Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Welke hetero man wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
LeMans, ik ken mijn huisarts inderdaad van mijn studie.
Tijdens stages ook nooit problemen gehad met mensen die niet uit de kleren willen. Wel tijdens gynaecologie een keer dat ze liever geen co erbij had, en een keer bij de huisarts een man met erectieproblemen. En deze week nog een jongeman die het geen probleem vond dat ik een rectaal onderzoek deed, maar het onbewust toch niet fijn vond.
Da's een film... en daar kan alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga American Pie eens kijken, één van de laatste scènes...
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Da's een film... en daar kan alles.
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.
Bedoel je niet Road Trip?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga American Pie eens kijken, één van de laatste scènes...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou kunnen... Daar speelt Stifler ook in hè?
Voor wat...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor je
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ga m vanavond kijken, maar tot nu toe vond ik de 2e het leukst.
Zit net te kijken, die scene met dat nummer welcome to thw junglequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.
De rol van Jim Carrey in The Dead Pool.
Misschien moet je ze gaan stalkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kijk aan, dat is te doen vanuit Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |