SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet in de situaties die ik bedoel. Slechts iets feller 1 stap in de goeie richting zetten en hij verovert al veel meer ballen of de tegenstander verspeelt de bal gewoon vlugger knullig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:34 schreef Burrito het volgende:
Misschien is het wel opdracht van De Boer om Derk te laten hangen zodat hij kan counteren met zijn snelheid?
Nu tegen ado danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:39 schreef over_hedge het volgende:
Naja scheelt je weer wat punten verlies na de wedstrijden tegen chelsea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
dat dat niet ging gebeuren had k je van te voren ook kunnen vertellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Geen finale in eigen huis dit doet pijn
die van moisander moest eigenlijk gewoon overnieuwquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Was weer lekker. Kun je toch zien dat onze spelers toch de power missen, en de penatlies
Hoef je niet op te oefenen want de kans op penalty's is toch zo klein.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd weer die penalty'sNederlandse teams
Ajax is het enige team dat zo ver is gekomen dus wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Marsenal het volgende:
Hebben we al zin om morgen de collega's onder ogen te komen?
Dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd weer die penalty'sNederlandse teams
op dat niveau een penalty missenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoef je niet op te oefenen want de kans op penalty's is toch zo klein.
precies ,quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
Sowieso snap ik dit Ajax niet, heb je gvd bij Manchester en Madrid uit gespeeld en dan speel je zo zwak in fucking Roemenie....
Ze missen ook gewoon de power. Bijna elk duel verliezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
Sowieso snap ik dit Ajax niet, heb je gvd bij Manchester en Madrid uit gespeeld en dan speel je zo zwak in fucking Roemenie....
Zei ook voor de penalty van schone: die mist hem.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze missen ook gewoon de power. Bijna elk duel verliezen. En ik had van tevoren al kunnen bedenken dat Schöne mis zou schieten. Vermeer weer zoals gewoonlijk te ver uit zn doel. Gvd , leren ze het ook nooit
.
Die was niet best vandaag neequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf moeten wij nou met Cuenca die man is totaal geen ritme had die man in Spanje gelaten bah bah
weggespeeld vind ik ook weer nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:51 schreef Aldo-MC het volgende:
Heeft die coach wel gelijk gekregen met zijn kinderclub Technisch superieur maar fysiek en mentaal weggespeeld
Ballen likken van Barca, misschien levert het in de toekomst een speler op waar we wat aan hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf moeten wij nou met Cuenca die man is totaal geen ritme had die man in Spanje gelaten bah bah
En dat moet dat de verlosser zijn op rechts? Mijn god ik kreeg bijna heimwee naar Boerrigter en Lukoki op rechts.quote:
Als je in Utrecht werkt is zo'n argument aan dovemansoren gericht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax is het enige team dat zo ver is gekomen dus wat bedoel je?
Ja het is allemaal Cuenca zijn schuld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
hij wordt ook constant overgeslagen als hij vrij staat.quote:
Niemand speelde goed, werkelijk niemand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Jong speelde ook weer dramatischFlutaanvoerder
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat moet dat de verlosser zijn op rechts? Mijn god ik kreeg bijna heimwee naar Boerrigter en Lukoki op rechts.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
Wel complimenten aan Steau, die hebben echt 300% gegeven, kunnen onze spelers wat van leren.
Boerrigter speelde ook tegen een oververmoeide back.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef S0nic het volgende:
Boerrigter heeft meer laten zien dat CuencaMag ik dat zeggen?
Als Boerrigter in de basis had gestaan was het wel allemaal zijn schuld geweest. Die man gaat echt niets extra's brengen in de korte tijd dat hij er is dan kun je net zo goed De Sa of Boerrigter daar op stellen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja het is allemaal Cuenca zijn schuld.
Ik vond Eriksen niet slechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niemand speelde goed, werkelijk niemand.
Nee, het is de hele ploeg zijn schuld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter in de basis had gestaan was het wel allemaal zijn schuld geweest. Die man gaat echt niets extra's brengen in de korte tijd dat hij er is dan kun je net zo goed De Sa of Boerrigter daar op stellen.
Van ADO en Twente win je wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou binnen een paar weken dus alles verspelenOp naar volgend seizoen dus
Mee eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Serero? Dat is toch ook gewoon totaal Ajax onwaardig?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat durf ik niet te zeggen.
Doe ik het voor jequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat durf ik niet te zeggen.
Nee, het punt is concurrentie. Denk je dat iedereen zo slap speelt als er iemand in zijn nek hijgt? Dan vechten ze wel voor hun wedstrijdpremie hoor. Als je toch weet dat je altijd basis staat maak je je nooit even boos. Ik heb vandaag niemand zien schelden, van mijn part had je elkaar op de bek geslagen. Slappe hap.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Het hele punt is gewoon de mentaliteit, die zit niet goed bij ajax.
En poulsen, die moet weg. Dat als eerst.
Hij had 'm er wel in mogen schieten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero vond ik nog niets eens zo slecht hoor. Er waren wel wat meer dramatisch
Dat had hij zeker moeten doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij had 'm er wel in mogen schieten.
Het is geen 100% kans maar godverdomme ik mag toch hopen dat je die bal tussen de palen krijgt. Die man kan absoluut helemaal niets werkelijk een schande voor het shirt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij had 'm er wel in mogen schieten.
Qua talent de beste van allemaal, maar nog steeds te nonchalant.quote:
Ik vind Fischer meer talent hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Qua talent de beste van allemaal, maar nog steeds te nonchalant.
Het is wel grappig dat ik Eriksen meer heb zien strijden dan teamgenoten die een kop groter zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Qua talent de beste van allemaal, maar nog steeds te nonchalant.
Ze spelen altijd zo nonchalant, nooit dat je denkt dat ze 120% geven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Seam het volgende:
Eriksen was een drama, had een wissel verdiend.
Strijden is wel een heel groot woord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ik Eriksen meer heb zien strijden dan teamgenoten die een kop groter zijn.
Was jij degene die bij balverlies van Fischer, Eriksen de schuld gaf?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Seam het volgende:
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Strijden is wel een heel groot woord.
focus ligt bij.jullie toch alleen op techniek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spelen altijd zo nonchalant, nooit dat je denkt dat ze 120% geven.
wissel naar een andere club ja.Ben behoorlijk klaar met dit eeuwige talentquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Seam het volgende:
Ga toch weg man, die gast was zo verschrikkelijk dramatisch. Hij zou bij ons in de 7e klasse wissel gezet worden met dat kutspel van hem.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen haalde een kleine voldoende maar dan ook echt een hele kleine
Nee hoor, ik vond hem gewoon belabberd spelen. Erg veel schandalige (lees: onnodige) fouten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was jij degene die bij balverlies van Fischer, Eriksen de schuld gaf?
Ik heb wel eens gezegd dat ze echte stootkracht enz missen, maar toen werd ik uitgelachen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
focus ligt bij.jullie toch alleen op techniek?
Kan best maar voorlopig is Eriksen mijlen verderquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Fischer meer talent hebben
Dan heb je toch naar Poulsen en de Jong lopen kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond hem gewoon belabberd spelen. Erg veel schandalige (lees: onnodige) fouten.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wissel naar een andere club ja.Ben behoorlijk klaar met dit eeuwige talent
Donder alsjeblieft op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga toch weg man, die gast was zo verschrikkelijk dramatisch. Hij zou bij ons in de 7e klasse wissel gezet worden met dat kutspel van hem.
Hij was de enige die een bal in de diepte durfde te spelen vanuit het middenveld zonder hem was het nog 20 keer erger geweestquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga toch weg man, die gast was zo verschrikkelijk dramatisch. Hij zou bij ons in de 7e klasse wissel gezet worden met dat kutspel van hem.
Ik vind hem helemaal nog niet klaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef TJV het volgende:
Het is heel simpel, Eriksen is gewoon klaar hier. Is technisch uitstekend maar moet gewoon de mentale stap maken en waar kan dat beter dan bij een club waar je moet knokken voor je plek?
Wel mee eens ja, plus dat hij zichzelf ook voor zijn kop slaat als Boerrigter of wie dan ook een steekpass van hem mijlenver over schiet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef TJV het volgende:
Het is heel simpel, Eriksen is gewoon klaar hier. Is technisch uitstekend maar moet gewoon de mentale stap maken en waar kan dat beter dan bij een club waar je moet knokken voor je plek?
donder zelf op idiootquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan heb je toch naar Poulsen en de Jong lopen kijken.
[..]
[..]
Donder alsjeblieft op.
nouja dat is wel wat mensen willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat ze echte stootkracht enz missen, maar toen werd ik uitgelachen.
Hij staat hier al 1.5 jaar stil, ik zie hem hier niet beter worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal nog niet klaar
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Donder zelf op met je Eriksen-fetisj.
Waarom was Eriksen slechter dan de rest? Ik wacht vol spanning af.quote:
Ik probeerde het te vermijden, ik zweer het.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef CaasS het volgende:
En de volgende Eriksen discussie is er.
Zo ken ik er nog wel een paar. Siem de Jong bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo'n Serero voegt toch absoluut niets toe daar heb je toch wel gewoon een jeugdspeler voor kom op zeg
Die heeft nooit kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo'n Serero voegt toch absoluut niets toe daar heb je toch wel gewoon een jeugdspeler voor kom op zeg
Waar ik me wel aan ergerde was dat hij in de verlenging ging zeiken omdat hij terecht geen vrijetrap mee kreeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Waarom was Eriksen slechter dan de rest? Ik wacht vol spanning af.
Een Eriksen discussie is een prima vervolg op deze kansloze avond.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik probeerde het te vermijden, ik zweer het.
Hohoho zijn er genoeg hier die het een absoluut talentje vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die heeft nooit kunnen overtuigen.
Prima speler hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoho zijn er genoeg hier die het een absoluut talentje vinden
Eerste keer in zijn leven dat hij een keer zeikt volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ik me wel aan ergerde was dat hij in de verlenging ging zeiken omdat hij terecht geen vrijetrap mee kreeg.
Omdat hij elk duel verloor, zijn eerste pass van de wedstrijd meteen een inleverbal was, omdat hij een hele simpele kans op 0-1 miste, omdat hij telkens verkeerde keuzes maakte en omdat hij steeds weer ging priegelen en drie man probeerde uit te spelen met zijn poortjes en een rendement van niks heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Mwah, ik vind het niet eerlijk om hem te beoordelen in een wedstrijd waar Ajax in zijn geheel niet goed speelde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die lijkt aan een verkoop toequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Tarado het volgende:
Siem de Jong was vandaag echt niet goed, al een tijdje trouwens, die lijkt ook aan rust toe
eerst stoer uit de hoek proberen te komen en dan een discussie aangaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Prutser. Altijd al gezegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoho zijn er genoeg hier die het een absoluut talentje vinden
Kun je nagaan wat voor pleepapierinzicht de rest heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Lemsterr het volgende:
Eriksen is wel de enige speler die iemand alleen voor de keeper kan zetten.
Dat is sowieso het plan geloof ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lijkt aan een verkoop toe
Eey oppassen hoor, die anderen hebben altijd gelijk. VOoral als ze het hebben over Siempje in de spits, Eriksen en Serero.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor pleepapierinzicht de rest heeft.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat hij elk duel verloor, zijn eerste pass van de wedstrijd meteen een inleverbal was, omdat hij een hele simpele kans op 0-1 miste, omdat hij telkens verkeerde keuzes maakte en omdat hij steeds weer ging priegelen en drie man probeerde uit te spelen met zijn poortjes en een rendement van niks heeft.
Nu jij.
Dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat hij elk duel verloor, zijn eerste pass van de wedstrijd meteen een inleverbal was, omdat hij een hele simpele kans op 0-1 miste, omdat hij telkens verkeerde keuzes maakte en omdat hij steeds weer ging priegelen en drie man probeerde uit te spelen met zijn poortjes en een rendement van niks heeft.
Nu jij.
Ik zei dit al sinds het begin van het seizoen die man heeft mij nooit overtuigd leuk die goaltjes tegen Heerenveen en NAC maar zodra je echt goed naar hem gaat kijken dan kom je erachter dat het echt niets voorstelt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet eerlijk om hem te beoordelen in een wedstrijd waar Ajax in zijn geheel niet goed speelde.
Dit dus. Je kunt idd terecht afgeven op Eriksen.. maar de rest is gewoon nog minderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor pleepapierinzicht de rest heeft.
1. Hij verloor niet elk duel, natuurlijk is hij een paar keer omver gebeukt maar meestal floot de scheidsrechter daarvoor. Verder had hij helemaal niet zo vaak balverlies.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nu jij.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kom dan zelf met tegenargumenten, kneus, in plaats van 5x
Sukkeltje
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey oppassen hoor, die anderen hebben altijd gelijk. VOoral als ze het hebben over Siempje in de spits, Eriksen en Serero.
Hij schoot snoeihardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
1. Hij verloor niet elk duel, natuurlijk is hij een paar keer omver gebeukt maar meestal floot de scheidsrechter daarvoor. Verder had hij helemaal niet zo vaak balverlies.
2. Het was geen simpele kans, de bal werd geblockt met een hoofd van de tegenspeler, daar kan Eriksen niks aan doen want hij schoot snoeihard.
3. Hij maakt telkens verkeerde keuzes? Nu ben je dingen aan het verzinnen. Hij was de enige middenvelder die naar voren durfde te apssen
4. Hij had inderdaad 1/2x een mislukte actie in de tweede helft waar hij 3 man probeerde weg te spelen, maar dat moest hij wel omdat er niemand aanspeelbaar was.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kom dan zelf met tegenargumenten, kneus, in plaats van 5x
Sukkeltje
Ben het met je eens maar als hij rustig was gebleven bij die kans was dat een 100% goal, schoot hard maar ongecontroleerd in.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
1. Hij verloor niet elk duel, natuurlijk is hij een paar keer omver gebeukt maar meestal floot de scheidsrechter daarvoor. Verder had hij helemaal niet zo vaak balverlies.
2. Het was geen simpele kans, de bal werd geblockt met een hoofd van de tegenspeler, daar kan Eriksen niks aan doen want hij schoot snoeihard.
3. Hij maakt telkens verkeerde keuzes? Nu ben je dingen aan het verzinnen. Hij was de enige middenvelder die naar voren durfde te apssen
4. Hij had inderdaad 1/2x een mislukte actie in de tweede helft waar hij 3 man probeerde weg te spelen, maar dat moest hij wel omdat er niemand aanspeelbaar was.
In een wedstrijd waar Ajax domineert is het makkelijk er bovenuit steken. Nu moet hij het ook eens laten zien ipv RKC.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet eerlijk om hem te beoordelen in een wedstrijd waar Ajax in zijn geheel niet goed speelde.
VOoral Fysiek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:08 schreef Confetti het volgende:
Gewoon veel en veel harder werken aan het fysiek en mentaliteit.
Speelde Serero ook tegen RKC?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In een wedstrijd waar Ajax domineert is het makkelijk er bovenuit steken. Nu moet hij het ook eens laten zien ipv RKC.
Vermeer had gewoon van zijn doel in het andere doel moeten schieten, dan was er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen had die bal gewoon binnenkantje lange hoek moeten plaatsen, dan zat hij gewoon
Vermeerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer had gewoon van zijn doel in het andere doel moeten schieten, dan was er niks aan de hand.
Ja met jou valt niet te praten, daar ben ik inmiddels wel achter. Ga maar gauw onder je Eriksen-dekbed liggen en spuit zijn mooie poster vol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer had gewoon van zijn doel in de andere doel moeten schieten, dan was er niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja met jou valt niet te praten, daar ben ik inmiddels wel achter. Ga maar gauw onder je Eriksen-dekbed liggen en spuit zijn mooie poster vol.
Reageer hier op dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw vriendje was weer dramatisch vandaag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer had gewoon van zijn doel in het andere doel moeten schieten, dan was er niks aan de hand.
was 50% zijn fout en het ging ook best lekker tot die idioot hands maaktequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer moet eens stoppen met altijd zo ver uit zn doel staan.
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw vriendje was weer dramatisch vandaag.
Dat is ook dramatisch. Krijgt hij dat niet te horen van Frank ofzo. Altijd dat uitkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer moet eens stoppen met altijd zo ver uit zn doel staan.
Ja dat is ook zo knullig als watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Class het volgende:
Wat denk je van die corner vlak voor rust..
Dat ging een maand geleden ook al mis en nu gewoon wéér doen
Dat verhaal is gebaseerd op dingen die ik heb gezien, dat jij nou dingen verzint.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in, want dan reageer jij weer met een bullshit-verhaal.
Ja ik snap er ook niets van. Het moet toch wel eens gezegd zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook dramatisch. Krijgt hij dat niet te horen van Frank ofzo. Altijd dat uitkomen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
EL
Ben blij dat we uit die aidscompetitie liggen.
Inb4![]()
![]()
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Class het volgende:
Wat denk je van die corner vlak voor rust..
Dat ging een maand geleden ook al mis en nu gewoon wéér doen
Ik heb het over Serero en jij komt met RKC aanzetten (het was een serieuze vraag van mij want ik was na de 75ste minuut weg/eten).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lastig hè? Ingaan op een discussie als je idool het af laat weten.
Was jij niet degene die ":') " tegen mij deed toen ik zei dat de EL niets uitmaakte? En dus beter eruit kunnen liggen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
EL
Inb4![]()
![]()
Jup. Jij oneens. De rest eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.
Dat is geen eigen jeugdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer,Toby, De Jong verkopen van de zomer. Dan een GOEDE rechtsbuiten halen en Maher
En jij dat je eens inhoudelijk wordt in dit topic ipv met je kleine waffel nutteloze reacties te plaatsen, bedankt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, kan je eens een injectie krijgen dat je een paar jaar stopt met het constant verdedigen van Eriksen.
Zoek maar op. Ik geef toe dat ik hypocriet ben geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ":') " tegen mij deed toen ik zei dat de EL niets uitmaakte?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou De Sa nou echt onder doen voor Cuenca?
Eriksen mag van mij buiten de basis. Voegt helemaal niks toe.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.
De Sa had dan wel in Ajax I gezeten. Dus nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lees het topic nog eens door, al weet ik van jou wel dat je nergens moeite in steekt voordat je iets zegt.quote:
Zeker. Lukoki en Sereroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg plaats voor eigen jeugd
Ik ben veel met je eens, maar die cuenca voegt in normale doen toch wel 100X meer toe dan Boertje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen mag van mij buiten de basis. Voegt helemaal niks toe.
Toby bleef ook overeind vandaag, Moisander opbouwend zwakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer,Toby, De Jong verkopen van de zomer. Dan een GOEDE rechtsbuiten halen en Maher
[..]
Rot jij een eind op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RKCquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij een eind op.
Al kanker ik iedere dag op hem. Hij moet in de basis van Ajax blijven. Dat zag je zondag tegen RKC ook.
[..]
[..]
Ja maar wel gewoon verkopen. Die Moisanderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toby bleef ook overeind vandaag, Moisander opbouwend zwak
[..]
ja inderdaad, jezelf ontwikkelen, naams bekendheid en geld verdienen.... ben blij dat we eruit liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
EL
Inb4![]()
![]()
Ja maar hij is niet in normale doen die man mist wedstrijd ritme en eer dat hij dat heeft is het seizoen voorbij. Totaal onzinnige huur wat ik al zei toen ze met het nieuws aankwamen. Hij zal echt wel kunnen voetballen daar ben ik van overtuigd maar daar hebben we nu niets aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben veel met je eens, maar die cuenca voegt in normale doen toch wel 100X meer toe dan Boertje.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door, al weet ik van jou wel dat je nergens moeite in steekt voordat je iets zegt.
Geld verdienen in de EL?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja inderdaad, jezelf ontwikkelen, naams bekendheid en geld verdienen.... ben blij dat we eruit liggen
We need Ryanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet in normale doen die man mist wedstrijd ritme en eer dat hij dat heeft is het seizoen voorbij. Totaal onzinnige huur wat ik al zei toen ze met het nieuws aankwamen. Hij zal echt wel kunnen voetballen daar ben ik van overtuigd maar daar hebben we nu niets aan.
Iedereen moet even zijn ei kwijtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja laten we nog een echte voetballer eruit halen, jij als ware Barcelona supporter zou toch wat voetbal verstand moeten hebben.
Een middenveld met Poulsen en de Jong valt niet te voetballen, het is totaal niet gek dat er niet tot nauwelijks combinaties waren deze wedstrijd.
Ervaring is overratedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
Wel leuk die ervaren Poulsen, hij weet inderdaad als de beste hoe hij het combinatiespel zo goed mogelijk kan verneuken.
Wat doet hij hier eigenlijk? Die is niet meer voor Ajax.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
FireFox1 is toch wel de grootste beunhaas hoor.Of hij trollt, dan is hij wel grappig.
Allemaal zo goed als gratis.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Miertje88 het volgende:
Die overmars heeft toch wel een neusje voor talent hoor.
Sana, Cuenca, Poulsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poulsen een talent? Spring uit een raam jijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Miertje88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sanaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Miertje88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld. Ach, met jou valt niet te praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part maar die Cuenca is gewoon ook niets dit seizoen.
Beter dan BOerrigter of Lukoki.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part maar die Cuenca is gewoon ook niets dit seizoen.
Wel voor Barcaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doet hij hier eigenlijk? Die is niet meer voor Ajax.
Ben je gek?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Volgend jaar Eriksen, Schone, Poulsen, Lukoki, Serero en Sana van de hand doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |