Ik vraag me af als je iemand ziet doodgaan of die dan ook echt scheten laat enzo omdat alles gewoon leegloopt als je doodgaatquote:Op zondag 24 februari 2013 03:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Stel je voor! Echt voor geen goud zou ik dan begrafenisondernemer worden
Nu ook niet trouwens
En nu jointje bouwen! Lol
Stiekem wel erg relaxed jaquote:Op zondag 24 februari 2013 03:47 schreef Monopoly het volgende:
Sliploos is de sleutel tot innerlijk geluk.
oh daar gaatie echt vies van smaken danquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb fkin droge tabak in me joint gedaan![]()
Ik kan niet meer lachen om scheten, ik heb huisgenoten die echt de meest smerige scheten laten. Gadverdammequote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om scheetgeluiden dus ik zou daar dan gewoon staan lachen als iemand 't lootje legt
Ja, dat zeker maar ja beter dan nietsquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh daar gaatie echt vies van smaken danheb ik altijd, stuk scherper
Dan ga je spierpijn krijgen met mij in de buurtquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om scheetgeluiden dus ik zou daar dan gewoon staan lachen als iemand 't lootje legt
Ik vlucht ook altijd kokhalzend weg van de geur, maar het geluid kan ik gewoon geen glimlach door onderdukkenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om scheten, ik heb huisgenoten die echt de meest smerige scheten laten. Gadverdamme
Voor zover ik weet welquote:Op zondag 24 februari 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
MOIRAAAA. Alles nog lekker tussen jou en Henk?
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenquote:
Maar ik moet echt slapen nu gvd haha, joint is alleen nogsteeds niet opquote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier 's nachts altijd een stuk gezelliger dan overdag
Haha ja, ik ben daar wel blij om. Dan verveel ik me het meestquote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Monopoly het volgende:
Het is hier 's nachts altijd een stuk gezelliger dan overdag
Ja af en toe een chagrijnige/downe bui er tussendoor, maar zit over het algemeen wel goed tussen ons.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenFijn dat alles weer en nog lekker loopt
En met jou en jouw Henk dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben blij voor je, na al die berichtjes toenFijn dat alles weer en nog lekker loopt
Hee mono sinds wanneer ben jij eigenlijk donkerblauwquote:Op zondag 24 februari 2013 03:58 schreef Monopoly het volgende:
Stiekem moet ik jullie allemaal bekennen dat ik de befaamde Henk ben
Moira. en ik zijn al een tijdje om elkaar heen aan het dansen, en het is tijd voor de waarheid.
Dat hebben A. en ik ook af en toe, gisteren nog toen die weer eens teveel had gedronken maar achquote:Op zondag 24 februari 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja af en toe een chagrijnige/downe bui er tussendoor, maar zit over het algemeen wel goed tussen ons.
Ben er echt van overtuigd dat we gewoon goed bij elkaar passen en speciaal 'gemaakt' zijn voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |