bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Alles ook met die dubbele bodemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Travel. het volgende:
Dat is het probleem Geer, je vindt al je grappen best aardig
In hinterzarten hebben ze als grootste maar een 95 meter schans.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
15 hadden ze moeten schrappen en dan gewoon een 120m-schans er voor in de plaats.
Achterstevorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
er moet in hun kontract staan om minstens 1 keer van de hoge te moeten springen
oh oh chersoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
Waar moet ik deze 'BN-er' van kennen?
oh oh chersoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
Er zijn ook andere plaatsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
In hinterzarten hebben ze als grootste maar een 95 meter schans.
Nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze hadden het random moeten maken welke hoogte je kreeg.
Maar in vergelijk met Barbie is dit wel mooiquote:
Zo'n rode knop en veel knipperende lichtjes. Dan mogen ze drukken en weten ze welke schans ze af moeten.quote:
In vergelijking met Barbie is alles mooi, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar in vergelijk met Barbie is dit wel mooi
kelly lukte het makkelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef Adelante het volgende:
die sporen zijn vet voorgevormd, kun je daar uit geraken???
Kelly welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef Adelante het volgende:
Zie Kelly. Kan dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef Adelante het volgende:
Kelly wel net.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef Adelante het volgende:
Goed punt, in vergelijking met Barbie ben ik Doutzenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
In vergelijking met Barbie is alles mooi, dus dat telt niet
die heb ik gemistquote:
ja de sbs6 kampers hadden geen geld om naar Polen te gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
en wat een grafvolk langs de schans...
kunnen ze het hele liedje laten horenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Echt, wat een overmaat aan matigen garpjes.
Want normaal doet ie nooit zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zit Geer aan de gluhwein ofzo? Damn wat irritant
If you can't beat them, join themquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zit Geer aan de gluhwein ofzo? Damn wat irritant
Nee.quote:
Ze bouwen het op denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
30 meter...![]()
een teleurstelling dat niemand voor de grotw schans gaat
Sterren trekken niet dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Sterren hangen zou ik ook kijken.
Ze moeten allemaal nog een keertje, dan zal er toch wel eentje van de 70 gaan...of pas bij de finalequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ik vind Geer leuk, echt hilarisch, gieren en brullen
3quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef darkshadow16 het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat dit programma?
Goede kandidaat voor Sterren halen kielquote:
Te veel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef darkshadow16 het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat dit programma?
Ik vroeg me al af voor wie ie al die grappen maakt, maar dat is dus voor jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen grap
Lig dubbel van het lachen
Daarom is het zo jammer dat het niet live is, de spanning is gelijk weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
ik blijf hopen dat ze te vroeg van de schans af vallen, als ze over dat hekje schuiven
Behalve een fatsoenlijke carrière opbouwen in ietsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel tof dat Jody alles zo bloedserieus neemt
Dat schaatsen deed ie echt als een dolle zo goed, dat duikplankgebeuren was ie ook gewoon de beste.
Ik mag hem verder niet, maar hij kán wel alles.
Tsjah ach, dat is voor zovelen niet weggelegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Behalve een fatsoenlijke carrière opbouwen in iets.
Maar dat geldt voor het gros van de deelnemers van dit soort programma's. Ze zijn allemaal net niet, net niks, maar nog net C-artiest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Behalve een fatsoenlijke carrière opbouwen in iets.
En 2 halve, dus da's 6 in totaalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een uur en een kwartier? Das wel veel
Ik zeg net hetzelfde. dat het zo godsgruwelijk irritant is dat al die sportieve dingen bij hem lukkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Dat schaatsen deed ie echt als een dolle zo goed, dat duikplankgebeuren was ie ook gewoon de beste.
Nee, ze moeten zwaar crashen.quote:
Bij dat ijsdansen en duikplanken was het ook écht allejezus goed en niet een beetje goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg net hetzelfde. dat het zo godsgruwelijk irritant is dat al die sportieve dingen bij hem lukken
Ik heb idd meer respect voor hem sinds dat duikenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik mij ook nogal over verbaasdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Herman den Blijker in een Remia-reclame?
Die propageert toch altijd zelf maken?
Maar voor iedereen die dat toch nooit zal doen vult ie met alle liefde zijn zakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
zelf aviko maken ja en daarna je kleren met robijn wassenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
Heb je het schaatsen van hem ook gezien toen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb idd meer respect voor hem sinds dat duiken
Ik heb het toen gezien, hij was echt heel goed. Daarna toch ook voor Holiday On Ice geschaatst?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het schaatsen van hem ook gezien toen?
Nee (ijs)dansshows kijk ik niet. Dat gaat me te verquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het schaatsen van hem ook gezien toen?
Doe een klein stukje van het clipje hierbovenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee (ijs)dansshows kijk ik niet. Dat gaat me te ver
Bazenserie inderdaadquote:
Zo groot is jouw ass nooit!!!quote:
Dat doet ie primaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een klein stukje van het clipje hierboven
Een halve minuut is genoeg om het te zien.
Ja, kan ik ff piesen. Net vergeten te gaanquote:
Allemaal nog 1 keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef Paul het volgende:
Ohja dit was he, het is is zeker bijna afgelopen hee
Ff pissen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, kan ik ff piesen. Net vergeten te gaan
En Kelly in de Hottubquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
komt sita ook nog een keer in beeld omt e vertellen dat ze niet gaat springen?
Gelukkig, schiet dat tenminste opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef tralalala het volgende:
1,5 uur voor de eerste ronde en een half uurtje voor de tweede ronde?
ik ook, mari en emile en viola mis ik....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik dacht dat er veel meer mensen waren.
Volgende weekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ook, mari en emile en viola mis ik....
Die komen volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Viola?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
komt sita ook nog een keer in beeld omt e vertellen dat ze niet gaat springen?
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo'n hekel aan mensen die altijd meegaan in wat iemand zegt.
Volgende week wordt of heel hysterisch of echt superslechtquote:
Ja niet dan?quote:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
Doet Adje niet eens mee? Lachen, gieren, brullen was dat de vorige keer!
Ik ook nietquote:
oh, ze heeft zich er wel over uitgelaten in de pers volgens mij...quote:
Ik las iets over Keyl met een vibrator, maar over Holt heb ik niets gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, ze heeft zich er wel over uitgelaten in de pers volgens mij...
quote:
iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Dat er ook "brilcamera" in beeld staat terwijl die GoPro gewoon bovenop de helm zit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las iets over Keyl met een vibrator, maar over Holt heb ik niets gezien
Dit was hetquote:Viola Holt bedankt voor Sterren Springen
Wie zich had verheugd Viola Holt te zien duiken heeft pech: de oud-presentatrice doet onder geen voorwaarde mee aan Sterren Springen. Viola bracht dit nieuws zelf naar buiten via haar Facebook pagina.
In een statusupdate maakte Viola korte metten met de geruchten: "Had ik 3 weken geleden al nee gezegd tegen Sterren Springen van SBS, belt Eyeworks of ik dan wel mee wil doen met het nieuwe item 'Bommetje' in dat programma. Nee dus. Ik wil niet, ik hoef niet en ik heb het niet nodig. Neem Imca Marina, Karin Bloemen, Herman den Blijker of Erica Terpstra... Allemaal gezellige mensen die veeeel betere bommetjes kunnen maken dan ik."
Filmt die niet naar achteren?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Dat er ook "brilcamera" in beeld staat terwijl die GoPro gewoon bovenop de helm zit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:07 schreef gianni61 het volgende:
godver ferry, ben je nou een kerel of niet
Kardashian bumpertje in laten bouwenquote:
ik dacht gewoon dat d'r piemel naar achteren was gelegd, maar siliconen, die moeten in je tieten toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft ze siliconen in laten zetten, snap jij het?
Kan ook in je reet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht gewoon dat d'r piemel naar achteren was gelegd, maar siliconen, die moeten in je tieten toch?
Die is voor Emile.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk dat die 70 meter er voor de show is.
Ik moet bij Keizer steeds aan Baantjer denken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:10 schreef Adelante het volgende:
ik heb echt nog nooit van keizer gehoord
dacht dat het kraantje pappa was
Is dat wat ze bij de OS enzo springen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |