abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 februari 2013 @ 22:01:04 #226
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123346909
quote:
12s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Gray het volgende:
Ze zijn waar de materiele rijkdom is. Aldus:
[ afbeelding ]
_O_

... maar van m'n motor & m'n delletje blijf je af :6
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:03:15 #227
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123347059
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het afschuwelijk voor jou en je vrouw dat jullie dit mee moeten maken. Waarom doen die jongens dat? Is toch geen enkele reden voor? En ik vind ook dat jullie erg in de steek gelaten worden door degenen waarvan je verwacht dat ze je helpen hiermee. Schandelijk.
Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 25 februari 2013 @ 22:06:34 #228
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123347246
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha! ;)
*Proest* _O-
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_123347255
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja, dit klopt allemaal! Alleen zijn het mijn vader en ik die er last van hebben, haha! ;)
Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bah :r
  maandag 25 februari 2013 @ 22:08:38 #230
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123347368
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bah :r
Dat kost geld. Er moet bezuinigd worden !
[/sarcasm]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_123347449
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat kost geld. Er moet bezuinigd worden !
[/sarcasm]
Zeg dat :')
Op de verkeerde dingen.
pi_123347589
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef R0N1N het volgende:

[..]

_O_

... maar van m'n motor & m'n delletje blijf je af :6
Van Dell blijf ik sowieso af! En HP ook! Gelukkig was m'n HP ook gejat, zodat ik het excuus had een nieuwe notebook te kopen, dit keer zo'n miniding, van Acer. Ook de nodige kopzorgen aan gehad, zoals de modem aan de praat krijgen, want die werkte niet met de meegeleverde drivers...

En zelf een extra gig werkgeheugen, want dat Windows 7 goed draait op 1 gig is een leugen, aangezien twee vensters al zeer veel moeite kostte. Overigens gaat er max 2 gig in, dus dat is nog geen vetpot, maar soit.

PC's bouw ik sinds m'n oude Dell gewoon zelf. Scheelt de helft van het geld en werkt veel beter. Plus dat je eenvoudiger nieuwe onderdelen kan aanschaffen. :)
  maandag 25 februari 2013 @ 22:53:56 #233
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123349918
Ooit had ik een huis vol onderdelen & een netwerk (nog ouderwets met coax) met 4 PC's. Alles zelf gebouwd. Tijd lang ook m'n werk geweest + het installeren & repareren. Later (weer) gaan programmeren, websites, e.d. was zelfs ooit bezig met een eigen CMS (content management system, waarmee je sites als Fok! in elkaar zet en beheerd).

Kwam allemaal nagenoeg tegelijk ten einde met dat gedoe met m'n ex. Door de crisis in de IT wereld op dat moment en het feit dat ik zelf net in een crisis was beland was al snel een ticket ww.

M'n spullen & geld kwijt. Baan kwijt & de gulden verdween ...
Komend najaar dus alweer 12 jaar geleden.

Na 1,5 jaar omgeschoold tot technisch tekenaar (autocad e.d.), mede doordat ik prive veel met 3D modellen bezig was in die tijd (of meer: vóór die tijd). (heb ooit een complete site gehad daaromtrent. Zelfs met een forum er bij (ik heb er zelfs nog een kopie van, maar helaas zonder de 3ds bestanden))

... en dat doe ik nog steeds. ;)

Anyway:
Voor de prijs hoef je het echt niet te doen. (& een laptop bouw je niet zelf :P )
... en upgraden is dikwijls veel te duur. Voor een paar euro's meer koop je een nieuwe.
Koop gewoon de op één na goedkoopste PC & laat er een goede video kaart in zetten (ongeveer net zo duur als die PC ;) ) & klaar. De rest is "luxe", die je meestal amper merkt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_123352779
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef R0N1N het volgende:
Ooit had ik een huis vol onderdelen & een netwerk (nog ouderwets met coax) met 4 PC's. Alles zelf gebouwd. Tijd lang ook m'n werk geweest + het installeren & repareren. Later (weer) gaan programmeren, websites, e.d. was zelfs ooit bezig met een eigen CMS (content management system, waarmee je sites als Fok! in elkaar zet en beheerd).

Kwam allemaal nagenoeg tegelijk ten einde met dat gedoe met m'n ex. Door de crisis in de IT wereld op dat moment en het feit dat ik zelf net in een crisis was beland was al snel een ticket ww.

M'n spullen & geld kwijt. Baan kwijt & de gulden verdween ...
Komend najaar dus alweer 12 jaar geleden.

Na 1,5 jaar omgeschoold tot technisch tekenaar (autocad e.d.), mede doordat ik prive veel met 3D modellen bezig was in die tijd (of meer: vóór die tijd). (heb ooit een complete site gehad daaromtrent. Zelfs met een forum er bij (ik heb er zelfs nog een kopie van, maar helaas zonder de 3ds bestanden))

... en dat doe ik nog steeds. ;)
Episch verhaal wel. :Y Dus je werkt nu voor jezelf?

En wat betreft je ex: Did she want half?
:P

quote:
Anyway:
Voor de prijs hoef je het echt niet te doen. (& een laptop bouw je niet zelf :P )
... en upgraden is dikwijls veel te duur. Voor een paar euro's meer koop je een nieuwe.
Koop gewoon de op één na goedkoopste PC & laat er een goede video kaart in zetten (ongeveer net zo duur als die PC ;) ) & klaar. De rest is "luxe", die je meestal amper merkt.
Tegen de tijd dat je een onderdeel wil upgraden is het een koopje. En de goedkoopste PC die een tijdlang meegaat is voor mij toch altijd wel een geweest die ik zelf bouwde. Plus dat ik het leuk vind. :) Heb nu een redelijk basic samenstelling, behalve dan de SSD-kaart waardoor Windows en belangrijke programma's extreem snel opstarten. Ik mis alleen m'n twee monitors, want dat was echt weelde. O+ En m'n vorige keyboard, want die hadden ze ook gejat. Deze:
http://www.logitech.com/en-us/product/illuminated-keyboard
Fantastisch om mee te werken.

En de notebook heb ik idd gekocht, gewoon de goedkoopste notebook die ik vinden kon, van Acer in dit geval. Wat echt een kutding is, zeker samen met Windows 7 Starter Edition. Nu gaat het wel, maar alsnog sta ik ervan te kijken dat iemand dit heeft durven samenstellen en marketen. _O-

Wie weet kies ik er ooit voor een nieuwe Steve Jobs te worden, maar dan met PC ipv Mac. :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:55:58 #235
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123354663
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Gray het volgende:
Episch verhaal wel. :Y Dus je werkt nu voor jezelf?
Nee. Detacheering. Wel zo makkelijk.
Ooit wel een eigen bedrijf gehad (een internet provider), met nog 3 anderen.
Maar dat liep niet echt lekker, mede omdat de grootaandeelhouder er financieel een potje van maakte. Om het zachtjes uit te drukken. Ben daar weggegaan met ruzie. Niet veel later was de boel falliet.

Werken voor een baas heeft ook zo z'n gemakken. ;)
quote:
En wat betreft je ex: Did she want half?
:P
She took it all ;)
Verder dan ex-vriendin is het nooit gekomen. Hoewel ik d'r wel heb gevraagd en ze ja heeft gezegd (rond m'n 26ste).

Umfufu lijkt me dan ook weer niks :P
quote:
Tegen de tijd dat je een onderdeel wil upgraden is het een koopje. En de goedkoopste PC die een tijdlang meegaat is voor mij toch altijd wel een geweest die ik zelf bouwde. Plus dat ik het leuk vind. :) Heb nu een redelijk basic samenstelling, behalve dan de SSD-kaart waardoor Windows en belangrijke programma's extreem snel opstarten. Ik mis alleen m'n twee monitors, want dat was echt weelde. O+ En m'n vorige keyboard, want die hadden ze ook gejat. Deze:
http://www.logitech.com/en-us/product/illuminated-keyboard
Fantastisch om mee te werken.
Wel zo fijn ja, zo'n verlicht keyboard. Zit bij mij al in m'n laptop ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet meer willen missen.
quote:
En de notebook heb ik idd gekocht, gewoon de goedkoopste notebook die ik vinden kon, van Acer in dit geval. Wat echt een kutding is, zeker samen met Windows 7 Starter Edition. Nu gaat het wel, maar alsnog sta ik ervan te kijken dat iemand dit heeft durven samenstellen en marketen. _O-
Tja, acer ... gooi dan gewoon gelijk je geld weg :P
quote:
Wie weet kies ik er ooit voor een nieuwe Steve Jobs te worden, maar dan met PC ipv Mac. :P
Gaat je nooit lukken.
PC is 'open'. Mac is 'gesloten'.

[ Bericht 3% gewijzigd door R0N1N op 26-02-2013 01:05:56 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:06:41 #236
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123356501
Ik heb hier een 24"monitor die ik gekocht heb als vervanger van een 22"acer die het na 4 jaar opgaf.
de 22"was 4 jaar geleden 179 euro's, de 24 "was goedkoper ¤169 en van een beter merk.(en dat bij de mediamarkt)
Heb ook een heerlijk toetsenbord (logitech G19) met verlichting in vele kleuren en een lcd schermpje.
http://www.logitech.com/nl-nl/product/G19-keyboard-for-gaming
Zelf je pc bouwen geeft ook veel voldoening en je leert er een hoop van.
Geniet nog elke dag van mijn zelfgemaakte pc, al wordt het langzaam tijd om weer eens een nieuwe in elkaar te zetten. Alleen de financien laten het nog niet toe.

Goede Morgen c_/
There is only one religion
pi_123363038
goeiemiddag!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:55:58 #238
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123363322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemiddag!
:W
There is only one religion
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:40:52 #239
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123364894
:W

Iemand al ontdekt wat Fideltje met verloren magie van doen heeft ?
:P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_123365818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:40 schreef R0N1N het volgende:
:W

Iemand al ontdekt wat Fideltje met verloren magie van doen heeft ?
:P
Ik denk dat het te maken heeft met het filmpje dat ernaast staat: topmodellen vertellen hun geheimen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:45:12 #241
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_123367231
Goedemiddag! Is het al lente?
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:36:09 #242
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123368883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef MissVanity het volgende:
Goedemiddag! Is het al lente?
Alleen in de ogen van de tandartsassistente :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_123369312
Goedemiddag!!
pi_123382379
Moe, gaar, vanavond-even-rustig aan :)
Morgen weer actief aanwezig :*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_123382674
goedenavond allen! :W
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 20:51:03 #246
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_123383394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goedenavond allen! :W
Goedenavond :W

Oh en:
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
au.. au.. Je bent beslist helderziend. Jij nieuwetijdskind.
o|O
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 27 februari 2013 @ 10:00:51 #247
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_123400489
Goedemorgen. Nog steeds rotweer }:|
Dan maar even Disturbed - Down With The Sickness luisteren en meekrijsen :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_123401781
Goedemorgen!
Vandaag weer een soort van vrij, na school alleen nog wat huiswerk afmaken daarna nog naar een of andere groep..en dan heb ik weer tijd voor mezelf!! Yeeaaaah
pi_123403928
super! En goeiemiddag allemaal!
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:15:14 #250
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123409089
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan nog is het tuig van de richel die dit jullie aandoen en zou de politie best wat actiever mogen worden. Jullie worden gewoon in de steek gelaten. Bah :r
Ja, daar komt het grotendeels op neer. Vandaag heeft de burgemeester ons hoogstpersoonlijk opgebeld, en er komt een gesprek. Volgende week hebben we een afspraak op het stadskantoor. Hm, dit is in ieder geval iets! :7

En goedemiddag allemaal!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')