Via het FB topic toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Edit: Commentaar op mijn moderatie mag via de email.
Als je er niet uitkomt met een mod kan je naar FB gaan. Ik ben FA, dus ik zou je daar te woord staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Via het FB topic toch?
(volgens mij had ik dit al gepost, zal wel aan mijn laptop liggen dat het er niet meer stond)
In een ander topic, kwam een moderator en die gaf aan dat commentaar altijd via het feedback topic moet en niet via e-mail?
wat is je hulpvraag?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
De cleans bij SS vervang ik nu door barbell row's, maar heb besloten dat ik toch de cleans ga proberen. Lijkt me toch wel een mooie oefening ivm explosiviteit. Ben benieuwd hoe het gaat, is volgens mij niet echt een simpele oefening.
Ik wissel ze af. De ene training doe ik barbell rows en de andere cleansquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
De cleans bij SS vervang ik nu door barbell row's, maar heb besloten dat ik toch de cleans ga proberen. Lijkt me toch wel een mooie oefening ivm explosiviteit. Ben benieuwd hoe het gaat, is volgens mij niet echt een simpele oefening.
Die abductor / adductor machines ook altijd. Lekekr die gleuf wijd openquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:46 schreef 16meter het volgende:
Alleen voor bodybuilding doeleinden zijn de meeste machines interessant.
Snap nooit waarom fitness instructeurs huisvrouwen op een lateral raise of pec deck machine zetten.
Even in de gaten houden.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:31 schreef esv7 het volgende:
Gister mee geweest met wat vrienden, gezellig na een café gegaan en een biertje gedronken. Na een biertje was ik misselijk geworden, en maar even naar de wc geweest. Daar moest ik overgeven en toen schrok ik nogal. Er zat namelijk bloed in het braaksel, ik denk dat ik maar een afspraak met de dokter ga maken:S.
Ik eindig bijna elke training met een machine. Bijv. plate loaded leg, -chest of -shoulder press.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die abductor / adductor machines ook altijd. Lekekr die gleuf wijd openDe enige machines die ik gebruik zijn de pec deck en plate loaded chest press van Hammer Strength. Maar die doe ik pas na 3 setjes bench en 3 setjes DB incline flyes. Merk da het nbij borst toch wel lekker is om op een gegeven moment die front delts zoveel mogelijk eruit te halen, om te voorkomen dat je daarop faalt. Dat doen machines m.i. toch iets beter.
Toen ik begon met krachttraining heb ik de clean geleerd door deze circuitjes te doen. Ik had een pdfje met alle oefeningen, ze worden steeds complexer. Dit was trouwens wel onder begeleiding van een ervaren trainer. Gebruik het nog steeds als warming up.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
Klinkt prima. Al mijn trainingsmaten zijn in de loop der tijd afgehaakt. Toch jammer en ietwat onhandig om alleen te zijn bij sommige oefeningenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:06 schreef H1N1 het volgende:
Als 't goed is heb ik vanaf vandaag weer 'n trainingsmaat. Hij is graatmager en klein maar stelde zelf voor om te leren squatten vandaag. Man naar m'n hart!(no homo)
Jep meer dan 1x.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je wel eens op zo'n ding gezeten?
Is toch gewoon 'the roll of shame'?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik merk dat als ik alleen BP dat ik dan toch nog die extra rep eruit kan drukken.
Heeft iemand dat filmpje nog van die aziatische man die een techniek laat zien als je stang niet meer omhoog krijgt? Hij rolde de stang naar zijn benen oid
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik merk dat als ik alleen BP dat ik dan toch nog die extra rep eruit kan drukken.
Heeft iemand dat filmpje nog van die aziatische man die een techniek laat zien als je stang niet meer omhoog krijgt? Hij rolde de stang naar zijn benen oid
Lijkt mij vrij logisch.....quote:
Nee geen klachten verder. Dus gewoon even aankijken dan maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 05:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Even in de gaten houden.
Ik heb dat wel eens gehad, tijdens een migraine aanval. Dit kan te maken hebben met een ader die geknapt is.
Of je hebt een maagzweer.
Heb je ook last van maagklachten tijdens eten? (denk aan pittig)
Morgen een afspraak maken
Braak je nu nog steeds bloed? (dan moet je hier niet zijn eigenlijk) Gelijk een afspraak maken, voor zometeen nog.
Machines zijn goed om die grote spiergroep toch nog even helemaal kapot te maken als je synergisten het al hebben opgegeven. Merk vooral bij borst (pec deck en chest press) en rug (iso-lateral row) dat het nutig kan zijn om nog even door te knallen zonder dat je bepaalde synergisten (onderrug, front delts) overbelast.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik eindig bijna elke training met een machine. Bijv. plate loaded leg, -chest of -shoulder press.
De abductor / adductor machines herinneren me er altijd aan hoe weinig flexibel ik ben. Is hier meestal bezet door vrouwen tijdens hun "heup/buik-training".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |