Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Welke hetero man wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
LeMans, ik ken mijn huisarts inderdaad van mijn studie.
Tijdens stages ook nooit problemen gehad met mensen die niet uit de kleren willen. Wel tijdens gynaecologie een keer dat ze liever geen co erbij had, en een keer bij de huisarts een man met erectieproblemen. En deze week nog een jongeman die het geen probleem vond dat ik een rectaal onderzoek deed, maar het onbewust toch niet fijn vond.
Da's een film... en daar kan alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga American Pie eens kijken, één van de laatste scènes...
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Da's een film... en daar kan alles.
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.
Bedoel je niet Road Trip?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou kunnen... Daar speelt Stifler ook in hè?
Voor wat...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor je
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ga m vanavond kijken, maar tot nu toe vond ik de 2e het leukst.
Zit net te kijken, die scene met dat nummer welcome to thw junglequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.
De rol van Jim Carrey in The Dead Pool.
Misschien moet je ze gaan stalkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kijk aan, dat is te doen vanuit Maastricht.
Je bedoelt vragen wie erheen gaan? Ik zag net dat ik mogelijk nog een ander FOK! dingetje heb, een week eerder... is dat niet teveel van het goeie, twee meets in 1 maand? Heb nog nooit een fokker ontmoet.quote:
Wat gaat er gebeuren op die meet dan? Film kijken neem ik aan... biertjes drinken neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:42 schreef picodealion het volgende:
Welnee joh, meets zijn altijd leuk. Gewoon komen.
Jupiler! Gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef picodealion het volgende:
Jup en jup. En filmtrivia in real life.
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef ArtistA het volgende:
Dit is het andere spektakel dat ze hebben georganiseerd. Sands kijk, Disney is erbij![]()
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
En Rachel Weisz. Weet niet wat ik van James Franco moet vinden, heb die gast nooit zo bijzonder gevonden...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.
Altijd te vroegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef ArtistA het volgende:
Dit is het andere spektakel dat ze hebben georganiseerd. Sands kijk, Disney is erbij![]()
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:54 schreef picodealion het volgende:
Bij de eerste meet waar ik kwam had hornage vragen uitgeprint voor iedereen die ze al eens in het topic hadden beantwoord, om te zien of ze het nog steeds wisten.
je bedoelt road tripquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
zij... zwijgen voor altijd...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?
Sands wint toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef picodealion het volgende:
Jup en jup. En filmtrivia in real life.
En Rachel Weisz, zij schijnt het beste te spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.
Dragon viel zwaar door de mand. Die wist in het echt nóg meer en sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?
Jullie zijn toch allemaal nerds?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dragon is een heerlijke nerd in het echt.
zegt de grootste die er is...quote:
Zeg het eens? Jij omschreef hier net immers iedereen als een nerd, behalve jezelf dan...quote:
Dragon is een fan van lego, en jij hebt hebt een Harry Potter kasteelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg het eens? Jij omschreef hier net immers iedereen als een nerd, behalve jezelf dan...
Oh, dan moet ik snel mijn account verwijderen.quote:
tja... we hebben tenminste wel sex met een vrouw gehad... en jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dragon is een fan van lego, en jij hebt hebt een Harry Potter kasteel
[..]
Oh, dan moet ik snel mijn account verwijderen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja... we hebben tenminste wel sex met een vrouw gehad... en jij?
quote:nerd
/nərd/
Noun
A foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious: "one of those nerds who never asked a girl to dance".
An intelligent, single-minded expert in a particular technical discipline or profession.
Synonyms
fool - booby - goof
Dit klopt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
nerd
/nərd/
Noun
A foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious: "one of those nerds who never asked a girl to dance".
An intelligent, single-minded expert in a particular technical discipline or profession.
Synonyms
fool - booby - goof
Ik zal het aan google doorgevenquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het aan google doorgeven
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef hornage het volgende:
Over ners gesproken, ik zal even vanuit Thailand een week mee FMT'en.
Dit omdat ik een laptop voor weinig hebt gekocht en ff een week aan het programmeren ben. Ik begon het na 5 maanden nogal te missen.....
Jah, euj, niets doen is best moeilijk hoor!quote:
Da's wel handig, de volgende keer dat je ui eet proef je ook die frikandel weer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch jammer... Frikandel speciaal eten en dan alleen de ui proeven.. .
Dat hoop ik toch niet... aangezien vanavond in de pasta ook ui zit... en ik daar geen frikandel smaak bij wil hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Da's wel handig, de volgende keer dat je ui eet proef je ook die frikandel weer.
Lang geleden dat ik een frikandel op heb, of überhaupt friet. Ik denk dat ik vanavond pannenkoeken ga makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet... aangezien vanavond in de pasta ook ui zit... en ik daar geen frikandel smaak bij wil hebben
Dat eet je regelmatig? Of lijkt dat alleen maar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een frikandel op heb, of überhaupt friet. Ik denk dat ik vanavond pannenkoeken ga maken
Paar weken terug had ik dat vaak op jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat eet je regelmatig? Of lijkt dat alleen maar?
Ik denk dat ik het al een maand of 3 minstens niet meer gegeten heb.. al krijg ik er wel elke keer weer zin in als ik jullie erover hoor...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Paar weken terug had ik dat vaak op ja, nu meestal 1x in de twee weken denk ik.
12? Weeg je ondertussen 200 kilo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb ook tijdenlang één keer per week pannenkoeken gegeten, vaak zelfs twee dagen achter elkaar. Of een heel pak (12 pannenkoeken) in één keer.
Momenteel eet ik ze misschien eens per maand.
Sinds we het er laatst over hadden hier eet ik ook steeds vaker pannenkoekenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Paar weken terug had ik dat vaak op ja, nu meestal 1x in de twee weken denk ik.
Pannenkoeken naturel, omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef dyonvbaal het volgende:
En zijn jullie dan van die gevulde pannenkoeken mensen of standaard saaie met suiker of stroop?
pff... een pannenkoekenrestaurant ben ik al in geen 20 jaar meer geweest...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Robby87 het volgende:
Gewoon met kaas of poedersuiker. Soms eet ik ze buiten de deur, de échte pannenkoeken
Den Tol?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef wyccie het volgende:
Afgelopen week nog in een pannenkoekenrestaurant geweest.
Is dat lekker? Klinkt heel viesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef wyccie het volgende:
Afgelopen week nog in een pannenkoekenrestaurant geweest. Spek, brie en ui.
ik wilde het niet meteen zeggen, maar dit dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat lekker? Klinkt heel vies
Het is beter om saaier dan saai te doen...zoals ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik wilde het niet meteen zeggen, maar dit dus
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is beter om saaier dan saai te doen...zoals ik
De pannenkoek zelf is al lekker genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ook weer nieter moet natuurlijk wel iets zoets op
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
De pannenkoek zelf is al lekker genoeg
Geen smaak, jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
De brie lijkt me juist het minst lekkere op de pannenkoek..
alles dat warm is?quote:
Ik vind lang niet alles lekker, maar heb ook geen lievelingsmaaltijd... eet graag pastaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik niet echt, vind bijna alles wel lekker![]()
En jij dan, dyon?
lekker zoetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond lekker Chinese tomatensoep, nomnomnom
Bami+satésaus=winquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn er hier mensen met een lievelingsmaaltijd?
duidelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:02 schreef wyccie het volgende:
Warm heeft wel mijn voorkeur. Verder ben ik geen moeilijke eter.
Thais, Vietnamees, Chinees, sushi, Indiaas, Indonesisch. Eigenlijk alles daar in het Oosten.
Verder ook Hollandse pot: boerenkoolstamppot, andijviestamppot, hutspot, hete bliksem, speklapje.
Pasta: lasagne, tagliatelle met zalm, pasta met spinazie á la crème, pasta puttanesca.
Fastfood: twister fries, chicken wings, kapsalon, frikandel speciaal.
Bijna alles dus.
Sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ok, nu heb ik honger gekregen en dat komt door Sands.
Ik ga weer het eten van gisteren maken: aardappelschijfjes met spekjes, geblancheerde bloemkool en worteltjes en kipschnitzel.
Risotto doet het altijd goed bij mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn er hier mensen met een lievelingsmaaltijd?
Vreetbeerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:02 schreef wyccie het volgende:
Warm heeft wel mijn voorkeur. Verder ben ik geen moeilijke eter.
Thais, Vietnamees, Chinees, sushi, Indiaas, Indonesisch. Eigenlijk alles daar in het Oosten.
Verder ook Hollandse pot: boerenkoolstamppot, andijviestamppot, hutspot, hete bliksem, speklapje.
Pasta: lasagne, tagliatelle met zalm, pasta met spinazie á la crème, pasta puttanesca.
Fastfood: twister fries, chicken wings, kapsalon, frikandel speciaal.
Bijna alles dus.
Van de gerechten die ik zelf maak staat risotto wel hoog op mijn lijstje ja. En pad thai.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Risotto doet het altijd goed bij mij.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef picodealion het volgende:
Ik maak een verdomd lekkere paddestoelenrisotto. Kom maar een keer proeven.
quote:
Zwelgje?!quote:
Ik ben eigenlijk nooit ziek... misselijk ofzo, maar dan eet ik ook gewoon verder...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:28 schreef wyccie het volgende:
Bij ziekte eet ik gewoon door.
Slechts 1 keer gehad dat ik ziek was en niet kon eten (in het buitenland). Toen heb ik nog geen pakje LU crackers in 5 dagen kunnen eten. Daarna ruimschoots goedgemaakt en 6 kilo zwaarder teruggekomen.
Afhaalchinees is ideaal als je krap bij kas zit. Daar kun je bijna een week van eten.
ja, dat blijft er ook in... maar das zo zoutquote:
Nee dank je, maar wel lief van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef Robby87 het volgende:
Moet ik een pannenkoekje komen brengen Dion?
alleen leuk of goed mag ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te kijken?
Beide mag ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
alleen leuk of goed mag ook?
ja, dat weet ik.. ik heb ook bijna elke dag wel een kop bouillon op, maar echt lekker was andersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
En zout is wat je nu nodig hebt, Dyon.
Jack Reacher is wel aardig voor een zaterdagavondquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te kijken?
Maar die kan ik niet downloaden in goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jack Reacher is wel aardig voor een zaterdagavond
welk genre wil je een tip?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die kan ik niet downloaden in goede kwaliteit.
true, maar ze zijn leukquote:
quote:
trek je niks van de Wycster aan, je bent een baas Dyon!quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
ik vind de Elm street films maar
ik vind Krueger maar irritant, om te beginnen. Verder doet het me gewoon maar weinig en is het allemaal nogal puberaal..quote:
Maar jij bent dan ook een Mel brooks fanboyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind Krueger maar irritant, om te beginnen. Verder doet het me gewoon maar weinig en is het allemaal nogal puberaal..
...zegt de man die Spaceballs en Men in tights geweldig vindt.
the man just géts me!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een Mel brooks fanboy
Hoe duur is die?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, een muts voor je![]()
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de loop van morgen zit tong80 waarschijnlijk op 500.000 posts.
Gemiddeld meer dan 100 posts per dag en dat al een jaar of 12 aan een stuk.
Ik had een jaar of 7 geleden eens een dag dat ik vond dat ik extreem veel had gepost. Ik had er toen 60.
Gaat hij dan met pensioen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had een jaar of 7 geleden eens een dag dat ik vond dat ik extreem veel had gepost. Ik had er toen 60.
Ergens zie ik 70 dollar, maar nergens waar je em kan kopen..quote:
Zinvolle invulling van je dagelijkse leven, hoe fucking triest kun je zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom redden wij dat dan niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Gaat hij dan met pensioen?
Dit is toch alleen te bereiken als je geen leven hebt?
Omdat wij ook nog andere nutteloze dingen doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom redden wij dat dan niet?
Ik maar 20.546 posts, ik heb nog een levenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb dan ook maar 51.000 posts.
Maar mijn daggemiddelde is wel lagerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik maar 20.546 posts, ik heb nog een leven
Oh...ik heb dus geen leven?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar mijn daggemiddelde is wel lager.
aantal posts: 16286 (gemiddeld 5 per dag)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik maar 20.546 posts, ik heb nog een leven
Wat goed van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
aantal posts: 16286 (gemiddeld 5 per dag)
ik ben de winnaar
Ik heb er wel eens 1024 op een dag gepostquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eh, het is zaterdagavond en jij zit op een forum.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zinvolle invulling van je dagelijkse leven, hoe fucking triest kun je zijn.
Sands bestaat ook uit 3 personen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
tong80 is echt niet maar 1 persoon, dat kan haast niet.
Toch wel. schmoopy (is die nog forum admin?) heeft een relatie met 'm gehad dacht ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Of tong80 is getrouwd en krijgt binnenkort een neger met een cameraploeg over de vloer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar dat zou dan al sinds de begindagen van FOK! een groot geheim moeten zijn gebleven. Lijkt me heel onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat weet ik, maar kan toch dat er nog een paar anderen meeposten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toch wel. schmoopy (is die nog forum admin?) heeft een relatie met 'm gehad dacht ik.
Geen wonder dat ie over zichzelf in de derde persoon praatquote:
Dat is wel zo ja.. vrij consequente onzin wat hij neerkwakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef Desunoto het volgende:
Heb hem nooit op een post kunnen betrappen die anders leek dan andere.
Jij typt waarschijnlijk het langzaamstquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef The_Substitute het volgende:
't Langst op FOK! van de mensen hier èn de minste posts.
Niet waar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij typt waarschijnlijk het langzaamst
De bijdrage is inderdaad meestal nutteloos.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij 400.000 van die 500.000 is niet meer dan 2 seconden nagedacht over de post, dan is 't waarschijnlijk niet zo moeilijk om er 100 per dag te hebben.
Het is een rare ja die Sands, daarom was hij vorig jaar ook 2 maanden verdwenen, toen hadden we ruzie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie over zichzelf in de derde persoon praat
krijgt ie een bloemetje van john williams?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of tong80 is getrouwd en krijgt binnenkort een neger met een cameraploeg over de vloer.
Inderdaad, als je alle...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
De bijdrage is inderdaad meestal nutteloos.
...wegturft, zijn 't er 100.000 minder.quote:
Ik heb niet de illusie dat ik een zinvol leven heb, maar je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eh, het is zaterdagavond en jij zit op een forum.
Daarna besloot je onder een andere naam verder te gaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er wel eens 1024 op een dag gepost.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Inderdaad, als je alle...
[..]
...wegturft, zijn 't er 100.000 minder.
''
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
...wegturft, zijn 't er 100.000 minder.
''
Ze sjek is in ze meel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben moderator, ik ben enkel aanwezig omdat ik ervoor betaald word.
Denk ik toch, ik moet nog wel zeven en een half jaar achterstallig loon krijgen.
Lol, dat kuiken zie ik tegenwoordig ook steeds, sinds ik hem van de winterversie terug heb veranderd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef Desunoto het volgende:
Njos, wat moet jouw UI eigenlijk voorstellen? Een wit kuiken met een roos in z'n bek?![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, dat kuiken zie ik tegenwoordig ook steeds, sinds ik hem van de winterversie terug heb veranderd.
Maar nee dat witte is een wolk in de lucht
Het is een deel van een plaatje, kan de volledige even niet vinden.
Mooie afbeelding. Maar als je zo'n klein deel eruit knipt en verkleint dan kan je er heel veel in zien. Beetje Rorschach maar dan met kleurtjes.quote:
Ik ben lid sinds 5 november 2001. Ik win.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef The_Substitute het volgende:
't Langst op FOK! van de mensen hier èn de minste posts.
Het ging om het totaal aantal posts en daggemiddelden (en of je dus wel of niet nog een leven had.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:36 schreef picodealion het volgende:
Ik ben lid sinds 5 november 2001. Ik win.
Eerste account 2004, maar al even lurker geweest in 1999. Big Brother tijd...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik zelf bak altijd zo'n 8x poedersuiker en 4x stroop per pak. Als anderen bakken, of in pannenkoekenhuis ook appel, rozijn, e.d.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef dyonvbaal het volgende:
En zijn jullie dan van die gevulde pannenkoeken mensen of standaard saaie met suiker of stroop?
Dan wordt ruilen niets denk ik...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Geneeskunde, nu co-schap huisarts.
Niks met programmeren dus
Ikke 1 november 2001!quote:Op zondag 24 februari 2013 01:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef Robby87 het volgende:
, sneeuwt het bij jullie ook zo flink?
Sneeuw? Hier is het onderhand al avond, maar ik zweet me nog steeds te pletterquote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef Robby87 het volgende:
Jij mag niet meedoenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier is het onderhand al avond, maar ik zweet me nog steeds te pletter
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef victorinox het volgende:
Het sneeuwt, maar het zijn maar kleine vlokjes.
Er ligt ongeveer 2cm.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef Robby87 het volgende:
Jij rijdt in dat ding?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef dyonvbaal het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200719138799658
Neuh valt wel mee, heb met dat ding nog nooit ergens gestaan waar ik niet meer uitgekomen ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Is zeker lastig keren in de woonwijkjes van Nederland.
Gelijk heb je... maar tis "mijn" auto, dus linkje delen is dan altijd leuk hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef picodealion het volgende:
Is dat een Harlem Shake filmpje? Dat weiger ik te kijken.
Was nog bij je in het centrum ermee vandaag... (jij was toch de arnhemmer?quote:
Ik weet dan ook niet of ik bij je in de buurt ben geweest... arnhem is volgens mij niet zo klein... wel onhandig om in te rijden maar das wat andersquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef picodealion het volgende:
Ik las het ja. Ik heb je niet gezien.
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was nog bij je in het centrum ermee vandaag... (jij was toch de arnhemmer?)
Jaquote:
Ah gelukkig, ik ben zelf echt zelden ziek, alleen als ik ziek ben heb ik het heel erg te pakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jahoesten, maar heb net weer een normale maaltijd met alle smaken er op en eraan gegeten
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik een week ziek op de bank heb gelegen... En ik hoef het niet meer mee te makenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben zelf echt zelden ziek, alleen als ik ziek ben heb ik het heel erg te pakken
Dat maak jij er vanquote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Desunoto het volgende:
Sands wil graag grote getekende tieten zien.
Beantwoord mijn nieuwe vraag maarquote:Op zondag 24 februari 2013 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag de vraag ook maar 5 minuten voor de deadline. Anders had ik wel Sneeuwwitje getekend of zo.
Ik zag de woorden Sands en anime, toen heb ik de vraag niet eens meer gelezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag de vraag ook maar 5 minuten voor de deadline. Anders had ik wel Sneeuwwitje getekend of zo.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag de woorden Sands en anime, toen heb ik de vraag niet eens meer gelezen.
Ik heb bijna medelijden met jequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag de woorden Sands en anime, toen heb ik de vraag niet eens meer gelezen.
WEB-DL=crapquote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, heb je gezien dat Hitchcock online staat? Wel es waar maar 3.5GB....
tja... maar dacht film die je wil zien, ik zal je erop wijzen... es aardig doen voor die arme sandsquote:
Ik kijk de film in de best mogelijke kwaliteit...en dat is dit niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja... maar dacht film die je wil zien, ik zal je erop wijzen... es aardig doen voor die arme sands
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je dan life of pi ook overgeslagen?
Of dit, maar ik ben niet zo van de bioscopenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Life of Pi moet je in een bioscoop kijken.
Misschien wel... maar ik wil de film zien om gezien te hebben. Niet omdat hij me ook maar ergens interresant lijkt...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Life of Pi moet je in een bioscoop kijken.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien wel... maar ik wil de film zien om gezien te hebben. Niet omdat hij me ook maar ergens interresant lijkt...
Jij kijkt nooit een film omdat hij er mooi uit ziet maar je verder eigenlijk niks met de film hebt?quote:
Is het dan niet beter om je tijd, moeite en geld te verspillen aan een film die je wél interessant lijkt?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien wel... maar ik wil de film zien om gezien te hebben. Niet omdat hij me ook maar ergens interresant lijkt...
Nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit een film omdat hij er mooi uit ziet maar je verder eigenlijk niks met de film hebt?
misschien, maar ik steek daar me tijd liever in...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om je tijd, moeite en geld te verspillen aan een film die je wél interessant lijkt?
Je kunt onmogelijk álle films gezien hebben. En wat is het nut daarvan?
mensen verschillen nou eenmaalquote:
zeg ik toch? Zien om gezien te hebben. Wat ik in de trailer gezien heb ziet er mooi uit. Maar een schipdrenkeling die zijn reddingsboot met een leeuw moet delen wekt nou niet echt intresse bij me op...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan heeft het wel je interesse, maar alleen op visueel aspect.
Nou wat een k*tfilm was dat... spijt dat ik die in de bios gezien heb...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sommige films hebben toch veel meer impact in een bioscoop, daar weegt zelfs geen home cinema installatie tegen op.
Life of Pi, Prometheus, The Hobbit, ...
Prometheus heb ik wel in de bioscoop gezien (IMAX), dat voelde gewoon groots aan ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sommige films hebben toch veel meer impact in een bioscoop, daar weegt zelfs geen home cinema installatie tegen op.
Life of Pi, Prometheus, The Hobbit, ...
Ik vind de meeste bioscoopgangers irritantquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En in sommige gevallen wil ik de film gewoon *nu* zien en geen 3/4 maanden wachten op een rip (of voor wyccie: een releasedate van de DVD)
Ik ook... van die mensen die gaan liggen snurken achterin... o wacht, dat ben ik zelfquote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind de meeste bioscoopgangers irritant
Om vanuit Nijmegen nou even naar België te rijden voor een filmpje... neh...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste 10 jaar maar 1 keer in een bioscoop gezeten met een vervelend publiek en dat was bij X-Men: The Last Stand.
Belgen gedragen zich doorgaans normaal in een bioscoop, nooit last van.
Maar jij hebt geen last van "The Curse"quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste 10 jaar maar 1 keer in een bioscoop gezeten met een vervelend publiek en dat was bij X-Men: The Last Stand.
Belgen gedragen zich doorgaans normaal in een bioscoop, nooit last van.
Hoeft niet, gewoon naar Lux.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Om vanuit Nijmegen nou even naar België te rijden voor een filmpje... neh...
Daar draaien toch alleen art house films?quote:
In Lux zelf valt het mee. In de Foyer/Cinemariënburg/VillaLux meer de hardere arthousefilms. Maar VillaLux is ook weer failliet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar draaien toch alleen art house films?
Lux?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet bekennen dat ik er nog nooit ben geweest
villaquote:
Nouja ik woon in het centrum, dat is niet zo grootquote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet dan ook niet of ik bij je in de buurt ben geweest... arnhem is volgens mij niet zo klein... wel onhandig om in te rijden maar das wat anders
Ik moest op de kastanjelaan zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja ik woon in het centrum, dat is niet zo groot.
zo gigantisch is het centrum toch niet? Dat je kan zeggen in die richting kom ik niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef picodealion het volgende:
Ah, ja dat is wel in de buurt maar ik kom niet veel in die richting.
Nee, ik kijk morgen de herhaling...dus tot die tijd probeer ik het nieuws te ontwijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
gaat iemand vannacht de Oscars kijken?
ik doe vannacht verslag op film.fok.nlquote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, ik kijk morgen de herhaling...dus tot die tijd probeer ik het nieuws te ontwijken
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
gaat iemand vannacht de Oscars kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |