quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:35 schreef iBenny het volgende:
Dit komt ook naar Nederland: TAL / Killer Karaoke
Ik ook, en dan valt het zwaar tegenquote:
Het is dan nog altijd Nederlands... dus jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en dan valt het zwaar tegen
Hollandquote:
wiequote:
Mensen uitlachen is altijd leukquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooooooo
Mama is het raam aan het schoonmaken.. Dan moeten we nog 1 verwarming doen...En daarna kunnen we dweilen en alles op zijn plek zetten.
Daarna ga ik douchen en gaat mama eten halen
quote:Dean Saunders zegt sorry tegen PowNews
Dean Saunders heeft zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag tijdens een interview met PowNews-reporter Jan Versteegh. Dat was donderdag te zien in de nieuwsrubriek op Nederland 3. Na zijn woede-uitbarsting op de set van Vliegende Hollanders, zocht Versteegh hem nu op bij de Huishoudbeurs. “Ik denk dat ik excuses aan jou moet maken. Ik was heel moe, ik kan amper lopen, ik was moe die dag. Je had me echt op een verkeerd moment. Ik ben fan van Pow“, zei Saunders.
Versteegh nam genoegen met de excuses, maar wees hem ook op het effect van zijn eerdere woede-uitbarsting. “Je fans zijn toch heel verdrietig. Ik heb ze allebei gesproken.”
Saunders reageerde woest toen Versteegh suggereerde dat zijn carrière in het slop zit. “Je moet wel oppassen met je grote bek. Begrijp je wat ik bedoel?“, zei hij toen hij dacht dat de camera’s uitstonden.
De zanger is de broer van Ben Saunders en ook bekend van een talentenjacht.
In navolging van jouw mama, ben ik maar naar de mijne gereden....en mijn papa naar de chinees gestuurd voor iets lekkersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooooooo
Mama is het raam aan het schoonmaken.. Dan moeten we nog 1 verwarming doen...En daarna kunnen we dweilen en alles op zijn plek zetten.
Daarna ga ik douchen en gaat mama eten halen
Hihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Pffuuuu... Woonkamer klaar... Mama is PATAT halen ik even douchen.
Strak naar liefje.. dan met liefje hierheen. Dan hoop ik dat mijn moeder de gang en keuken opgeruimd heeft..
Niet waar ik vandaan kom, dus ik doe deze discussie niet nogmaals vandaagquote:
Je moet het zelf weten, als je niet op station Noord staat om afgesproken tijd, weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we elkaar het weekend niet zien liefje? Ik ben al kapot!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten. Kiezen of delen lief!
Ben er heus wel!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè, een bel en een fiets!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
Tringring!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè, een bel en een fiets!
Aaaaw wa goequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Lutte het volgende:
Ik vind mezelf wel een heel goed vriendinnetje overigens, hele week doodmoe tot 's avonds laat doorgewerkt zodat ik van het weekend ergens wel een paar uur tijd heb.
Ja hèquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hèDus je snapt wel wat er gaat gebeuren als hij z'n weekend nu volplant hè
Dan mag ik je slagersmes wel lenen hè?
Zeker. En anders ga ik hem het laten voelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet hij dat je hard hebt gewerkt voor een paar uurtjes, dan wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat bedeeesd van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet hij dat je hard hebt gewerkt voor een paar uurtjes, dan wel.
quote:
Ik acht Lut wel een beetje besluitvaardigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als iemand iets niet weet kun je moeilijk kwaad worden he? Als hij het wel weet en het dan doet zeg ik hak hem in mootjes
Vrouwending om sowieso kwaad te worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik acht Lut wel een beetje besluitvaardig
Mwaahhhhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrouwending om sowieso kwaad te worden.
I SEE WHAT YOU DID THERE!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kal behoedt me van onverstandige acties
Eens, maar het blijft een vent en die moet je inseinenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kal behoedt me van onverstandige acties
Hij geeft wel voort complimentjes uit zichzelf, al zijn opmerkingen dat m'n schoenen schattig zijn omdat ze zo klein zijn niet helemaal waar ik naar op zoek was. Achquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft een vent en die moet je inseinen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij geeft wel voort complimentjes uit zichzelf, al zijn opmerkingen dat m'n schoenen schattig zijn omdat ze zo klein zijn niet helemaal waar ik naar op zoek was. Ach
ookquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik lig in bed. Met mijn vriendje.
Jullie zijn echt leuk samenquote:
the fuck's dat danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
Geordie Shore staat hier aan... ik heb nog nooit zoiets vreselijks gezien
Jersey Shore/Oh oh Cherso maar dan op zijn Noord-Engelands.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jersey Shore/Oh oh Cherso maar dan op zijn Noord-Engelands.
Ik vond het niet zo erg zeg maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappen gedaan, in mijn eentje. Zonder autistisch vriendje die vind dat ik direct beide kanten van een gangpad mee moet nemen..
Nu weer in bed, broodjes eten, theetje drinken, dingetjes terugkijken.
De leven.
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb voor een verhongerd weeshuis aan tosti's gebakken, mijn huisvrouwgenen beginnen tot expressie te komen.
Lonnieeeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef iBenny het volgende:
Lonneke is een achterlijke naam. Ja toch?
Hoezo? Wie heet er zo danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef iBenny het volgende:
Nee joh. Zusje. Dat is pas stom!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef iBenny het volgende:
Eh ja... das ook geen naam inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee joh. Zusje. Dat is pas stom!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Of Bjoetivol Joop in case of a boy.
Precies. Opties te over!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
En wanneer we het weer weg doen wordt het Bjoetivol te koop.
En indien een zondagskindje Bjoetivol Doop?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
En wanneer we het weer weg doen wordt het Bjoetivol te koop.
En als we zat zijn van de kinderwagen roepen: 'Bjoetivol, LOOP!'quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef iBenny het volgende:
Bjoetivol Xenofoob is wel lekker modern
Als Bjoetivol Verzoop zou daar een goed alternatief voor kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Renesite het volgende:
En als het een emo is, Bjoetivol opknoop.
Dan gaat het verf van het lichaampje af. Dat kan niet esthetisch gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als Bjoetivol Verzoop zou daar een goed alternatief voor kunnen zijn
Dat zou een Bjoetivol Duurkoop zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan gaat het verf van het lichaampje af. Dat kan niet esthetisch gezien.
WHy joe want to no my friend. I have spesjul occation for joe onliequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef iBenny het volgende:
Maar serieus... wat is dan wel een mooie naam?
Because omdat het kan canquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WHy joe want to no my friend. I have spesjul occation for joe onlie
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, because it can zegt ie toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik vind Anna (geen Anne), Julia of Sterre wel leuk.
Voor een jongen Tim, Daan, Levi, Sem/Sam of Mika leuk
Jaa... Waarom zou je je kind Paris, India, Vlinder, Spijker of Hamer noemen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Meer de normale moderne namen dus ?
Heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa... Waarom zou je je kind Paris, India, Vlinder, Spijker of Hamer noemen?
Vind ik raar
Finn the humanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef Lutte het volgende:
De enige echte meisjesnaam is natuurlijk Pleun. Voor een jongen zou ik voor Finn gaan. Maar dat is enkel mijn opinie.
Pleunquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef Lutte het volgende:
De enige echte meisjesnaam is natuurlijk Pleun. Voor een jongen zou ik voor Finn gaan. Maar dat is enkel mijn opinie.
Mensen zijn zo domquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:27 schreef iBenny het volgende:
Zijn er meer mensen die 4 plaatjes 1 woord spelen? Na level 28 heb ik het er maar af gegooid... kutspel. Mijn halve timeline op Facebook staat er ook vol mee.
Ja maar een bank om op te liggen, een geldbank, een zandbank en een bank pressquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms zie ik de overeenkomst ook niet zo snel
Iemand naast me deed dat. Maar ik had dat ook zo kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef Lutte het volgende:
Haha je hebt serieus een foto gemaakt?
Wel 06 gevraagd?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iemand naast me deed dat. Maar ik had dat ook zo kunnen doen.
Wie had dat rugnummer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
06 geroepen, hopelijk heeft ze em onthouden!
Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
06 geroepen, hopelijk heeft ze em onthouden!
Omdat kattenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:10 schreef roos85 het volgende:
Hoe krijgen katten het toch steeds voor elkaarom zo te gaan liggen dat het bed/de bank voor een groot deel bezet is?
Ditquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:41 schreef franklop het volgende:
frank maakt een banaan sinaasappel smoothie, alles gaat goed totdat hij wil schenken en de hele onderkant incl smoothie uit de blender knalt
Praat hij thuis ook in de 3e persoon over zichzelf?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:48 schreef roos85 het volgende:
Hoor ik vanuit de keuken: schat.... er is iets met de blender
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 24 februari 2013 12:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Praat hij thuis ook in de 3e persoon over zichzelf?
Whahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegen anders straffen we dat meteen af
Ik vind dat echt irritant.. of van de mensen die je je niet bij je naam noemen ofzo maar zeggen tegen een ander: Wil jij met haar even dit of dat doen?quote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt irritant.. of van de mensen die je je niet bij je naam noemen ofzo maar zeggen tegen een ander: Wil jij met haar even dit of dat doen?
Ik heb al geverfdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
Pfff ik heb een luie dag. Maar ik moet nog zoveel doen
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
HUP dan. Potverdriedubbeltjes nog aan toe zeg.
Ik ben nog niet eens officieel opgestaanquote:
Nou ja gewoon op je dooie gemakkie danquote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens officieel opgestaan![]()
Nog een beetje last van gister, maar moet wel eruit.
Vogeltjes moeten in elk geval schoon huisje, ik moet nog naar de supermarkt en de afwas van gisteren staat er ook nog
ik zie hetquote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef roos85 het volgende:
Dit wordt sowieso een bankhangdag voor mij..
In elk geval eerst de boodschappen maar....want dan kan ik me daarna weer in huis opsluitenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja gewoon op je dooie gemakkie dan
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef roos85 het volgende:
Dit wordt sowieso een bankhangdag voor mij..
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval eerst de boodschappen maar....want dan kan ik me daarna weer in huis opsluiten
Zo lig ik wel vaak, met mijn benen over de rugleuningquote:
Tot straks, en rustig aanquote:
nee de bank is op het plafond geplakt en ze houdt zich nu goed vastquote:
Dat zijn de echte hangers.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
nee de bank is op het plafond geplakt en ze houdt zich nu goed vast
is een ikea bank, denk op de 1 of andere manier dat ik toch de instructies verkeerd om gehouden heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn de echte hangers.
Goede lijm trouwens.
En Kally, ja heerlijk is dat. Het goede leven.
Of ik er bijna of moet nog keiveel gelatine wegspelenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
naaaaaarrrr. Ik zit ook vastin level 86
Ben er aldoor bijnaa.. Grr
Kan gebeuren. Maar zo zie je maar weer: gaat ook prima. Is ook het echte bankhangen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
is een ikea bank, denk op de 1 of andere manier dat ik toch de instructies verkeerd om gehouden heb.
Het hangt prima hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar zo zie je maar weer: gaat ook prima. Is ook het echte bankhangen.
Genoeg chocolade om de dag door te komenquote:
yes!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij liggen in bed te chillen. Gooische vrouwen kijken,spelletje op telefoon..
Je gaat lekker met je Bollywoodquote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk American Horror Story. Even het eerste seizoen afronden en dan die tweede laten schieten.
Inkoppertjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gaat lekker met je Bollywood
Ik ga de Eastenders omnibus kijken
Het bestaat al sinds 1985 maar elke week nieuwe afleveringen en op zondag de hele week herhaald.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inkoppertjes.Eastenders is heel oud toch?
O wow. Zitten er nog fossieltjes van het eerste uur in?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het bestaat al sinds 1985 maar elke week nieuwe afleveringen en op zondag de hele week herhaald.
Oeh heb ik gezien. Telraam bij de hand voor de fucks en andere scheldwoorden.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef MissJ het volgende:
Ik ga deze End of Watch (2012) - IMDb nu kijken
oh hihi. Ben benieuwdquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh heb ik gezien. Telraam bij de hand voor de fucks en andere scheldwoorden.
Wat nouquote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef Renesite het volgende:
GC / Tong draagt zijn 500.000ste post op aan......
Nou niet zoveel meer, alleen Ian Beale al vanaf eerste uur.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O wow. Zitten er nog fossieltjes van het eerste uur in?
quote:
Uh, vanaf wanneer zit hij op Fok!quote:
Mijn gemiddelde is juist als een pudding in elkaar aan het zakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Kally het volgende:
Als ik in dit tempo doorpost haal ik hem in jaren en aantal post makkelijk in
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef iBenny het volgende:
TLC staat hier op... gaat over Duo Penotti-tweelingbaby's
Ja jij bent er minder, maar ik post nu weer in live topics ookquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is juist als een pudding in elkaar aan het zakken
goede film hoor! Erg veel gefuck ja whehequote:
Hahaha, typisch eigenwijze beestenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef Uccie het volgende:
Huisdieren
Hangt er al half jaar een dure schommel in de kooi, doen ze niets mee.
Koop ik een nieuwe speeltje voor in de plaats, wil ik het gaan veranderen, vechten meneer en mevrouw ineens om de schommel.
Ze willen er allebei in, maar die kleine wil gewoon zitten en die dikke wil keihard schommelen.quote:
Mooi! Ik vond het gefuck wat vervelend worden. Einde maakte voor mij veel goed. En Anna Kendrick.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
goede film hoor! Erg veel gefuck ja whehe
Lees die zin eens buiten contextquote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi! Ik vond het gefuck wat vervelend worden. Einde maakte voor mij veel goed. En Anna Kendrick.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze willen er allebei in, maar die kleine wil gewoon zitten en die dikke wil keihard schommelen.
Dus dan geeft die dikke de schommel een hele harde duw zodat die kleine eruit gaat en dan zit ie heel triomfantelijk te kijken
haha, ik ging op een gegeven moment op het gefuck letten en toen begon het mij ook te irriteren. Dus maar weer even snel dat erop letten losgelaten en toen ging het weerquote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi! Ik vond het gefuck wat vervelend worden. Einde maakte voor mij veel goed. En Anna Kendrick.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan. Hoopte dat niemand anders dat zou doen.
Op Fok!?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan. Had gehoopt dat niemand anders dat zou doen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Fuck zeg, zit ik zomaar in de vuurlinie.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Boondock Saints mét 'fuck-counter'
Ik weet dat er het één en ander mis is in de katholieke kerk, maar om een altaar nou zo te noemenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Boondock Saints mét 'fuck-counter'
Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen...quote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet dat er het één en ander mis is in de katholieke kerk, maar om een altaar nou zo te noemen
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen... Ik mag niet lachen...
Nu kan ik nooit naar een altaar kijken of eraan denken... thanksquote:
Ik wil best zeggen dat ik me de rest van de avond zal gedragen.....maar dan lieg ik waarschijnlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 18:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit naar een altaar kijken of eraan denken... thanks
Eén topic geleden was dit een wurgsexroomquote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef WickedTunes het volgende:
Ben ik trouwens in de chocofontijn van Fok gevallen nu?
Dat verandert per topicquote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef WickedTunes het volgende:
Ben ik trouwens in de chocofontijn van Fok gevallen nu?
Wurgsex? Is dat op zoek naar haar holy grail met een monty python?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eén topic geleden was dit een wurgsexroom
En de TS bepaalt dat?quote:
Nee hoor, gewoon een string om iemands nek binden en trekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wurgsex? Is dat op zoek naar haar holy grail met een monty python?
Keedan... en daar lul je dan 301 posts over door?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een string om iemands nek binden en trekken
Yep, meestal iets waat het over gaatquote:
301 ways to kill a man with a stringquote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Keedan... en daar lul je dan 301 posts over door?
hahaha nee hoor, gewoon iets geks dat ter sprake komt in het topic wordt dan de titel van het nieuwe topic.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Keedan... en daar lul je dan 301 posts over door?
Succes! Bij 5 tegen 5 komen ze niet eens op 10quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
301 ways to kill a man with a string
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
Ik ga dood hier....
Die kleine lanceert haarzelf door te hard aan het klimtouw te trekken, gaat natuurlijk als een gek heen en weer, roept ze heel hard die groene, die vervolgens mijn voornaam gaat zitten roepen
Ze zijn echt geweldig
Ja het is een gearrangeerd huwelijk, die kleine moet met die dikke, maar ze flirt met die groene in de andere kooiquote:
ehmm... dit gaat niet over kinderen, maar ehmm... over grasparkietjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
Ik ga dood hier....
Die kleine lanceert haarzelf door te hard aan het klimtouw te trekken, gaat natuurlijk als een gek heen en weer, roept ze heel hard die groene, die vervolgens mijn voornaam gaat zitten roepen
Ze zijn echt geweldig
Valkparkieten en een zuid-amerikaanse parkiet (die groen is)quote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ehmm... dit gaat niet over kinderen, maar ehmm... over grasparkietjes?
Zat er niet ver vanaf...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valkparkieten en een zuid-amerikaanse parkiet (die groen is)
Whahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het is een gearrangeerd huwelijk, die kleine moet met die dikke, maar ze flirt met die groene in de andere kooi
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zat er niet ver vanaf...
Btw: is dit een talentenjachtentopic?![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zat er niet ver vanaf...
Btw: is dit een talentenjachtentopic?![]()
Je moet dit eens lezen met de insteek van een reality show van sbs6, zo las ik het eerst... hahahaquote:
het is een beetje de uh ....metalen kooiquote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je moet dit eens lezen met de insteek van een reality show van sbs6, zo las ik het eerst... hahaha
Wel netjes afgewassenquote:
quote:
quote:
Mijn kindquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog spare-ribs in de koelkast liggen...vanavond maar doen
jij vindt het dus net zo lekker als ikquote:Op zondag 24 februari 2013 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kindje heeft gisteren Berenburg op
... en het weggespoeld met een sloot ijsthee
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kindje heeft gisteren Berenburg op
... en het weggespoeld met een sloot ijsthee
Het is wel lekkerder dan Jack Daniels, als is dat niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
jij vindt het dus net zo lekker als ik
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is wel lekkerder dan Jack Daniels, als is dat niet zo moeilijk natuurlijk.
AAAAAHHHHHHHH!!!quote:
quote:
Hoe oud zijn de kinderen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus was hier met kinderen.
Ver-Moei-End
Als dat nou een spelletje op Radio49 was jaaa...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer een dieptepunt gevonden op TV!!
Herken de homo
Is ze nog met Brabo?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus was hier met kinderen.
Ver-Moei-End
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehhh
Ik geloof dat ze dit jaar 3 en 5 worden..
Hey, ik heb George Michael jaren niet verdacht...en ik kende elke Wham! clip uit mijn hoofdquote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als dat nou een spelletje op Radio49 was jaaa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |