoon staan lachen als iemand 't lootje legt![]()
![]()
Ik vlucht ook altijd kokhalzend weg van de geur, maar het geluid kan ik gewoon geen glimlach door onderdukkenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om scheten, ik heb huisgenoten die echt de meest smerige scheten laten. Gadverdamme![]()
Was ook een keer een theater-oefening dat we bloedserieus langs elkaar heen moesten lopen enzo en de docent/regisseur zou ons dan proberen af te leiden. Ging helemaal goed, totdat hij een scheetgeluid maakte. Ik ging echt helemaal stuk daar, slappe lach alles, op een gegeven moment stak ik gewoon de rest ook aan omdat ik zo dubbel lagZo kansloos eigenlijk
Ik ben 20
Fuck the EBU.![]()
Voor zover ik weet welquote:Op zondag 24 februari 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
MOIRAAAA. Alles nog lekker tussen jou en Henk?
Fuck the EBU.![]()
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenquote:Fijn dat alles weer en nog lekker loopt
Maar ik moet echt slapen nu gvd haha, joint is alleen nogsteeds niet opquote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier 's nachts altijd een stuk gezelliger dan overdag
Fuck the EBU.![]()
Haha ja, ik ben daar wel blij om. Dan verveel ik me het meestquote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier 's nachts altijd een stuk gezelliger dan overdag
Ja af en toe een chagrijnige/downe bui er tussendoor, maar zit over het algemeen wel goed tussen ons.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenFijn dat alles weer en nog lekker loopt
Ben er echt van overtuigd dat we gewoon goed bij elkaar passen en speciaal 'gemaakt' zijn voor elkaar
Fuck the EBU.![]()
En met jou en jouw Henk dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenFijn dat alles weer en nog lekker loopt
![]()
Toen ik hier binnenkwam vond ik het echt zweterig bloedheet in de kamer maar nu zit ik te rillen van de kouTerwijl m'n handen en voeten enzo helemaal niet zo koud aanvoelen
Fuck the EBU.![]()
Stiekem moet ik jullie allemaal bekennen dat ik de befaamde Henk ben
Moira. en ik zijn al een tijdje om elkaar heen aan het dansen, en het is tijd voor de waarheid.![]()
Hee mono sinds wanneer ben jij eigenlijk donkerblauwquote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Monopoly het volgende:
Moira. en ik zijn al een tijdje om elkaar heen aan het dansen, en het is tijd voor de waarheid.
Wat doe je voor redactie film/pr dan?
Fuck the EBU.![]()
Dat hebben A. en ik ook af en toe, gisteren nog toen die weer eens teveel had gedronken maar achquote:Op zondag 24 februari 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja af en toe een chagrijnige/downe bui er tussendoor, maar zit over het algemeen wel goed tussen ons.
Ben er echt van overtuigd dat we gewoon goed bij elkaar passen en speciaal 'gemaakt' zijn voor elkaarHet komt idd altijd wel weer goed. Ik heb nog niet zolang met A. maar het voelt wel vertrouwd als ik in zijn armen lig, dat wil ik gewoon altijd kunnen blijven doen
Gaat lekkerquote:Ben erg blij en gelukkig! Ruzie 2 weken terug heeft wel veel goeds gedaan gek genoeg, zijn er sterker van geworden
Oh ik lees nu je post pas hihihiquote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Monopoly het volgende:
Moira. en ik zijn al een tijdje om elkaar heen aan het dansen, en het is tijd voor de waarheid.
Je bent gewoon jaloers op de éckte Henk hihihiFuck the EBU.![]()
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee mono sinds wanneer ben jij eigenlijk donkerblauw
Wat doe je voor redactie film/pr dan?
PR acties voorbereiden. Vandaag het eerste spul online gezet. Staat een topic in MED
Deze: MED / Prijzen te winnen als fotograaf!![]()
Natuurlijk ben ik jaloers. Zulks één leuke meid, ik moet je laten lopen zodat jij de liefde en je hart kan volgen. Een traantje pink ik daags weg, maar wetende dat jij een gelukkige deerne bent doet mij stralen.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik lees nu je post pas hihihi
Je bent gewoon jaloers op de éckte Henk hihihi
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 04:01:34 ]![]()
Ja en ik kan zo lekker mezelf zijn bij Henkquote:Op zondag 24 februari 2013 03:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hebben A. en ik ook af en toe, gisteren nog toen die weer eens teveel had gedronken maar achHet komt idd altijd wel weer goed. Ik heb nog niet zolang met A. maar het voelt wel vertrouwd als ik in zijn armen lig, dat wil ik gewoon altijd kunnen blijven doen
Heb ik nog nooit bij iemand gehad, dat iemand je écht accepteert voor wie en hoe je bent en al die kleine dingetjes erbij
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en ik kan zo lekker mezelf zijn bij HenkHeb ik nog nooit bij iemand gehad, dat iemand je écht accepteert voor wie en hoe je bent en al die kleine dingetjes erbij
![]()
Ik snap precies wat je bedoeld hihi
Tja, meestal ben je dan wel heel erg eerlijk tegen elkaar. Kan een hoop rust uit voort komenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat lekkerBen erg blij en gelukkig! Ruzie 2 weken terug heeft wel veel goeds gedaan gek genoeg, zijn er sterker van geworden
![]()
![]()
Maar heb je het dan niet fucking druk met FOK?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.
PR acties voorbereiden. Vandaag het eerste spul online gezet. Staat een topic in MED
Deze: MED / Prijzen te winnen als fotograaf!Zit je dan gewoon al je vrije tijd op fok haha
Fuck the EBU.![]()
Ahh ja zo fijnquote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik snap precies wat je bedoeld hihi
En ook in bed gewoon zo gelijk gestemdAllebei evenveel/hetzelfde willen/verwachten van elkaar, niet dat de één meer/iets anders wil/verwacht van de ander
Gewoon precies doen wat jij wilt en dat de ander daar dan evenveel van geniet als jij
Serieus Henk is echt een topper
Fuck the EBU.![]()
Sindsdien heeft die echt zovaak gezegd dat die van me houdt enz. Gisteren zei die nog 'ik wil je voor geen goud kwijt'. Het is gewoon een kwetsbare jongen maar daar leer ik wel mee leven haha, ik weet waar ik op moet letten en hij let op zijn alcohol gebruik (hij wordt er zo vreselijk dramatisch van)quote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, meestal ben je dan wel heel erg eerlijk tegen elkaar. Kan een hoop rust uit voort komenYour beauty never ever scared me.![]()
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bentquote:Op zondag 24 februari 2013 04:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donkerblauw sinds woensdag/donderdag geloof ik.
Deze: MED / Prijzen te winnen als fotograaf!![]()
![]()
Link naar bericht van LHquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bent
Fuck the EBU.![]()
Haze klapt erin. Hopsakee.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ja zo fijn
En ook in bed gewoon zo gelijk gestemdAllebei evenveel/hetzelfde willen/verwachten van elkaar, niet dat de één meer/iets anders wil/verwacht van de ander
Gewoon precies doen wat jij wilt en dat de ander daar dan evenveel van geniet als jij
Serieus Henk is echt een topper
Ahh ik wou dat Henk dat soort dingen duidelijk liet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sindsdien heeft die echt zovaak gezegd dat die van me houdt enz. Gisteren zei die nog 'ik wil je voor geen goud kwijt'. Het is gewoon een kwetsbare jongen maar daar leer ik wel mee leven haha, ik weet waar ik op moet letten en hij let op zijn alcohol gebruik (hij wordt er zo vreselijk dramatisch van)
Hij is zo voorzichtig met z'n woorden soms, dat hij iets wel voelt maar niet uitspreekt zegmaar, omdat hij mij niet 'overenthousiast' wil krijgen
Fuck the EBU.![]()
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar heb je het dan niet fucking druk met FOK?Zit je dan gewoon al je vrije tijd op fok haha
Welk bericht?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er staat nog wel Moderator, ben je nog wel deels mod in ONZ dan? Dat bericht van LH liet denken dat je mod-af bentBen nog steeds mod op ONZ
![]()
![]()
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodigquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgen
Fuck the EBU.![]()
Zit ik ineens in de sc van GTST ofzo![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Mono ik heb het koudquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.
[..]
Welk bericht?Ben nog steeds mod op ONZ
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodig
Ik snap dat niet hé, ik ben stoned. Beetje medeleven is gewenst.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Zit ik ineens in de sc van GTST ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama en Moira: De chicks die voor de liefdesverhalen zorgenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso wij voegen de R&P aan dit topic, is ook wel eens nodigFuck the EBU.![]()
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet hé, ik ben stoned. Beetje medeleven is gewenst.![]()
quote:ONZ / Monopolyquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.
[..]
Welk bericht?Ben nog steeds mod op ONZ
Was net alsof je je mod-schap inruilde voor de PR-baan. Stiekem heb ik een beetje gehuild toen ik dat las![]()
![]()
Oh maar ik kan niet meer opstaan hoor, wil jij even de kachel wat hoger zetten anders?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk aan Henk, pak er een deken bij en zet een kop theeFuck the EBU.![]()
quote:ja liefde. Liefde voor m'n J's
verder ben ik maar een autist, denk ik.
Ha Mono! Bekend gezicht zoquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!![]()
het is opzijquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!Fuck the EBU.![]()
oh ik druk op het verkeerde knopjequote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Monopoly
Was net alsof je je mod-schap inruilde voor de PR-baan. Stiekem heb ik een beetje gehuild toen ik dat lasFuck the EBU.![]()
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik wou dat Henk dat soort dingen duidelijk liet weten
Hij is zo voorzichtig met z'n woorden soms, dat hij iets wel voelt maar niet uitspreekt zegmaar, omdat hij mij niet 'overenthousiast' wil krijgenYour beauty never ever scared me.![]()
Een of andere hoerenzoon is op mijn pakje peuken gaan staan. Nu is het karton helemaal verneukt en ik had dat pakje echt al weken netjes weten te houden gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.
Ik ben gewoon best wel naar de teringquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.Fuck the EBU.![]()
weet ik veelquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Welke dan? (ben niet de snelste vanavond)
Fuck the EBU.![]()
Ik trek er nog een hollandia bij open.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:11 schreef Moira. het volgende:
Een of andere hoerenzoon is op mijn pakje peuken gaan staan. Nu is het karton helemaal verneukt en ik had dat pakje echt al weken netjes weten te houden gvd.Koop zo'n metalen doosje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awhhquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaan
Fuck the EBU.![]()
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 inquote:![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Oh en ik kwam er gisteren achter dat die goed kan masseren. Hij ging met zijn dronken kop me snel een massage geven en dronken kon die dat prima..Dus heb gezegd vanavond dat ik binnenkort opnieuw een massage wil als die nuchter is hihi. Ik ben blij, een vriend die kan masseren. Yeah haha
Jij altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben niet stoned, wel gaar. Toestemming to post Generaal Moira?
Ik ben door en door gaarFuck the EBU.![]()
Ja mijn liefdesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er toen een gevonden, zaten zelfs nog peuken inquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 in![]()
![]()
![]()
daar paste gewoon een vol pakje in
Oké danquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij altijd
Ik ben door en door gaar. Nu eens zien. Wat was de leukste quote deze week voor in de spoiler?
![]()
Henk kan het ook echt fucking goed maar hij heeft er het geduld niet voorquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik kwam er gisteren achter dat die goed kan masseren. Hij ging met zijn dronken kop me snel een massage geven en dronken kon die dat prima..Dus heb gezegd vanavond dat ik binnenkort hem een keer goed overnieuw wil hebben hihi. Ik ben blij, een vriend die kan masseren. Yeah haha
Fuck the EBU.![]()
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg isquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
zit godverdomme uit een leeg glas te drinken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja mijn liefdespeuken vinden is baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb er toen een gevonden, zaten zelfs nog peuken in![]()
daar paste gewoon een vol pakje in
Fuck the EBU.![]()
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg is![]()
![]()
Ik heb er soberzo meerdere gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oké dan. Nu eens zien. Wat was de leukste quote deze week voor in de spoiler?
Fuck the EBU.![]()
Ja maar ik verlies ze vaker dan ik ze vind. Dus heb een behoorlijk negatief saldoquote:![]()
Ik vind dat echt sexy, mannen die dat kunnen. Mijn ex probeerde het altijd wel maar het sloeg nergens opquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Henk kan het ook echt fucking goed maar hij heeft er het geduld niet voor
Ik bedenk me net dat ik nog niks gegeten heb vandaagquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Zo was ik gisteravond. Half 5 thuis komen bij een maat met één oog dicht van de drank
Wil iemand me een broodje kipburger komen brengen?Fuck the EBU.![]()
Vreselijk. Ik probeer altijd mijn eigen bed op te zoeken al gaat dat inhouden dat ik een taxi naar huis neem. Heeft mij wel eens 100 euro gekost en ik pinde het met alle liefde voor die kerelquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Zo was ik gisteravond. Half 5 thuis komen bij een maat met één oog dicht van de drank
Je eigen bed. Zo fijn.![]()
![]()
haha ja zo ben ikquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg is![]()
Fuck the EBU.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopen![]()
Fuck the EBU.![]()
Daar was ik bijquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik probeer altijd mijn eigen bed op te zoeken al gaat dat inhouden dat ik een taxi naar huis neem. Heeft mij wel eens 100 euro gekost en ik pinde het met alle liefde voor die kerel
Je eigen bed. Zo fijn.![]()
![]()
Prachtig is dat jaquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopen![]()
![]()
![]()
Gooi open dan G.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
das jammer jaquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja maar ik verlies ze vaker dan ik ze vind. Dus heb een behoorlijk negatief saldo
ik heb nooit een slechte massage gehad geloof ikquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat echt sexy, mannen die dat kunnen. Mijn ex probeerde het altijd wel maar het sloeg nergens op
Fuck the EBU.![]()
quote:En maar hijsen aan dat ding. Genieten. Lekker boeien dat ie niet aan is, jij geniet d'r van! Stampen maarquote:![]()
![]()
quote:
[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 04:19:04 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ondertussen uitgevogeld hoe ik m'n camera als webcam kan gebruiken, maar m'n ogen staan nu echt op half 7quote:![]()
![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, die TC linkjes. Is dat echt nodig luitjes?
ja allemaal tinychat doen we hier altijd grquote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, die TC linkjes. Is dat echt nodig luitjes?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nu jij dat zegt zit mijn make up ineens fucking irritant maar ik ga nu slapen dus ga het er niet meer afhalenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
Haha.. Ik heb net al mijn make-up van mijn smoel gehaald
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
Haha.. Ik heb net al mijn make-up van mijn smoel gehaaldVaak vind ik meiden zonder make-up er beter uitzien dan met
![]()
![]()
waarom mag dat niet eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, die TC linkjes. Is dat echt nodig luitjes?Fuck the EBU.![]()
Kut link. Betalen voor een App?______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:21 schreef Moira. het volgende:
Mono serieus die andere kleur stond je beter![]()
Bezoekers wegtrekken van FOK!. Klinkt misschien raar maar we zien het liever niet gezien wij liever willen dat het hier storm loopt in plaats van op Tinychat.quote:![]()
Dan kan boereer geen toezicht houden.quote:
KUT HOEREN TELEFOON
Ja gister deed 'ie 't gewoon, maar vanavond kom ik de room gewoon niet inquote:Tinychat that is.
Ohquote:Op zondag 24 februari 2013 04:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja gister deed 'ie 't gewoon, maar vanavond kom ik de room gewoon niet inTinychat that is.
ja das klote
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: