quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef RobinOok het volgende:
Zolang de voorraad strekt? Huh?
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dat Fok Domino's leegeet?
Alle shoarma van Tel Aviv erdoor jaagt?
De meeste restaurants hebben een minimum bestelbedrag. Meestal is dat ¤10,-, soms minder en soms meer. Goedkoopste hier in Tilburg is ¤9,-quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:12 schreef EJ403 het volgende:
Klopt het dat als ik eten voor 5 euro bestel, ik dat dan gratis ga krijgen?
WTF man, Roberto's Pizza en catering... zo hoef ik geen pizzaquote:Bezorgkosten:
Boven ¤ 80,00 = ¤ 8,00
Onder ¤ 80,00 = Geen bezorging
1x per account. Meerdere accounts per IP.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:37 schreef bitowner het volgende:
meerdere keren te gebruiken vanaf hetzelfde ip adres?
tnx!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef remcosw het volgende:
[..]
1x per account. Meerdere accounts per IP.
Wij hebben hier 3 accounts (en personen).
Net 2 bestellingen geplaatst.
Verplicht betalen per ideal/creditcard met de bijbehorende kosten (¤1). Bedrag moet positief zijn dus minimaal ¤4,01 en alles boven ¤4 op eigen kosten.
Dit inderdaad, contant kan alleen als je geen kortingscoupon gebruikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef remcosw het volgende:
[..]
1x per account. Meerdere accounts per IP.
Wij hebben hier 3 accounts (en personen).
Net 2 bestellingen geplaatst.
Verplicht betalen per ideal/creditcard met de bijbehorende kosten (¤1). Bedrag moet positief zijn dus minimaal ¤4,01 en alles boven ¤4 op eigen kosten.
typisch fokkers weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Helaas hebben we de actie moeten aanpassen omdat er behoorlijk misbruik werd gemaakt van de korting. Denk hierbij aan mensen die meerdere accounts aanmaken en meerdere pizza's gratis hebben afgehaald bij de plaatselijke pizzeria.
Je had niet anders kunnen verwachten bij FOK!Kersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Helaas hebben we de actie moeten aanpassen omdat er behoorlijk misbruik werd gemaakt van de korting. Denk hierbij aan mensen die meerdere accounts aanmaken en meerdere pizza's gratis hebben afgehaald bij de plaatselijke pizzeria.
Bron? Ik heb dergelijke prijzen niet gevonden namelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
WTF man, Roberto's Pizza en catering... zo hoef ik geen pizza
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wees blij dat je korting krijgt. Triest om dan voor meer te gaan vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja jammer.
Maar geef dan 50% korting ofzo. Niemand wil een pizza van 25 euro zodat je dan pas je 5 euro korting hebt (met 20%).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |