Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo ga ik het vanaf nu elke x doen xd
Welterusten manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
doei ik ga nu slapen zodat de mensen die morgen wakker zijn B. in de 2nd OP zien kus![]()
Not muchquote:
Ja ik ook wel, ja wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not much
Ben eigenlijk best moe al. Hoe is het met jou?
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ook morgen, voor het eerst deze week
Maar ik ga maar..
Truste!
heb meeloopdag vandaagquote:
ohja dat had je gezegd inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef supersof het volgende:
[..]
heb meeloopdag vandaagHelemaal geen zin in, maar doe het maar voor mn ouders
dankjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dat had je gezegd inderdaadheel veel sterkte ermee
ja dankjewelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dankjejullie veel plezier bij de efteling
Das best leuk hoor! En met een beetje geluk heb je een lekkere student, helemaal mooi dan tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef supersof het volgende:
[..]
heb meeloopdag vandaagHelemaal geen zin in, maar doe het maar voor mn ouders
hehe ja okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Das best leuk hoor! En met een beetje geluk heb je een lekkere student, helemaal mooi dan toch
Kan ik me voorstellen hoor, maar het is heus niet zo erg als je denktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja okemaar tja, gewoon niet zo veel zin in nu
creative writing, arnhem. Ik vind schrijven wel leuk, maar echt niet als opleidingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, maar het is heus niet zo erg als je denktbij welke studie/stad ga je meelopen?
goeiemorgenquote:
Hemel op aarde ditdatquote:
ja echt welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hemel op aarde ditdat
goeiesmorgens
Je bent over een uurtje Artez weer uit?quote:
Mornin'quote:
Heyquote:
nee ik wacht wel ff af hoe hat gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent over een uurtje Artez weer uit?
[..]
Mornin'
Dat is wel veel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey
3 uur school, rijles, sporten, werken tot 8
Caissere bij de AHquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
Wat voor werk doe je?
Dat valt toch wel mee qua werkdruk, gewoon de hele tijd beetje achter de kassa zittenquote:
Haha ok beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wacht wel ff af hoe hat gaatvriendin van me is er ook dus kan nog wel leuk worden op zich
Blauw bloed BOKSquote:
haha da's waarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee qua werkdruk, gewoon de hele tijd beetje achter de kassa zitten
Klanten kunnen zeiken hoor, niet normaalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee qua werkdruk, gewoon de hele tijd beetje achter de kassa zitten
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha ok beter
[..]
Blauw bloed BOKS
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klanten kunnen zeiken hoor, niet normaal
Eentonig beetjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel leuk werk en niet saai lijkt me
school'zequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eentonig beetje
Naar school
Beweren dat de prijs niet klopt, extra korting willen. Of nog erger, gaan smeken om meer mini's, voetbalplaatjes enzoquote:
Is het zo erg jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beweren dat de prijs niet klopt, extra korting willen. Of nog erger, gaan smeken om meer mini's, voetbalplaatjes enzoEn pissig worden als je dat niet geeft
____
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klanten kunnen zeiken hoor, niet normaal
Ben blij dat ik niet zoveel hoef te zittenquote:
ach ik sta soms ook counter dus dat houdt het afwisselendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zoveel hoef te zitten
Waarom ben je dan zo vroeg wakker in je vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HA, ik heb vakantie
Goedemorgen
Ik word standaard vroeg wakker, maakt niet uit hoelaat ik ga slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo vroeg wakker in je vakantie
Dat is wel kut voor je, dan kan je de ochtend niet skippenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik word standaard vroeg wakker, maakt niet uit hoelaat ik ga slapenOf wat ik avond ervoor heb gedaan.
Weer het ook niet, soms ben ik echt kapot
Promi liefje
maagzuur maar mn ma houdt 1,5 uur de badkamer bezetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik 8 uur, sliep pas om 4 uur![]()
Waarom was jij zo vroeg wakker?
weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom je op school, geen les
Ik ga hier nog wel lichtjes aan het werk, genoeg te doenquote:
AH in gaan en overal een sticker op plakken ''NIEUW Nu met paardenvlees!''quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iglo deed ook aan paardenvlees
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AH in gaan en overal een sticker op plakken ''NIEUW Nu met paardenvlees!''
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretty good, I must say.
En aan uw kant dan? Nog steeds in het kikkerlandje?quote:
Wel okay thanks. Ja, ik ga zondagmiddag na de lunch weer terugquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan uw kant dan? Nog steeds in het kikkerlandje?
Voor mij is het ook nog te vroeg daarvoor hoorquote:
Heeft je vriendin niks te doen dan?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft je vriendin niks te doen dan?
Ik hou niet van winkelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind winkelen ook wel prima, maar niet met m'n vriendin
Dan moet je beoordelen hoe alles staat en het maakt me echt niet uit wat ze aanheeft
Nah ik vind winkelen met m'n vriendin wel leukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind winkelen ook wel prima, maar niet met m'n vriendin
Dan moet je beoordelen hoe alles staat en het maakt me echt niet uit wat ze aanheeft
Ik let nogal op wat ik aan heb, dus ik wel eigenlijkquote:
Ach, misschien had ik ook een zeikerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik vind winkelen met m'n vriendin wel leuk
haha ;pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik let nogal op wat ik aan heb, dus ik wel eigenlijk
[..]
Ach, misschien had ik ook een zeikerd
Ik geef er niet zo gek veel om eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik let nogal op wat ik aan heb, dus ik wel eigenlijk
Ja, zo rood zou ik aanlopen van rokenquote:
Ik moest hoestenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo rood zou ik aanlopen van roken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:
Het is eigenlijk een zwangerschap smiley
Ik zal me ook wel de tyfus hoesten danquote:
Best lekker nummerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met een pak taksi natuurlijk
Sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word lichtelijk autistisch van jouw ava
Doe een stukje over het gevaar van soa'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
gvd mijn film loopt op dit moment goed af maar ik moet nog 20 minuten verdomme
sorryquote:
Ja heeft niemand iets te vertellen?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja heeft niemand iets te vertellen?
Ik ook niet. Maar het hoeft toch ook nergens over te gaan?quote:
Het gaat slecht met de economiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als iedereen blijft hameren op hoe slecht het met de economie gaat zal de koopkracht niet stijgen nee
Opgeven geeft die zekerheidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee, je wint toch niks.
Maar angst inboezemen heeft ook geen zinquote:
Ik wou investeren in KPN, blijkt dat ze klanten oplichten met glasvezel *kuch* koperquote:
Maar het gaat echt heel slechtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar angst inboezemen heeft ook geen zin
KPN, Fugro, Imtechquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wou investeren in KPN, blijkt dat ze klanten oplichten met glasvezel *kuch* koper
Wat nu? Investeren in bitcoins?
Ja, best een bekend nummer trouwensquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:07 schreef JRRY het volgende:
Stuart, heet het liedje dat ze zingt op dit tijdstip, ''Iris"?
Ja dat gebeurt in alle bedrijvenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wou investeren in KPN, blijkt dat ze klanten oplichten met glasvezel *kuch* koper
Wat nu? Investeren in bitcoins?
KPN koopt alle glasvezelaanbieders op in NL....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
KPN, Fugro, Imtech
Ik geef geen aandelenadviezen trouwens
Wist neit dat het Iris heette.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best een bekend nummer trouwens
wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:09 schreef sarcasme het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt in alle bedrijven
KPN is een bedrijf zonder toekomst. Net als TomTom bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
KPN koopt alle glasvezelaanbieders op in NL....
Leuk argument *NOT*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
KPN is een bedrijf zonder toekomst. Net als TomTom bijvoorbeeld
quote:
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:09 schreef sarcasme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat wil ik ook wel downloaden hoor
Wiens kloon ben jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:09 schreef sarcasme het volgende:
[..]
Hoezo zonder toekomst dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
KPN is een bedrijf zonder toekomst. Net als TomTom bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:12 schreef msacras het volgende:
Tevens klopt je username en ondertitel niet, hij matcht net niet met die van mij
Je denkt toch niet dat ik hier in diepte inga op dit soort kut fondsen? Ik beleg en zal NOOIT in dit soort bedrijven beleggen. Maar als jij denkt dat je er geld uit kunt halen na de claim emissie dan wens ik je veel plezierquote:
Jij doet mee aan de loterijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hier in diepte inga op dit soort kut fondsen? Ik beleg en zal NOOIT in dit soort bedrijven beleggen. Maar als jij denkt dat je er geld uit kunt halen na de claim emissie dan wens ik je veel plezier
Niet vernieuwend, te grote concurrentie. Straks neemt Carlos het over (in 2015 ofzo) voor een paar euroquote:
KPN blijft niet zelfstandigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik haat ook graag op KPN.
Maar als ze alle glasvezelaanbieders overnemen is het onvermijdelijk dat ze toekomst hebben..
Op de glasvezelmarkt hebben ze geen concurrentiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet vernieuwend, te grote concurrentie. Straks neemt Carlos het over (in 2015 ofzo) voor een paar euro
Van beleggen heb ik gelukkig een klein beetje verstandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij doet mee aan de loterij
Dus wat zijn je tips nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van beleggen heb ik gelukkig een klein beetje verstand
Niets is voor eeuwig. De kabelbedrijven zullen niet stil blijven zitten en de technieken ook niet. Op het gebied van telefonie zullen ze alleen maar moeten inleveren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op de glasvezelmarkt hebben ze geen concurrentie
ik ken Carlos niet, nouja, ik ken wel een carlos maar dat is geen bedrijfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet vernieuwend, te grote concurrentie. Straks neemt Carlos het over (in 2015 ofzo) voor een paar euro
Ik geef geen tips. Mensen moeten alleen beleggen als ze begrijpen waarin ze beleggenquote:
Carlos is de rijkste man ter wereldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken Carlos niet, nouja, ik ken wel een carlos maar dat is geen bedrijf
Trollquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef geen tips. Mensen moeten alleen beleggen als ze begrijpen waarin ze beleggen
Nee, juist niet. Wat heeft iemand aan een tip als ga short op dit of long in dat. Als ze niet begrijpen of weten wat een bedrijf doet moet je dat eerst ontdekken. Het is niet aan mij om tips te geven. Zelf dingen ontdekken zoals ik ruim een jaar geleden deed met USG Corpquote:
Mja okquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Wat heeft iemand aan een tip als ga short op dit of long in dat. Als ze niet begrijpen of weten wat een bedrijf doet moet je daar eerst ontdekken. Het is niet aan mij om tips te geven. Zelf dingen ontdekken zoals ik ruim een jaar geleden deed met USG Corp
Watjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
Ik krijg haast vierkante ogen van 4 dagen pcen
Oh haha. Ik dacht Bill Gates ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Carlos is de rijkste man ter wereld
Vorig jaar was het interessant om in bedrijven te investeren die actief zijn op de Amerikaanse huizenmarkt (bouwbedrijven etc.). Dat komt in Europa ook maar dat gaat nog wel even duren.quote:
Nee die geeft tegenwoordig alles wegquote:
Ook gul.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die geeft tegenwoordig alles weg!
Oh tof, dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om wat voor school te doen, uitstelgedrag
Mja ik dacht ook aan internetproviders in Ierland omdat het daar achterlooptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorig jaar was het interessant om in bedrijven te investeren die actief zijn op de Amerikaanse huizenmarkt (bouwbedrijven etc.). Dat komt in Europa ook maar dat gaat nog wel even duren.
Mijn familie is boos op me, omdat mijn broertje de hele tijd 'dan jou' zei ik en ik hem 6 keer achter elkaar verbeterde en hij toen flipte. Aan de ene kant vind ik het reuze grappig en aan de andere kant is het niet echt leukquote:
Gemeen om je piepkleine broertje te pestenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn familie is boos op me, omdat mijn broertje de hele tijd 'dan jou' zei ik en ik hem 6 keer achter elkaar verbeterde en hij toen flipte. Aan de ene kant vind ik het reuze grappig en aan de andere kant is het niet echt leuk
Waarom is de rest boos dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn familie is boos op me, omdat mijn broertje de hele tijd 'dan jou' zei ik en ik hem 6 keer achter elkaar verbeterde en hij toen flipte. Aan de ene kant vind ik het reuze grappig en aan de andere kant is het niet echt leuk
Kennelijk was het niet grappigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom is de rest boos dan?![]()
En hoe oud is je broertje?
Niet weten hoe oud je broertje isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet grappig
10 denk ik, geen idee.
Volgende week vrijdag en er moeten nog een stuk of 6 boeken worden gelezenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh tof, dat heb ik ook altijd
Wanneer deadline?
Nee, is de enige in zijn soort volgens mij nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
Is Free Record Shop trouwens nog niet failliet? Ook zo'n kansloos bedrijfje
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet grappig
10 denk ik, geen idee.
scholieren.com en de films kijken wordt het uiteindelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag en er moeten nog een stuk of 6 boeken worden gelezen
Dus nu is het 11quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het na gevraagd, het was idd tien.
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
scholieren.com en de films kijken wordt het uiteindelijk.
Ik ook, maar hij is ook ziek en heel moe, dus toen werd hij helemaal boosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappiggeen idee
Dat is gewoon serieus gemeen danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is ook ziek en heel moe, dus toen werd hij helemaal boos
sorry hoor
Dan is het wel zieligquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is ook ziek en heel moe, dus toen werd hij helemaal boos
sorry hoor
Ik heb deze trouwens vandaag pas gevonden, maar mijn god, hij is geweldig
Ja hallo ik ben hartstikke lief normaal, maar dan moet hij maar normaal Nederlands gaan praten.quote:
Gemeen is ook wel een groot woordquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon serieus gemeen dan
Jammer dat hij je niet op je bek sloeg
Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan is het wel zielig
nu pasjezus.
Ik krijg niet die indruk als je een klein, vermoeid en ziek kind zo behandeldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben hartstikke lief normaal, maar dan moet hij maar normaal Nederlands gaan praten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon serieus gemeen dan
Jammer dat hij je niet op je bek sloeg
Walgelijk danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gemeen is ook wel een groot woord
Heb ik ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weerJe merkt wel dat jullie geen broertjes of zusjes hebben
Ga niet haten oke![]()
Hij is niet kleinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg niet die indruk als je een klein, vermoeid en ziek kind zo behandeld
10 is kleinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is niet klein
Daarbij kan hij er verder prima tegen, hij gaf me net nog een knuffel
harteloos is hijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg niet die indruk als je een klein, vermoeid en ziek kind zo behandeld
Sorry, neem die van Heppie maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heb ik ook nietmag ik er één lenen?
Oke kus
Ja he, geen greintje goedheid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
harteloos is hijdoor en door slecht
die zijn stomquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry, neem die van Heppie maar
kende je deze al?
Hoezo dat danquote:
Kurt vind jou een sukkelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Ik kende die ook niet, en dat terwijl ik bijna hun hele verzameling aan muziek op m'n kamer heb
Tevens laat ik mijn haar ook groeien, zoals Kurt Cobain
Ik ben een ziek onkruid ja, ik ben het mos in je gazon, de paardenbloem in je rozenstruik.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben een ziek onkruid ja, ik ben het mos in je gazon, de paardenbloem in je rozenstruik.
Reallyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef JRRY het volgende:
no matter what i do all i think about is you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |