Kip en appelmoesquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kip en appelmoesHeerlijke combo! Eet smakelijk.
Hmm... het klinkt als een kindemenuutje, maar ja, dat is ergens ook wel van toepassing.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kip en appelmoesHeerlijke combo! Eet smakelijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... het klinkt als een kindemenuutje, maar ja, dat is ergens ook wel van toepassing.
Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... het klinkt als een kindemenuutje, maar ja, dat is ergens ook wel van toepassing.
Jaaa, appelmoes kan overal bijquote:
Wel Indische nasi, toch?quote:
Ik heb gisteren voor mijn iPod shuffle oortjes en een oplader gekocht, had beter een nieuwe kunnen kopen maargoed. En die oortjes doen het niet goed, dus denk dat ik straks de bon maar even pak..en ze terug ga brengen. Heb ik tenminste iets te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh wat had je leuk gevonden om te doen, dan?
Zou ik zeker doen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:48 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor mijn iPod shuffle oortjes en een oplader gekocht, had beter een nieuwe kunnen kopen maargoed. En die oortjes doen het niet goed, dus denk dat ik straks de bon maar even pak..en ze terug ga brengen. Heb ik tenminste iets te doen.
Met katenspek erin, of corned beef.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zou je Indische nasi noemen, dan?
Oh dan heb ik hem anders gemaakt... Met kippenborstfilet en speklap gemarineerd in sambal, ketjap asin, knoflook en ui en vrij veel groente. nl. Spitskool, prei, taugé en paprika...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met katenspek erin, of corned beef.
Verder weinig groente (alleen bijv. ui en paprika) en goede kruiden
Komkommer etc. er los bij.
Zoiets?
Dat klinkt ook goed, zeg!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh dan heb ik hem anders gemaakt... Met kippenborstfilet en speklap gemarineerd in sambal, ketjap asin, knoflook en ui en vrij veel groente. nl. Spitskool, prei, taugé en paprika...
Da's de beter manier. Doen we hier ook. Ook met bami en bijv. lasagne.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij is ook heerlijk. Ik maak zoveel dat ik er 2 à 3 dagen van kan eten.
Ik heb het ook weleens ingevroren, maar dat vind ik toch minder. Gaat erg ten koste van de smaak.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's de beter manier. Doen we hier ook. Ook met bami en bijv. lasagne.
quote:
mischien resetten helpt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:46 schreef Catnip het volgende:
Het lag dus aan mijn iPod shuffle. Die oortjes doen het blijkbaar perfect.
Dat is niet zo mooi, heb gisteren nog 50 euro uitgegeven aan dat ding..nieuwe oplader enz..Al geprobeerd te herstellen via itunes wat ook niet werkt.
Balenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:53 schreef Catnip het volgende:
[..]
Al geprobeerd...
Ga via marktplaats wel naar een nieuwe zoeken.
Meh, wat baal ik hier van zeg.
Dat heb ik ook wel ja. Ook helemaal nergens zin in. Beetje doelloos beurtelings naar m'n scherm en naar buiten staren, net zoals E_Oquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
ik verveel me al weken, niet dat ik niks te doen heb maar .....voel me nogal doelloos.
Soms kan doelloos best lekker zijn. Gewoon even helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. Ook helemaal nergens zin in. Beetje doelloos beurtelings naar m'n scherm en naar buiten staren, net zoals E_O
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. Ook helemaal nergens zin in. Beetje doelloos beurtelings naar m'n scherm en naar buiten staren, net zoals E_O
Ik heb net wat actiefs ondernomen: mijn mobieltje opgetild... Wat een inspanning! En vriendinlief gebeld. Die lag ook doelloos op de bank bij te komen van het uitgaan. Vanavond feest. Dus vooral kalm aan blijven doen. Krachten sparen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan doelloos best lekker zijn. Gewoon even helemaal niks.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan doelloos best lekker zijn. Gewoon even helemaal niks.
Ja, die paniekeren van teveel rust.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alleen sommige mensen kunnen het niet. Zijn te onrustig.
Dat is zeker moeilijk! Het zijn onzekere tijden. Kan ik morgen mijn hypotheek nog wel betalen? Heb ik volgend jaar nog werk? En dit moet nog gebeuren, en dat, en de belastingen en oh ja, wat huishoudelijke dingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die paniekeren van teveel rust.
Je moet het ook leren denk ik. Gewoon even zitten en nergens aan denken. En dat is best moeilijk.
Good for youquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is zeker moeilijk! Het zijn onzekere tijden. Kan ik morgen mijn hypotheek nog wel betalen? Heb ik volgend jaar nog werk? En dit moet nog gebeuren, en dat, en de belastingen en oh ja, wat huishoudelijke dingen.
Maar vanochtend is het me gelukt om overal maling aan te hebben en mezelf voor te houden dat ik al druk genoeg ben geweest om mijn bestaansrecht te verdienen.
Ik kan het ook niet..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alleen sommige mensen kunnen het niet. Zijn te onrustig.
Waarom zou dat niet kunnen? Ik denk dat ze het heel fijn vindt, die belangstelling van jou. Gewoon van persoon tot persoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Catnip het volgende:
Ik twijfel over iets.
Mijn vroegere behandelaar heeft haar voet gebroken.
Nu het mijn behandelaar niet meer is, en mijn PGB'er word..kan ik haar dan een mailtje sturen om te vragen hoe het met haar voet is?
Ik denk zelf van niet, maar mijn moeder heeft haar mailadres...enzo
Tuurlijk kan dat wel. Ook als ze je behandelaar nog zou zijn, hoor. Natuurlijk mag je geen al te persoonlijke betrekkingen aangaan met je hulpverlener, maar informeren naar haar gezondheid mag best.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:05 schreef Catnip het volgende:
Ik twijfel over iets.
Mijn vroegere behandelaar heeft haar voet gebroken.
Nu het mijn behandelaar niet meer is, en mijn PGB'er word..kan ik haar dan een mailtje sturen om te vragen hoe het met haar voet is?
Ik denk zelf van niet, maar mijn moeder heeft haar mailadres...enzo
Heb ik ook vaak op de eerste dagen van m'n vakantie. Alsof ik me geen raad weet met het besef dat ik 'niets moet'.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die paniekeren van teveel rust.
Je moet het ook leren denk ik. Gewoon even zitten en nergens aan denken. En dat is best moeilijk.
Je moet een heel ander ritme zien te vinden he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak op de eerste dagen van m'n vakantie. Alsof ik me geen raad weet met het besef dat ik 'niets moet'.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet een heel ander ritme zien te vinden he?
Die eerste dagen van de vakantie komen ook de meeste ruzies voor heb ik weleens gelezen.
Het leven is een ratrace geworden...Terwijl af en toe nietsdoen zo heilzaam is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Maar als je erbij nadenkt is het ook best bizar hoe druk onze levens zijn, en wat voor tempo erin zit. M'n man vond (en vind het nog steeds) maar raar als ik 'zomaar' op de bank zit en niets doe: geen tv, geen boek, geen mobieltje in m'n hand. Vraagt hij of alles goed gaat, of ik me misschien ziekjes voel, dat soort dingen. Alsof 'niets doen' zo raar is geworden dan er wordt gedacht dat je iets mankeert.
Je merkt pas hoe druk je het hebt als het je niet meer lukt om even 'niets te doen'. Als je hoofd maar blijft hollen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het leven is een ratrace geworden...Terwijl af en toe nietsdoen zo heilzaam is.
Tijd voor voorjaar en veeeeeeeel zon en daglicht denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef Catnip het volgende:
[..]
Oh haha dat doe ik ook vaak. Ben heel vaak moe, heb geen idee waar het aan ligt..
In de zomer lijkt het alleen maar erger te wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Tijd voor voorjaar en veeeeeeeel zon en daglicht denk ik
Oh hooikoorts dan misschien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:09 schreef Catnip het volgende:
[..]
In de zomer lijkt het alleen maar erger te wordenWeet nog vorige zomer op vakantie..lag alleen maar op mijn bed..Misschien komt het door prikkels. Idk.
Dat sowieso. Ben die winter al goed beuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef senesta het volgende:
Tijd voor voorjaar en veeeeeeeel zon en daglicht denk ik
Op een tuinstoel met de zon op je gezicht *wegdroomt*quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben die winter al goed beu
Kan ik tenminste lui in de tuin gaan liggen ipv op bed
Ik ben het ook zat. Zomer is veel leuker. Lekker ijsjes, en leuke dingen doen met vrienden..op het strand liggen enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben die winter al goed beu
Kan ik tenminste lui in de tuin gaan liggen ipv op bed
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Op een tuinstoel met de zon op je gezicht *wegdroomt*
Beetje wandelen, fietsen, skaten of toeren op de motor ...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Catnip het volgende:
Ik ben het ook zat. Zomer is veel leuker. Lekker ijsjes, en leuke dingen doen met vrienden..op het strand liggen enzo.
Ja skaten is leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Beetje wandelen, fietsen, skaten of toeren op de motor ...![]()
Word je vanzelf ook wat actiever van. Van lui rond hangen wordt je alleen maar duffer.
Heb ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef Catnip het volgende:
[..]
Oh haha dat doe ik ook vaak. Ben heel vaak moe, heb geen idee waar het aan ligt..
Ik ook haha, ben heel druk in mijn hoofd. Pieker ook enorm veel, zo irritant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Heb ik ook![]()
Maar ik wordt zo moe van mezelf( ik weet het dus wel, maar dat helpt ook niet echt)
Just go with the flowquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef Catnip het volgende:
Ik nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet![]()
Die vrouw van dat mailtje heeft zoals ik al had verteld heeft haar voet gebroken, en nu loopt mijn hele planning in de soep.
Kan zij niks aan doen, maar is wel heel vervelend.
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh, superleuk. Gezellige mensen. Verjaardag van een vriendin van mijn vriendin.
En ik ben iets wakkerder, en minder brak, nu. Yes!
Nou weten we weer waarom het weekend zo leuk is.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:28 schreef Catnip het volgende:
Ja zoiets![]()
Beetje te laat opgebleven..maar eehhe hoe was je feestje?
Na een avondje doorhalen lukt dat niet meer echt. En je hebt een excuus.. Hier is alles wit.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Nou weten we weer waarom het weekend zo leuk is.
.....ikzou vandaag gaan voetballen
Ouderdom heet dat, collega.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Na een avondje doorhalen lukt dat niet meer echt. En je hebt een excuus.. Hier is alles wit.
Dat zeg je nu wel,maar het zijn die jongens van mij die hetquote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ouderdom heet dat, collega.
We worden gewoon oud
Toen we 20 waren doen gingen we makkelijk door tot de volgende dag, en zonder te slapen verder. Maar nu? Nee, dit is de aftakeling, hoor
*aai*
*hele flauwe opmerking delete en er iets beschaafds van maakt*quote:Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel,maar het zijn die jongens van mij die hetnu af laten weten hoor (18 en 20)
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
*hele flauwe opmerking delete en er iets beschaafds van maakt*
Ah, wie weet zijn ze gewoon verantwoordelijk en liggen er netjes op tijd in omdat ze weten hoe belangrijk een goed slaapritme is?
Nee, dat doorhalen lukt niet meer zo als je de 40 gepasseerd bent...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Natalie het volgende:
Ouderdom heet dat, collega.
We worden gewoon oud
Toen we 20 waren doen gingen we makkelijk door tot de volgende dag, en zonder te slapen verder. Maar nu? Nee, dit is de aftakeling, hoor
*aai*
Nee, dat niet. Kan er op zich redelijk mee uit de voeten, maar bepaalde standen of bewegingen doen nog steeds behoorlijk zeer. Net alsof je gigantische spierpijn hebt. Soms voelt de plek van de breuk ook als een blauwe plek aan. Met m'n arm boven m'n hoofd is nog erg lastig en het kraakt en knakt geregeld flink.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef MrTommygun het volgende:
Lazy sunday afternoonHoe is het met je schouder Ron1n? Is dat helemaal hersteld?
Hey, pas op hè!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef MrTommygun het volgende:
Oh moet jij ook even billekoek Gray? Het was net zo lekker rustig hier hihi
Jammer Ron1n ik had toch echt gehoopt dat het een stuk beter zou zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Kan er op zich redelijk mee uit de voeten, maar bepaalde standen of bewegingen doen nog steeds behoorlijk zeer. Net alsof je gigantische spierpijn hebt. Soms voelt de plek van de breuk ook als een blauwe plek aan. Met m'n arm boven m'n hoofd is nog erg lastig en het kraakt en knakt geregeld flink.
Train er ook veel te weinig mee hoor, anders zou het ws wat sneller herstellen, maar zoalsik zei, doorgaans heb ik weinig last van. (is sowieso niet m'n voorkeurs kant (rechts. Ben links))
Hoop toch dat het met jouw armen inmiddels beter gaat
Och dat kleintje?quote:
Hihi Ron1n in the housequote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zal nog eens uitbundig naar je zwaaien ...
[ afbeelding ] - zo beter ?
Ja he, normaal val ik niet zo op blond, maar dit is best een schatjequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef MrTommygun het volgende:
[..]
Och dat kleintje?wat een schatje
Recentelijk slechte ervaringen met vrouwen gehad ?quote:
quote:
Vrouwen zijn fantastisch!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Recentelijk slechte ervaringen met vrouwen gehad ?
Daar blijf ik liever ver vandaan. Kwam er ook pas achter dat m'n ex. daar een account lijkt te hebben (& verder kom ik d'r naam nergens tegen.) NOG een reden om er niet te komenquote:
Ik vind het er wel leuk als straks het weer beter word ga ik ook weer fietsen en mn foto's daar plaatsen. Kijk ook bij 2 andere dames naar hun fotografeerkunstenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar blijf ik liever ver vandaan. Kwam er ook pas achter dat m'n ex. daar een account lijkt te hebben (& verder kom ik d'r naam nergens tegen.) NOG een reden om er niet te komen
Ahhh, nu komt de poes uit de mauw! Je ziet mensen en onderwerpen zoals jij bent, ipv zoals ze zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar blijf ik liever ver vandaan. Kwam er ook pas achter dat m'n ex. daar een account lijkt te hebben (& verder kom ik d'r naam nergens tegen.) NOG een reden om er niet te komen
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Gray het volgende:
Ahhh, nu komt de poes uit de mauw! Je ziet mensen en onderwerpen zoals jij bent, ipv zoals ze zijn.
en dan:quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Recentelijk slechte ervaringen met vrouwen gehad ?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
10 a 11 jaar kun je niet recentelijk noemen he.quote:
quote:
Duurt hier gelukkig nog een jaar of 7quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, dat doorhalen lukt niet meer zo als je de 40 gepasseerd bent...
Ik heb al m'n ex-en zo bang gemaakt dat ze me niet meer op facebooke dúrven te addenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Das niet recentelijk inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
10 a 11 jaar kun je niet recentelijk noemen he.
Dus nee.
Heh, soms vind ik het leuk om uit te dagen, bijvoorbeeld met uberseksistische gewoonten uit de recente oudheden.quote:Ik baseer mijn 'waarneming' slechts op jouw reacties![]()
Zoals:
[..]
Dan hebben we iets gemeenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef Gray het volgende:
Das niet recentelijk inderdaad.
[..]
Heh, soms vind ik het leuk om uit te dagen, bijvoorbeeld met uberseksistische gewoonten uit de recente oudheden.
Ik heb nog goed contact met sommige exen.. Met sommige ook helemaal niet, trouwensquote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb al m'n ex-en zo bang gemaakt dat ze me niet meer op facebooke dúrven te adden
Nou, da's niet helemaal waar. Heb er 1 op facebook.
Ligt er helemaal aan of je nog vrienden kunt zijn, denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 18:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb nog goed contact met sommige exen.. Met sommige ook helemaal niet, trouwens
Ik alleen met eentje niet; die denkt dat ik de duivel zelve ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of je nog vrienden kunt zijn, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bijt op tong.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Natalie het volgende:
Ligt er helemaal aan of je nog vrienden kunt zijn, denk ik
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik alleen met eentje niet; die denkt dat ik de duivel zelve ben.Ah, ze had je dus doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Un)masking for the greater good.
Hmm.quote:
Jij ook, muisje!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef MrTommygun het volgende:
Wens jullie fijne zondagavond k ben er weer vandooooooooooooorr
Very true!quote:
En heb je dat uiteindelijk gekregen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmm.
Ik heb er geen spijt van iig. Vanaf toen ging ik dat nummer The Reason van Hoobastank meer waarderen. Want hoe kon ik zo'n duivel wezen bij zo'n engel? Op die vraag wilde ik antwoord.
Tot snel, Mousy! Tof dat je even bent langsgeweestquote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef MrTommygun het volgende:
Wens jullie fijne zondagavond k ben er weer vandooooooooooooorr
Geen haast, geen haast. Je moet ook een beetje relaxen in je weekend, hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm.. nog niet aan het maken van topics toegekomen, naja. Volgende week is er weer een muis.
Jazeker.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
En heb je dat uiteindelijk gekregen?
(Je lijkt me niet zo'n duivels type btw.)
gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef Dance99Vv het volgende:
ben ik alweer vergeten de plantjes water te geven.............
Grote broer is onderweg ...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gedaan.
Maar het zal wel wat tijd kosten voor ze er weer een beetje vrolijker uitzien
*(spreekt plantjes bemoedigend toe)*
*(gelukkig spreken de plantjes niet terug)*
Dat klinkt als een kwaliteitsfilm!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef R0N1N het volgende:
Iets van "Revenge of Dr. X" a.k.a. "Venus flytrap"
"The plot features a mad scientist who uses thunder and lightning to turn carnivorous plants into man-eating creatures."
ken 't verder ook niet. (gezocht op : Revenge plant)
"The Revenge of Doctor X [1970] is available for free download at the Internet Archive"quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat klinkt als een kwaliteitsfilm!
Hmm.. weet niet of ik er aan ga wagen. Ik heb laatst wel de Rocky Horror Picture Show gezien... Fantastisch, wat een film.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"The Revenge of Doctor X [1970] is available for free download at the Internet Archive"
Go for it
"misleading title there's no revenge and he's not doctor x"
... en ook al geen cult status ... I'll pass
its a hoaxquote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef R0N1N het volgende:
Iets van "Revenge of Dr. X" a.k.a. "Venus flytrap"
"The plot features a mad scientist who uses thunder and lightning to turn carnivorous plants into man-eating creatures."
ken 't verder ook niet. (gezocht op : Revenge plant)
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm.. weet niet of ik er aan ga wagen. Ik heb laatst wel de Rocky Horror Picture Show gezien... Fantastisch, wat een film.
Oh lachen! Ik heb een C64 emulator gedownload, onlangs. Zo grappig om al die oude spellen weer eens te zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]die heb ik ooit nog als spelletje op de C=64 gehad. Begreep er geen ruk van
![]()
Is ook één van de weinige die ik nooit heb uitgespeeld.
inderdaad opzettelijke manipulatie het anti EU gevoel is nog nooit zo groot geweest in heel europaquote:Op maandag 25 februari 2013 13:30 schreef R0N1N het volgende:
Weer een fraai staaltje van het verkeerd interpreteren van enquete resultaten op NU.
"Meer Nederlanders zijn zich vorig jaar Europeaan gaan voelen. In het begin van 2012 zei 61 procent van de Nederlanders zich nog Europees te voelen, aan het einde van het jaar steeg dit naar 67 procent."
Dezelfde vraag, of men zich Europeaan voelt is in heel Europa gesteld.
Conclusie:
"Europeanen [Nederlanders in deze] zijn daarmee in het afgelopen jaar positiever geworden over de EU"
Nou voel ik me al m'n leven lang Europeaan (kan ook niet anders met 3 "soorten" bloed (Nederlands, Duits en een druppel Italiaans)), maar heb het langzaam maar zeker wel gehad met de EU. Zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen. Heeft men dat nou niet door of is dit opzettelijke manipulatie ?
Ik zou verbaasd zijn als dat anders was idd...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
inderdaad opzettelijke manipulatie het anti EU gevoel is nog nooit zo groot geweest in heel europa
Mooi hoe dat gaat he?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:30 schreef R0N1N het volgende:
Weer een fraai staaltje van het verkeerd interpreteren van enquete resultaten op NU.
"Meer Nederlanders zijn zich vorig jaar Europeaan gaan voelen. In het begin van 2012 zei 61 procent van de Nederlanders zich nog Europees te voelen, aan het einde van het jaar steeg dit naar 67 procent."
Dezelfde vraag, of men zich Europeaan voelt is in heel Europa gesteld.
Conclusie:
"Europeanen [Nederlanders in deze] zijn daarmee in het afgelopen jaar positiever geworden over de EU"
Nou voel ik me al m'n leven lang Europeaan (kan ook niet anders met 3 "soorten" bloed (Nederlands, Duits en een druppel Italiaans)), maar heb het langzaam maar zeker wel gehad met de EU. Zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen. Heeft men dat nou niet door of is dit opzettelijke manipulatie ?
Erg "fraai" ja. (Not)quote:
Daar kom ik (bewust) nooit.quote:
Wat fijn dat TRU zo je thuishonk is op FOK!.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef R0N1N het volgende:
Daar kom ik (bewust) nooit.
Nergens op Fok!, behalve TRU
Helaas, het past daar namelijk uitstekend.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar kom ik (bewust) nooit.
Nergens op Fok!, behalve TRU
net doen of je er niks aan vindt en op iedere slak zout leggen , en Oh ja veel te duur is het altijd he ,(dus flink afdingen)quote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef Natalie het volgende:
Morgen wederom een huis bezichtigen
Eentje met een speelse indeling en een werkkamer op de bg. Dat laatste zou wel heel welkom zijn. Maar eens afwachten wat we te zien krijgen. *duimt*
Het is vooral aan mij om me een beetje rustig te houden. Manlief is altijd goed in controle over zichzelf, maar ik ben wel het type die dingen zegt als 'Ooh kijk wat een enig glas-in-loodraam!' of 'Hier kunnen de bureaus prima staan'. Terwijl we juist objectief moeten zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
net doen of je er niks aan vindt en op iedere slak zout leggen , en Oh ja veel te duur is het altijd he ,(dus flink afdingen)
maar hoe dan ook succes gewenstquote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is vooral aan mij om me een beetje rustig te houden. Manlief is altijd goed in controle over zichzelf, maar ik ben wel het type die dingen zegt als 'Ooh kijk wat een enig glas-in-loodraam!' of 'Hier kunnen de bureaus prima staan'. Terwijl we juist objectief moeten zijn.
Maar hoop echt dat dit wat is
Vorm van zelfkastijdingquote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Natalie het volgende:
Wat fijn dat TRU zo je thuishonk is op FOK!.
Vind ik echt leuk om te lezen
Da's wel een beetje weinig iddquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vorm van zelfkastijding![]()
Nee hoor, maar heb toen ik hier kwam mezelf voorgenomen me te beperken tot TRU. Eerst zelfs maar één topic, maar dan kan ik tegenwoordig volstaan met hooguit 1x per kwartaal kijken.
Mee eens!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Helaas, het past daar namelijk uitstekend.
Wat is een speelse indeling Natalie?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef Natalie het volgende:
Morgen wederom een huis bezichtigen
Eentje met een speelse indeling en een werkkamer op de bg. Dat laatste zou wel heel welkom zijn. Maar eens afwachten wat we te zien krijgen. *duimt*
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Dance99Vv het volgende:
vandaag.....volle maan 100% vol![]()
Ik voel de energie niet, maar ik ruik hem(appeltaart is bijna klaar ,home-made,in de oven)
![]()
Ik kan nie wachten...
Hmm, da's voor iedereen anders natuurlijk... Ik vergelijk het altijd met wat ik gewend ben. Da's wel wat naief. Ik laat 't morgen weten. Dan heb ik ook wat te vertellenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is een speelse indeling Natalie?
Hier nog alles oké. Wel wat onrustig, maar dat heeft zws met morgen te maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik voel de energie niet, maar ik ruik hem(appeltaart is bijna klaar ,home-made,in de oven)
![]()
Ik kan nie wachten...
Ah, dat verklaart wel het een en ander...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Dance99Vv het volgende:
![]()
Ik kan nie wachten...
Poppenhoek, verkleedspulletjeskist, spelletjeskast...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is een speelse indeling Natalie?
Goedquote:
Ik verlang soms terug naar mijn middelbare schooltijdquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Catnip het volgende:
[..]
Goed
Had vandaag lol met twee vriendinnen, we gingen na school patatje halen en 2 zakken chips halen..we hadden honger...LOL.
Leukquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Catnip het volgende:
[..]
Goed
Had vandaag lol met twee vriendinnen, we gingen na school patatje halen en 2 zakken chips halen..we hadden honger...LOL.
Inderdaad! Na regen komt...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mwah, vandaag niet zo.
Ach ja, morgen weer een dag
Geen flauw idee. Het is zoals E_O zegt gewoon een leip plaatje!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dát voor een idioot? Eet hij zijn hersens op? Met slagroom?
Ja, grappige film hè!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet of ik er aan ga wagen. Ik heb laatst wel de Rocky Horror Picture Show gezien... Fantastisch, wat een film.
Niet meer op je gemak kunnen wonen is afschuwelijk, idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, grappige film hè!Zo lekker fout ook!
![]()
Goedenavond trouwens ook allemaal!Ik ben even een tijdje wat minder of Fok geweest omdat ik me momenteel helemaal suf solliciteer. En ik was ook minder in de stemming door al de overlast hier. Ik heb volgende week in ieder geval een gesprek met een detacheringsbureau. Helemaal in Weert helaas dan weer wel...
Maar goed, ik ga wel gewoon.
Onze ellende met de overlastgevende jeugd heeft helaas een nieuw dieptepunt bereikt. Nadat het vanaf 14 februari even een tijdje rustig was (we dachten haast dat het nu echt afgelopen zou zijn) werd er vorige week vrijdag iets voor 23.30u gewoon een baksteen door de ruit gegooid van de slaapkamer op de eerste verdieping!Gelukkig is het dubbel glas, maar de buitenste ruit was kapot. Die avond kwam er een agent langs en die zei onder meer dat er voor een gemiddelde werkdag slechts 6 (
!) politieagenten beschikbaar zijn voor heel de stad! Aangezien de rotjong die deze dingen doen vaak nooit later dan 22.30u op straat zijn denken we nu dat er misschien ander kamptuig en/of hun familie op pad is gegaan om 'wraak' te nemen. Je weet toch niet wat er in die IQ-loze koppen rondgaat...
Helaas hebben we ze nog nooit op heterdaad kunnen betrappen, maar we gaan nu een camera installeren om op die manier bewijs te verkrijgen.
Mijn vader heeft nu ook de gemeente gebeld en er komt nu ook een afspraak met de burgemeester. In de tussentijd gaat de politie proberen de daders te pakken (ondanks dat ze weten wie het zijn en waar ze wonen, dat snap ik dan weer niet) en ook krijgen ze een 'oproep' om naar de gemeente te komen en hun gedrag te verklaren...
Het is echt een drama waar we voorlopig nog geen oplossing in zien...
Een goedkope tip voor een camerabeveiliging is een webcam (met computer uiteraard) en dan yawcam installeren (is gratis). De motion aanzetten en je bent klaar. wel zorgen voor voldoende verlichting, of je moet een infraroodchipje in je webcam zetten (10 euro ofzo).quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, grappige film hè!Zo lekker fout ook!
![]()
Goedenavond trouwens ook allemaal!Ik ben even een tijdje wat minder of Fok geweest omdat ik me momenteel helemaal suf solliciteer. En ik was ook minder in de stemming door al de overlast hier. Ik heb volgende week in ieder geval een gesprek met een detacheringsbureau. Helemaal in Weert helaas dan weer wel...
Maar goed, ik ga wel gewoon.
Onze ellende met de overlastgevende jeugd heeft helaas een nieuw dieptepunt bereikt. Nadat het vanaf 14 februari even een tijdje rustig was (we dachten haast dat het nu echt afgelopen zou zijn) werd er vorige week vrijdag iets voor 23.30u gewoon een baksteen door de ruit gegooid van de slaapkamer op de eerste verdieping!Gelukkig is het dubbel glas, maar de buitenste ruit was kapot. Die avond kwam er een agent langs en die zei onder meer dat er voor een gemiddelde werkdag slechts 6 (
!) politieagenten beschikbaar zijn voor heel de stad! Aangezien de rotjong die deze dingen doen vaak nooit later dan 22.30u op straat zijn denken we nu dat er misschien ander kamptuig en/of hun familie op pad is gegaan om 'wraak' te nemen. Je weet toch niet wat er in die IQ-loze koppen rondgaat...
Helaas hebben we ze nog nooit op heterdaad kunnen betrappen, maar we gaan nu een camera installeren om op die manier bewijs te verkrijgen.
Mijn vader heeft nu ook de gemeente gebeld en er komt nu ook een afspraak met de burgemeester. In de tussentijd gaat de politie proberen de daders te pakken (ondanks dat ze weten wie het zijn en waar ze wonen, dat snap ik dan weer niet) en ook krijgen ze een 'oproep' om naar de gemeente te komen en hun gedrag te verklaren...
Het is echt een drama waar we voorlopig nog geen oplossing in zien...
Graag gedaan!quote:
Ja, bummer. Maar shit happens, just as life does.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jongejonge zeg, dat klinkt ook niet best!
Indeed. Als je niets hebt, kun je het ook niet kwijtraken. Niemand die het af kan pakken of stelen van je.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef Gray het volgende:
Graag gedaan!
Ik heb dit gedaan na een inbraak, waar ik ong 4000 euro op achteruit ben gegaan en nooit meer iets van terug heb gezien, zelfs al hadden ze de verdachten de volgende dag aangehouden met m'n paspoort op zak.
Daarna ook voor m'n huisbaas die nog wel eens onaangekondigd je kamer binnenkomt, ook als je niet thuis bent.
Het heeft me iig wel geleerd zo weinig mogelijk spullen te bezitten, wat ook weer heel bevrijdend bleek.
Meer heb je ook niet nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:43 schreef Gray het volgende:
Mis m'n PS3 af en toe wel, met de games enzo.
Gelukkig zijn de controllers ook voor m'n pc te gebruiken.
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Indeed. Als je niets hebt, kun je het ook niet kwijtraken. Niemand die het af kan pakken of stelen van je.![]()
Die paar spullen die ik heb, zijn me alleen zo gruwelijk veel waard ... ALS er dan iets mee gebeurd ...![]()
Dat is overigens niet eens vanwege het materiele maar b.v. als ik het gekregen heb, of er al een hoop mee heb meegemaakt of andere emotionele waarde. Ik heb echt staan janken bij het wrak van m'n (eerste) motor. Ik heb m'n ex "vervloekt" voor het stelen van m'n pet en een blouse. de één had ik bij alle parties waar ik ooit geweest ben bij me, de ander had ik van m'n moeder met kerst
... en de huidige motor onder m'n kont voelt ook niet prettig ergens anders dan m'n eigen achtertuin neer te zetten. Niet vanwege de waarde in geld (¤ 13.000) maar vanwege het feit dat ik het al jaren het mooiste model vind, & de speciale (TripleBlack) uitvoering, vond ik al helemaal de mooiste ... en nu heb ik 'm gewoon ...
Blijft een raar iets.
Sommige games zijn helaas exclusief, plus dat de bluray bij de PS3 een goede reden was voor aanschaf. Dat ding zie ik dan ook meer als een luxe mediacenter dan als console voor games.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig
consoles ...![]()
Goed verankeren is beter. "Ze" weten alle verstopplekjes wel te vindenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Natalie het volgende:
Oke... alarmsysteem, camera's. Uhmmm... kluis. Verstopte kluis!
Ook een goede tip, ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Goed verankeren is beter. "Ze" weten alle verstopplekjes wel te vinden
Ik heb nog bestanden van dik 20 jaar oud. Wel alles van eigen hand.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Gray het volgende:
Herkenbaar.
Ik betrap mezelf er nog regelmatig op dat ik bepaalde computerdata niet eens wil verwijderen, of nog erger, dat ik nog regelmatig loop te hamsteren. Zo downloadde ik vandaag nog twee prachtige geanimeerde shortfilms, terwijl die gewoon gratis op bijvoorbeeld youtube te bezichtigen zijn. Later dacht ik: waarom doe ik dat in vredesnaam?
Brrr, word er al eng van als ik alleen al denk aan een inbraakquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Goed verankeren is beter. "Ze" weten alle verstopplekjes wel te vinden
Ja, is niet cool. Bij mij kwamen ze herhaaldelijk terug, dus daar slaap je ook een stuk lichter door. Maanden later nog slaapproblemen van gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Brrr, word er al eng van als ik alleen al denk aan een inbraak
Dus ?quote:
Bahquote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, is niet cool. Bij mij kwamen ze herhaaldelijk terug, dus daar slaap je ook een stuk lichter door. Maanden later nog slaapproblemen van gehad.
Een keer zelfs gehad dat ze door m'n deur probeerden te beitelen terwijl ik er met m'n oor tegenaan stond omdat ik vreemde geluiden hoorde op de gang. Dat was pas extreem. Daarna altijd een slagwapen dat geen wapen is naast de deur gehouden (dat vanwege eventuele rechtszaken achteraf, geleerd van m'n oom die in het Huis van Bewaring werkte).
Nee, maar ik leef gewoon op een wijze dat ik niets heb te verbergen. Al is dat wellicht het beste achteraf te zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus ?
Geef je het op ?
Rol over and give paws ? Tsk.![]()
Nooit!
Het zal je waarschijnlijk nog verbazen hoeveel je nog bezit dat je eigenlijk niet nodig hebt. Zelf sta ik er nog regelmatig van te kijken. De eerste 10 dingen die je op kan noemen waar je echt niet zonder kan zijn (waarschijnlijk) het belangrijkst om te (over)leven, de rest kan je best zonder.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben altijd zo blij dat ik vrij weinig van waarde bezit. Alleen een tv en computers en dat wordt niet zomaar gestolen. Zeker niet als je in een appartement woont, beetje lastigHet ergste wat men van mij kan jatten is mijn mp3speler of make-up tas. Die wil ik niet missen. Maar die dingen zijn wel makkelijk te vervangen gelukkig. Ohja! Mijn katten! Die zijn heeeeeel waardevol, voor mij dan.
Ben toen ook 4 weken later verhuisd. Ging dezelfde dag nog zoeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bah
Moet er niet aan denken. Zou meteen verhuizen. Denk dat ik geen oog meer dicht zou doen.
Altijd in een dorp gewoond en gelukkig nooit een inbraak meegemaakt. Maar weet wel dat mijn vader ook altijd iets van een ijzeren slagwapen onder z'n bed had liggen om inbrekers mee te meppen.
Bizar thuiskomen is dat, zijn je ramen plots verminkt. Heb het wel eens met een fietsslot gehad, maar ook de week voor die laatste inbraak met diezelfde deur.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vorig jaar in november probeerden een stel inbrekers bij onze naaste buren in te breken. Dat was op een zondagavond, net in de schemering. Wij hoorden gekke geluiden tijdens het eten, dat bleek het dus te zijn. De overburen hadden wat vage schimmen zien weg rennen. Ze hebben overigens niets kunnen stelen, maar het hout van het raam van de buren was wel vernield.
... als je het dan nog kan zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Gray het volgende:
Nee, maar ik leef gewoon op een wijze dat ik niets heb te verbergen. Al is dat wellicht het beste achteraf te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, m'n trouwe schoot delletje moet liefst ook nog wel even meequote:Het zal je waarschijnlijk nog verbazen hoeveel je nog bezit dat je eigenlijk niet nodig hebt. Zelf sta ik er nog regelmatig van te kijken. De eerste 10 dingen die je op kan noemen waar je echt niet zonder kan zijn (waarschijnlijk) het belangrijkst om te (over)leven, de rest kan je best zonder.
De enige reden dat ik m'n tv nog heb is omdat m'n twee prachtige 23" full hd monitors waren meegenomen bij de vorige inbraak. Damn, die mis ik wel echt. Maar ja, 500 euro aanschaf voor nieuwe... meh. Laat maar.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
... omdat niemand er wat aan doet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Onze buren waren toen wel thuis, die zaten ook te eten. Ja, onze buurt is al jaren aan het verloederen, en elk jaar wordt het erger lijkt het.
Wat dacht je anders ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Gray het volgende:
Wat is een schootdelletje? Een Dell-laptop?
Ik vind het afschuwelijk voor jou en je vrouw dat jullie dit mee moeten maken. Waarom doen die jongens dat? Is toch geen enkele reden voor? En ik vind ook dat jullie erg in de steek gelaten worden door degenen waarvan je verwacht dat ze je helpen hiermee. Schandelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Onze buren waren toen wel thuis, die zaten ook te eten. Ja, onze buurt is al jaren aan het verloederen, en elk jaar wordt het erger lijkt het.
Je wil ook niet weten hoe crappy het enorme bureaucratische apparaat daarachter is. In plaats van de tijd en kopzorgen te steken in het terugkrijgen van je kapitaal, kan je beter werken. Dat is stukken voordeliger.quote:
Niet alleen dat, maar 9 van de 10 keer plegen ze net geen strafbare feiten, of dingen waarvoor ze een paar uur op het politiekantoor zitten. Dat schiet niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef Gray het volgende:
Je wil ook niet weten hoe crappy het enorme bureaucratische apparaat daarachter is. In plaats van de tijd en kopzorgen te steken in het terugkrijgen van je kapitaal, kan je beter werken. Dat is stukken voordeliger.
Ik vind het niet zo gek dat rechters zeuren dat ze het te druk hebben (waar ze zelf ook verantwoordelijk voor zijn trouwens).
Heb zoiets een keer meegemaakt in de tram.quote:
Ze zijn waar de materiele rijkdom is. Aldus:quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar 9 van de 10 keer plegen ze net geen strafbare feiten, of dingen waarvoor ze een paar uur op het politiekantoor zitten. Dat schiet niet op.
Meer dan dat is meestal haast onmogelijk. Dan moet je zelf dus verhuizen. (en hebben "zij" gewonnen, waardoor ze weer een stapje verder gaan ... )
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb zoiets een keer meegemaakt in de tram.
Op een gegeven moment wilde een vent, type paulus kerk, uitstappen, begint ie ineens keihard te schreeuwen: "Slet! Kom hier! Hey, slet! Kom! Hier!"
Komt er ineens van achterin een hondje aangewachelt ...
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Gray het volgende:
Ze zijn waar de materiele rijkdom is. Aldus:
[ afbeelding ]
Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk voor jou en je vrouw dat jullie dit mee moeten maken. Waarom doen die jongens dat? Is toch geen enkele reden voor? En ik vind ook dat jullie erg in de steek gelaten worden door degenen waarvan je verwacht dat ze je helpen hiermee. Schandelijk.
*Proest*quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha!
Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bahquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha!
Dat kost geld. Er moet bezuinigd worden !quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bah
Zeg datquote:Op maandag 25 februari 2013 22:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat kost geld. Er moet bezuinigd worden !
[/sarcasm]
Van Dell blijf ik sowieso af! En HP ook! Gelukkig was m'n HP ook gejat, zodat ik het excuus had een nieuwe notebook te kopen, dit keer zo'n miniding, van Acer. Ook de nodige kopzorgen aan gehad, zoals de modem aan de praat krijgen, want die werkte niet met de meegeleverde drivers...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
... maar van m'n motor & m'n delletje blijf je af
Episch verhaal wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef R0N1N het volgende:
Ooit had ik een huis vol onderdelen & een netwerk (nog ouderwets met coax) met 4 PC's. Alles zelf gebouwd. Tijd lang ook m'n werk geweest + het installeren & repareren. Later (weer) gaan programmeren, websites, e.d. was zelfs ooit bezig met een eigen CMS (content management system, waarmee je sites als Fok! in elkaar zet en beheerd).
Kwam allemaal nagenoeg tegelijk ten einde met dat gedoe met m'n ex. Door de crisis in de IT wereld op dat moment en het feit dat ik zelf net in een crisis was beland was al snel een ticket ww.
M'n spullen & geld kwijt. Baan kwijt & de gulden verdween ...
Komend najaar dus alweer 12 jaar geleden.
Na 1,5 jaar omgeschoold tot technisch tekenaar (autocad e.d.), mede doordat ik prive veel met 3D modellen bezig was in die tijd (of meer: vóór die tijd). (heb ooit een complete site gehad daaromtrent. Zelfs met een forum er bij (ik heb er zelfs nog een kopie van, maar helaas zonder de 3ds bestanden))
... en dat doe ik nog steeds.
Tegen de tijd dat je een onderdeel wil upgraden is het een koopje. En de goedkoopste PC die een tijdlang meegaat is voor mij toch altijd wel een geweest die ik zelf bouwde. Plus dat ik het leuk vind.quote:Anyway:
Voor de prijs hoef je het echt niet te doen. (& een laptop bouw je niet zelf)
... en upgraden is dikwijls veel te duur. Voor een paar euro's meer koop je een nieuwe.
Koop gewoon de op één na goedkoopste PC & laat er een goede video kaart in zetten (ongeveer net zo duur als die PC) & klaar. De rest is "luxe", die je meestal amper merkt.
Nee. Detacheering. Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Gray het volgende:
Episch verhaal wel.Dus je werkt nu voor jezelf?
She took it allquote:
Wel zo fijn ja, zo'n verlicht keyboard. Zit bij mij al in m'n laptopquote:Tegen de tijd dat je een onderdeel wil upgraden is het een koopje. En de goedkoopste PC die een tijdlang meegaat is voor mij toch altijd wel een geweest die ik zelf bouwde. Plus dat ik het leuk vind.Heb nu een redelijk basic samenstelling, behalve dan de SSD-kaart waardoor Windows en belangrijke programma's extreem snel opstarten. Ik mis alleen m'n twee monitors, want dat was echt weelde.
En m'n vorige keyboard, want die hadden ze ook gejat. Deze:
http://www.logitech.com/en-us/product/illuminated-keyboard
Fantastisch om mee te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het niet meer willen missen.Tja, acer ... gooi dan gewoon gelijk je geld wegquote:En de notebook heb ik idd gekocht, gewoon de goedkoopste notebook die ik vinden kon, van Acer in dit geval. Wat echt een kutding is, zeker samen met Windows 7 Starter Edition. Nu gaat het wel, maar alsnog sta ik ervan te kijken dat iemand dit heeft durven samenstellen en marketen.
Gaat je nooit lukken.quote:Wie weet kies ik er ooit voor een nieuwe Steve Jobs te worden, maar dan met PC ipv Mac.
PC is 'open'. Mac is 'gesloten'.
[ Bericht 3% gewijzigd door R0N1N op 26-02-2013 01:05:56 ]The truth may be out there, but the lies are in your head.
Ik denk dat het te maken heeft met het filmpje dat ernaast staat: topmodellen vertellen hun geheimen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:40 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Iemand al ontdekt wat Fideltje met verloren magie van doen heeft ?
Alleen in de ogen van de tandartsassistentequote:
Goedenavondquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
au.. au.. Je bent beslist helderziend. Jij nieuwetijdskind.
Ja, daar komt het grotendeels op neer. Vandaag heeft de burgemeester ons hoogstpersoonlijk opgebeld, en er komt een gesprek. Volgende week hebben we een afspraak op het stadskantoor. Hm, dit is in ieder geval iets!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bah
Dat is goed nieuws. Als zelfs de burgemeester opbelt zal er nu toch eindelijk eens wat ondernomen gaan worden lijkt mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, daar komt het grotendeels op neer. Vandaag heeft de burgemeester ons hoogstpersoonlijk opgebeld, en er komt een gesprek. Volgende week hebben we een afspraak op het stadskantoor. Hm, dit is in ieder geval iets!![]()
En goedemiddag allemaal!
Lekker nummer!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:00 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen. Nog steeds rotweer![]()
Dan maar even Disturbed - Down With The Sickness luisteren en meekrijsen
Wow! Dan is je zaak iig. in the picture.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, daar komt het grotendeels op neer. Vandaag heeft de burgemeester ons hoogstpersoonlijk opgebeld, en er komt een gesprek. Volgende week hebben we een afspraak op het stadskantoor. Hm, dit is in ieder geval iets!![]()
En goedemiddag allemaal!
Best aan te horen ja.quote:
Green day is inderdaad wel goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Best aan te horen ja.
Momenteel toch iets rustigers aan m'n hoofd.
Toch aardig dat je het muziek noemt. Zelf noem ik het gewoon 'herrie'quote:
Het kwam ook maar moeilijk uit m'n vingers.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Toch aardig dat je het muziek noemt. Zelf noem ik het gewoon 'herrie'
en terecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:34 schreef Catnip het volgende:
Haha, we mogen geen cola meer meenemen naar school wtf
Ik snap het wel dat is het probleem niet. Het is meer dat iemand het me gaat verbieden, terwijl ik vind dat dat eigenlijk niet kan.quote:
Waarom dan? Wordt je wild van alle kleurstoffen en suikers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:34 schreef Catnip het volgende:
Haha, we mogen geen cola meer meenemen naar school wtf
& de aspartaam. (light)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Gray het volgende:
Waarom dan? Wordt je wild van alle kleurstoffen en suikers?
"Licht in de duisternis" - op wie zou dat kunnen slaan ?quote:
Daar is het nooit te vroeg voorquote:
Ik zou graag mezelf noemen, maar dat doe ik al teveel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Licht in de duisternis" - op wie zou dat kunnen slaan ?
Ff checken.quote:
Nee, Grijs (gray) duid eerder op een sluier. slecht zicht e.d.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:02 schreef Gray het volgende:
Ik zou graag mezelf noemen, maar dat doe ik al teveel.
Geen idee, echt niet.
Slecht zicht, pfuh!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, Grijs (gray) duid eerder op een sluier. slecht zicht e.d.
TRU staat in deze voor "de duisternis".
Sommige wel blijkbaar..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom dan? Wordt je wild van alle kleurstoffen en suikers?
Zolang het maar geen clasziek isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vrijdagmiddag! Muziek met de nadruk op 'ziek' dus..
Ok, dit is eigenlijk nog te beschaafd, maar wel leuk. Mooie film ook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef Dance99Vv het volgende:
neem je toch blikjes energiedrank mee i.p.v. cola
ja en dan willen ze ook nog het blowen op school verbiedenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
... als soft niet mag, dan maar voor de hardstuf
De laatste keer dat ik dat deed werd ik bijna geschorst.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
neem je toch blikjes energiedrank mee i.p.v. cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |