Preciesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:26 schreef theKiD het volgende:
Dat is toch gewoon 'gemeen' glimlachen?
Idd...na 30 seconden zit je wel in de remslaap hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.
Kijk naar je ondertitel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil op date met iemand, maar ik heb er een triljoen winterkiloos aanzitten
Misschien valt ´ie wel op vollerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil op date met iemand, maar ik heb er een triljoen winterkiloos aanzitten
trek een mooi jurkje aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit wat hij vindt en waar hij op valt. Ik ben er zelf allerminst content mee
Ze gaan ook wel weer weg, maar je niet voor het date-momentum voorbij is natuurlijk. Dus ik zal er ws niet onderuit komen als rolladetje op date te moeten
En ja, er staat een vrij recente foto op PaiQ, misschien zitten er nu 2/3 kilo extra aan.
True, heb ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit wat hij vindt en waar hij op valt. Ik ben er zelf allerminst content mee
Ze gaan ook wel weer weg, maar je niet voor het date-momentum voorbij is natuurlijk. Dus ik zal er ws niet onderuit komen als rolladetje op date te moeten
En ja, er staat een vrij recente foto op PaiQ, misschien zitten er nu 2/3 kilo extra aan.
24, part time studentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef mr-green het volgende:
[..]klinkt als een van mijn favo dates
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik denk terug aan mijn studententijd dat het fulltime werk er nog niet was
80 kmquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef Linguine het volgende:
Aaaaaah habitue wat een leuk verslag! Woont ze ver weg?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Mijn verlate dateverslag!
We hadden om 19.45 op het station afgesproken. Na het vele whatsappcontact van de afgelopen dagen waren de verwachtingen hooggespannen! Ik arriveerde een paar minuten eerder en was veroordeeld tot een paar minuten nagelbijten.
Op een gegeven moment voelde ik een tik op mijn schouder. Ik draaide me om en was even overrompeld. Ze zag er prachtig uit! Lief gezicht (met nerdy bril) en een mooie glimlach met serieus een van de mooiste lippen die ik ooit heb gezien.Mooie volle rode lippen!
Overdonderd door dit alles (ze zag er veel beter uit dan op foto, ja ze heeft me een dag voor de date een foto gestuurd) was er van de zelfverzekerde charmante habitue weinig meer over.
Dit resulteerde in standaardvragen en dito antwoorden. Ze zag er heel nerveus uit en vermeed oogcontact. Dit wordt een ramp dacht ik bij mezelf!![]()
Eenmaal bij de bestemming aangekomen gingen we zitten en bestelden beide een wijntje. Het ging al wat beter, maar nog steeds niet naar wens. Ik excuseerde me en kon zodoende even naar de wc om mezelf wat moed in te praten. (in mezelf dan he, niet hardop zoals ze in films weleens doen.)
Toen ik weer terug liep glimlachte ze naar me, ik smolt een beetje.![]()
Vanaf toen ging het eigenlijk heel goed, ik sneed een paar leuke onderwerpen aan en ik kon wat droge oneliners strooien. Smiles around the table!![]()
Tevens had ik vooraf even op de website gekeken wat nou de beste tafel was om aan te zitten. Het waren alleen tafels waar je tegenover elkaar kon zitten. Ik koos voor een tafel met een loveseat en een stoel tegenover elkaar vlak bij de ingang. Doordat er op een gegeven moment steeds mensen in- en uitliepen zat zij telkens in de tocht. Ik kwam naast haar zitten om de tocht bij haar weg te nemen. Ze straalde en ik voelde me een baas.![]()
Er gingen nog een paar glazen wijn doorheen en we begonnen wat handtastelijker te worden. Toen keek ik op mijn horloge en tot mijn schrik zou mijn laatste trein al over 15 min vertrekken!
Mijn date keek bepaald niet blij toen ze het tragische nieuws vernam. Ze dacht even na en stelde voor om bij haar te slapen, zodat we nog 1,5 uur langer konden blijven.Hier liet ik natuurlijk geen gras over groeien, en we bestelden nog een drankje!
Toen het tijd was om te gaan, liepen we hand in hand naar het station. We glimlachten regelmatig naar elkaar en zochten een lege coupe uit waar we gingen zitten. Ze pakte haar mp3-speler en we luisterden samen wat muziek. (We hebben beide ook dezelfde muzieksmaak) Ze keek me aan en ik wist dat dit het moment was waarop ik moest toeslaan. Ik zoende haar op haar mooie volle lippen en het was fantastisch! Ze kwam tegen me aanliggen en we tuurden naar buiten terwijl Angus Stone in de achtergrond ons gehoor verblijdde.![]()
Eenmaal in haar woonplaats aangekomen liepen we naar haar huis. Toen we eenmaal binnen waren was het al snel vuurwerk. We kleedden elkaar in rap tempo uit en hebben de hele nacht hete passionele sex gehad.![]()
Om 7 uur waren we uitgeput en vielen samen in slaap, echter waren we om 9 uur weer wakker waarna de vrijpartij vrolijk verder ging. We zijn de hele ochtend en middag het bed nauwelijks uitgeweest en hebben slaap en seks nog een paar keer afgewisseld. Volgende keer neem ik meer dan 3 condooms mee!
Om 5 uur was het tijd om te gaan. En ik lig nu op bed met een voldaan gevoel. Een date die ik niet snel zal vergeten!Volgende date staat al op de agenda!
Op het altijd betrouwbare fok! natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:26 schreef Andromache het volgende:
wat een heerlijk dateverslag habitue, ik zwijmel helemaal met je mee! *zucht* vrijen tot het ochtendgloren, waar hoor je dat nou nog?
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op het altijd betrouwbare fok! natuurlijk![]()
Nee, dat kan je daar nou niet uit opmaken....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?
Zielig!
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?
Zielig!
omdat het een andere stad was en 12 uur was geweest vonden we het onze 2e date :pquote:
Wil je zijn gevulde rubbertjes opgestuurd krijgen? :quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!![]()
mijn langste relatie begon zo, pas na 7 jaar ging dat foutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef Craptacular het volgende:
Het is vaak wel een manier om een eventuele relatie te ... verneuken.
ik vraag wel of ze de condooms nog niet bij het grof vuil zet!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |