Jij bedoelt generaties lang mee? Anders ben je een lucky bastardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Absoluut, zo'n gietijzeren pan gaat levenslang mee, en dan bedoel ik meerdere levens lang
Mijn biografie gelezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:12 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Jij bedoelt generaties lang mee? Anders ben je een lucky bastard
Ben wel benieuwd waar jij je pannen gekocht hebt? En wat ze gekost hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn biografie gelezen?
[ afbeelding ]
Eentje bij de hanos, een jaar of 25 geleden, was destijds niet duur, want geld had ik toen niet veel. Recent twee bij handelshof (soort duitse makro), een kleinere en een grotere, voor ik meen 14,95 en 19,95quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar jij je pannen gekocht hebt? En wat ze gekost hebben.
Idem ditto wat betreft die plaatstalen pannen wat mij betreft. Die gaan ook nog eens een partij lang mee, kosten alleen wat minder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:06 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
TS vraagt om de ideale pan om pannenkoeken te bakken. Dat zijn dus de duurdere naar mijn mening met het voordeel dat die gietijzeren pannen een leven mee gaan.
Ik blijf toch zweren aan de gietijzeren pannenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Idem ditto wat betreft die plaatstalen pannen wat mij betreft. Die gaan ook nog eens een partij lang mee, kosten alleen wat minder.
En ook nog eens de beste in roomboter gebakken biefstukjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef fotostarter het volgende:
Mijn meest oude pan, een gietijzeren, loeizwaar, foeilelijk. Dat is de allerbeste pannenkoekenpan
Daar bak ik de mooist gekleurde pannenkoeken in
Nu krijg ik honger, en heb alleen nog een stuk ossenhaas in de vriezer. Gaat hem niet meer worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
En ook nog eens de beste in roomboter gebakken biefstukjes.![]()
Lekker soppen met vers brood![]()
Jij mazzelaar, ik moet het doen met een frikandellenbroodje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nu krijg ik honger, en heb alleen nog een stuk ossenhaas in de vriezer. Gaat hem niet meer worden.
Bedankt.
Waarom niet? Geforceerd ontdooien in een waterbad, dan lekker bakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nu krijg ik honger, en heb alleen nog een stuk ossenhaas in de vriezer. Gaat hem niet meer worden.
Bedankt.
Piet, het is vrijdagavond, heb mezelf het zweet ingewerkt deze week, en lig languit met de tablet op de bank met een wel verdiend glas bier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet? Geforceerd ontdooien in een waterbad, dan lekker bakken
Jep, helemaal waar, maar libellehuisvrouwtjes zijn niet gelukkig als ze hem niet in de dreft kunnen soppenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Sinds kort overgestapt op plaatstalen pannen. Samen met een paar dikke rvs saus/pastapannen de beste aanschaf ooit, ik snap werkelijk niet wat je in godsnaam nog zou moeten met die extreem dure tefal krengen! Nog nooit zulke fijne pannenkoeken en biefstukken gebakken.
pannen dreft en soppen in 1 zinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, helemaal waar, maar libellehuisvrouwtjes zijn niet gelukkig als ze hem niet in de dreft kunnen soppen
Zo zag mijn pan er in het begin ook uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
http://www.kookwinkel.nl/(...)ntplaatstaal30cm.asp
Zoeits dus, al mag het best iets van een ander merk zijn. Als hij maar loeizwar is. En voor pannenkoeken is een lage rand wel fijn, alhoewel het niet echt nodig is.
Maar de biefstukreepjes met groentepakket bakken er wel heerlijk bruin in, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, helemaal waar, maar libellehuisvrouwtjes zijn niet gelukkig als ze hem niet in de dreft kunnen soppen
Lieve schat, die plaatjes had ik wel gezien, maar ik denk niet dat TS die bedoelde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 06:09 schreef RobinOok het volgende:
Als je niet kunt googelen en niet kunt lezen ja.
Kun je een van tweeen, dan kun je gerust wel plaatjes of verkoopunten vinden: novogrihiiil.
En ik had vroeger ook zo'n pan, maar die heeft er nooit pikzwart uitgezien hoor. Gadverdamme man, smeerlap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |