quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:35 schreef iBenny het volgende:
Dit komt ook naar Nederland: TAL / Killer Karaoke
Ik ook, en dan valt het zwaar tegenquote:
Het is dan nog altijd Nederlands... dus jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en dan valt het zwaar tegen
Hollandquote:
wiequote:
Mensen uitlachen is altijd leukquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooooooo
Mama is het raam aan het schoonmaken.. Dan moeten we nog 1 verwarming doen...En daarna kunnen we dweilen en alles op zijn plek zetten.
Daarna ga ik douchen en gaat mama eten halen
quote:Dean Saunders zegt sorry tegen PowNews
Dean Saunders heeft zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag tijdens een interview met PowNews-reporter Jan Versteegh. Dat was donderdag te zien in de nieuwsrubriek op Nederland 3. Na zijn woede-uitbarsting op de set van Vliegende Hollanders, zocht Versteegh hem nu op bij de Huishoudbeurs. “Ik denk dat ik excuses aan jou moet maken. Ik was heel moe, ik kan amper lopen, ik was moe die dag. Je had me echt op een verkeerd moment. Ik ben fan van Pow“, zei Saunders.
Versteegh nam genoegen met de excuses, maar wees hem ook op het effect van zijn eerdere woede-uitbarsting. “Je fans zijn toch heel verdrietig. Ik heb ze allebei gesproken.”
Saunders reageerde woest toen Versteegh suggereerde dat zijn carrière in het slop zit. “Je moet wel oppassen met je grote bek. Begrijp je wat ik bedoel?“, zei hij toen hij dacht dat de camera’s uitstonden.
De zanger is de broer van Ben Saunders en ook bekend van een talentenjacht.
In navolging van jouw mama, ben ik maar naar de mijne gereden....en mijn papa naar de chinees gestuurd voor iets lekkersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooooooo
Mama is het raam aan het schoonmaken.. Dan moeten we nog 1 verwarming doen...En daarna kunnen we dweilen en alles op zijn plek zetten.
Daarna ga ik douchen en gaat mama eten halen
Hihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Pffuuuu... Woonkamer klaar... Mama is PATAT halen ik even douchen.
Strak naar liefje.. dan met liefje hierheen. Dan hoop ik dat mijn moeder de gang en keuken opgeruimd heeft..
Niet waar ik vandaan kom, dus ik doe deze discussie niet nogmaals vandaagquote:
Je moet het zelf weten, als je niet op station Noord staat om afgesproken tijd, weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we elkaar het weekend niet zien liefje? Ik ben al kapot!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten. Kiezen of delen lief!
Ben er heus wel!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè, een bel en een fiets!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
Tringring!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè, een bel en een fiets!
Aaaaw wa goequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Lutte het volgende:
Ik vind mezelf wel een heel goed vriendinnetje overigens, hele week doodmoe tot 's avonds laat doorgewerkt zodat ik van het weekend ergens wel een paar uur tijd heb.
Ja hèquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hèDus je snapt wel wat er gaat gebeuren als hij z'n weekend nu volplant hè
Dan mag ik je slagersmes wel lenen hè?
Zeker. En anders ga ik hem het laten voelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet hij dat je hard hebt gewerkt voor een paar uurtjes, dan wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat bedeeesd van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet hij dat je hard hebt gewerkt voor een paar uurtjes, dan wel.
quote:
Ik acht Lut wel een beetje besluitvaardigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als iemand iets niet weet kun je moeilijk kwaad worden he? Als hij het wel weet en het dan doet zeg ik hak hem in mootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |