Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Welke hetero man wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
LeMans, ik ken mijn huisarts inderdaad van mijn studie.
Tijdens stages ook nooit problemen gehad met mensen die niet uit de kleren willen. Wel tijdens gynaecologie een keer dat ze liever geen co erbij had, en een keer bij de huisarts een man met erectieproblemen. En deze week nog een jongeman die het geen probleem vond dat ik een rectaal onderzoek deed, maar het onbewust toch niet fijn vond.
Da's een film... en daar kan alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga American Pie eens kijken, één van de laatste scènes...
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Da's een film... en daar kan alles.
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar de waarheid is altijd gekker dan de film.
Bedoel je niet Road Trip?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou kunnen... Daar speelt Stifler ook in hè?
Voor wat...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
wyccie, ik heb weer een kandidaat voor je
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ga m vanavond kijken, maar tot nu toe vond ik de 2e het leukst.
Zit net te kijken, die scene met dat nummer welcome to thw junglequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen de 4e vond ik echt tegenvallen. De andere films waren wel erg vermakelijk.
De rol van Jim Carrey in The Dead Pool.
Misschien moet je ze gaan stalkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kijk aan, dat is te doen vanuit Maastricht.
Je bedoelt vragen wie erheen gaan? Ik zag net dat ik mogelijk nog een ander FOK! dingetje heb, een week eerder... is dat niet teveel van het goeie, twee meets in 1 maand? Heb nog nooit een fokker ontmoet.quote:
Wat gaat er gebeuren op die meet dan? Film kijken neem ik aan... biertjes drinken neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:42 schreef picodealion het volgende:
Welnee joh, meets zijn altijd leuk. Gewoon komen.
Jupiler! Gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef picodealion het volgende:
Jup en jup. En filmtrivia in real life.
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef ArtistA het volgende:
Dit is het andere spektakel dat ze hebben georganiseerd. Sands kijk, Disney is erbij![]()
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
En Rachel Weisz. Weet niet wat ik van James Franco moet vinden, heb die gast nooit zo bijzonder gevonden...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.
Altijd te vroegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef ArtistA het volgende:
Dit is het andere spektakel dat ze hebben georganiseerd. Sands kijk, Disney is erbij![]()
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:54 schreef picodealion het volgende:
Bij de eerste meet waar ik kwam had hornage vragen uitgeprint voor iedereen die ze al eens in het topic hadden beantwoord, om te zien of ze het nog steeds wisten.
je bedoelt road tripquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
zij... zwijgen voor altijd...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?
Sands wint toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef picodealion het volgende:
Jup en jup. En filmtrivia in real life.
En Rachel Weisz, zij schijnt het beste te spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh tof, daar wilde ik heen. Michelle Williams en Mila Kunis als ik me niet vergis, en de stem van Zach Braff. <3.
Dragon viel zwaar door de mand. Die wist in het echt nóg meer en sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat iemand daarvoor de moeite neemt! Maar op zich wel een leuk initiatief. Vielen er veel mensen door de mand? En wat doe je met users die achteraf nepperts blijken te zijn?
Jullie zijn toch allemaal nerds?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:42 schreef picodealion het volgende:
Dragon is een heerlijke nerd in het echt.
zegt de grootste die er is...quote:
Zeg het eens? Jij omschreef hier net immers iedereen als een nerd, behalve jezelf dan...quote:
Dragon is een fan van lego, en jij hebt hebt een Harry Potter kasteelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg het eens? Jij omschreef hier net immers iedereen als een nerd, behalve jezelf dan...
Oh, dan moet ik snel mijn account verwijderen.quote:
tja... we hebben tenminste wel sex met een vrouw gehad... en jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dragon is een fan van lego, en jij hebt hebt een Harry Potter kasteel
[..]
Oh, dan moet ik snel mijn account verwijderen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja... we hebben tenminste wel sex met een vrouw gehad... en jij?
quote:nerd
/nərd/
Noun
A foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious: "one of those nerds who never asked a girl to dance".
An intelligent, single-minded expert in a particular technical discipline or profession.
Synonyms
fool - booby - goof
Dit klopt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
nerd
/nərd/
Noun
A foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious: "one of those nerds who never asked a girl to dance".
An intelligent, single-minded expert in a particular technical discipline or profession.
Synonyms
fool - booby - goof
Ik zal het aan google doorgevenquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal het aan google doorgeven
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef hornage het volgende:
Over ners gesproken, ik zal even vanuit Thailand een week mee FMT'en.
Dit omdat ik een laptop voor weinig hebt gekocht en ff een week aan het programmeren ben. Ik begon het na 5 maanden nogal te missen.....
Jah, euj, niets doen is best moeilijk hoor!quote:
Da's wel handig, de volgende keer dat je ui eet proef je ook die frikandel weer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch jammer... Frikandel speciaal eten en dan alleen de ui proeven.. .
Dat hoop ik toch niet... aangezien vanavond in de pasta ook ui zit... en ik daar geen frikandel smaak bij wil hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Da's wel handig, de volgende keer dat je ui eet proef je ook die frikandel weer.
Lang geleden dat ik een frikandel op heb, of überhaupt friet. Ik denk dat ik vanavond pannenkoeken ga makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet... aangezien vanavond in de pasta ook ui zit... en ik daar geen frikandel smaak bij wil hebben
Dat eet je regelmatig? Of lijkt dat alleen maar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een frikandel op heb, of überhaupt friet. Ik denk dat ik vanavond pannenkoeken ga maken
Paar weken terug had ik dat vaak op jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat eet je regelmatig? Of lijkt dat alleen maar?
Ik denk dat ik het al een maand of 3 minstens niet meer gegeten heb.. al krijg ik er wel elke keer weer zin in als ik jullie erover hoor...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Paar weken terug had ik dat vaak op ja, nu meestal 1x in de twee weken denk ik.
12? Weeg je ondertussen 200 kilo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb ook tijdenlang één keer per week pannenkoeken gegeten, vaak zelfs twee dagen achter elkaar. Of een heel pak (12 pannenkoeken) in één keer.
Momenteel eet ik ze misschien eens per maand.
Sinds we het er laatst over hadden hier eet ik ook steeds vaker pannenkoekenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Paar weken terug had ik dat vaak op ja, nu meestal 1x in de twee weken denk ik.
Pannenkoeken naturel, omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef dyonvbaal het volgende:
En zijn jullie dan van die gevulde pannenkoeken mensen of standaard saaie met suiker of stroop?
pff... een pannenkoekenrestaurant ben ik al in geen 20 jaar meer geweest...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:42 schreef Robby87 het volgende:
Gewoon met kaas of poedersuiker. Soms eet ik ze buiten de deur, de échte pannenkoeken
Den Tol?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef wyccie het volgende:
Afgelopen week nog in een pannenkoekenrestaurant geweest.
Is dat lekker? Klinkt heel viesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef wyccie het volgende:
Afgelopen week nog in een pannenkoekenrestaurant geweest. Spek, brie en ui.
ik wilde het niet meteen zeggen, maar dit dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat lekker? Klinkt heel vies
Het is beter om saaier dan saai te doen...zoals ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik wilde het niet meteen zeggen, maar dit dus
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is beter om saaier dan saai te doen...zoals ik
De pannenkoek zelf is al lekker genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ook weer nieter moet natuurlijk wel iets zoets op
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
De pannenkoek zelf is al lekker genoeg
Geen smaak, jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
De brie lijkt me juist het minst lekkere op de pannenkoek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |