Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo ga ik het vanaf nu elke x doen xd
Welterusten manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
doei ik ga nu slapen zodat de mensen die morgen wakker zijn B. in de 2nd OP zien kus![]()
Not muchquote:
Ja ik ook wel, ja wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not much
Ben eigenlijk best moe al. Hoe is het met jou?
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ook morgen, voor het eerst deze week
Maar ik ga maar..
Truste!
heb meeloopdag vandaagquote:
ohja dat had je gezegd inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef supersof het volgende:
[..]
heb meeloopdag vandaagHelemaal geen zin in, maar doe het maar voor mn ouders
dankjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dat had je gezegd inderdaadheel veel sterkte ermee
ja dankjewelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dankjejullie veel plezier bij de efteling
Das best leuk hoor! En met een beetje geluk heb je een lekkere student, helemaal mooi dan tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:32 schreef supersof het volgende:
[..]
heb meeloopdag vandaagHelemaal geen zin in, maar doe het maar voor mn ouders
hehe ja okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Das best leuk hoor! En met een beetje geluk heb je een lekkere student, helemaal mooi dan toch
Kan ik me voorstellen hoor, maar het is heus niet zo erg als je denktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja okemaar tja, gewoon niet zo veel zin in nu
creative writing, arnhem. Ik vind schrijven wel leuk, maar echt niet als opleidingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, maar het is heus niet zo erg als je denktbij welke studie/stad ga je meelopen?
goeiemorgenquote:
Hemel op aarde ditdatquote:
ja echt welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hemel op aarde ditdat
goeiesmorgens
Je bent over een uurtje Artez weer uit?quote:
Mornin'quote:
Heyquote:
nee ik wacht wel ff af hoe hat gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent over een uurtje Artez weer uit?
[..]
Mornin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |