Alleen de bovenste zes worden als abonnement beschouwd op de NS website en ook zo verkocht.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het wel eens fout gaat bij de OV-chipkaart is ook niet zo verwonderlijk.
Het lijstje abonnementen met alle verschillende kortingsvormen is ook schokkend (en alleen nog maar NS):
• Dal Voordeel abonnement
• Altijd Voordeel abonnement
• Dal Vrij abonnement
• Weekend Vrij abonnement
• Altijd Vrij abonnement
• Kids Vrij abonnement
• Maandtrajectabonnement
• Jaartrajectabonnement
• OV-Jaarabonnement
• Studentenreisproduct
• Voordeelurenabonnement
Iemand zou eens een keertje de cijfertjes daarvoor door moeten rekenen en dat in een officieel rapport moeten gooien. Zelfs als het de reality bubble rond Meerstadt niet doorprikt, is het goed om mensen mee te slaanquote:Op zondag 24 februari 2013 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik las in het nieuws dat 'er op zondag al minder treinen rijden dus snijden niet nodig is om meer ruimte te creëeren.' Nu wel kwartiersdiensten mogelijk en doordeweeks niet..
Of men vindt LUD2 te moeilijk aan te passen met de ProRail werkzaamheden.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:32 schreef Duvel het volgende:
Als het naar de klote gaat op zondag, hebben misschien minder mensen er last van. Dat zou ook een reden kunnen zijn.
Lijkt me niet, maar goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of men vindt LUD2 te moeilijk aan te passen met de ProRail werkzaamheden.
Alle vorige keren was een beetje sneeuw in alleen Limburg ook reden genoeg om heel de as Alkmaar - Maastricht lam te leggen. Terwijl er toch makkelijk tot Eindhoven nog kwartiersdiensten gereden hadden kunnen worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef KnightSolaire het volgende:
Buienradars 24-uursvoorspelling geeft vooralsnog alleen sneeuw in zuidoost-Brabant en Limburg weer voor morgen. Hopelijk geen LUDje dus.
Ik hóóp het niet, maar het zou me ook niet verbazenquote:
hoeveel millimeter gras is er gevallen bij jou dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:19 schreef b2py het volgende:
Ik zie foto's van het koninklijk rijtuig wat vanochtend is binnengekomen uit Utecht en Venlo. Gewoon een flink pak sneeuw, hier ligt alleen maar gras en regen..
Millimeter of vier.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
hoeveel millimeter gras is er gevallen bij jou dan?
twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:35:21#ICBerlijn 145: #ICBerlijn; Amsterdam Centraal v 11:02 rijdt door een aanrijding met een sneeuwschuiver niet verder dan Apeldoorn. (1/3) reageer retweet
Bijzonder.twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:35:21Reizigers vanaf Apeldoorn, Deventer, Almelo en Hengelo kunnen met bussen richting Bad-Bentheim en vanaf Bad-Bentheim overstappen op (2/3) reageer retweet
Geen wegbekendheid op de route over Zwolle?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:37 schreef b2py het volgende:
twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:35:21#ICBerlijn 145: #ICBerlijn; Amsterdam Centraal v 11:02 rijdt door een aanrijding met een sneeuwschuiver niet verder dan Apeldoorn. (1/3) reageer retweet
Bijzonder.twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:35:21Reizigers vanaf Apeldoorn, Deventer, Almelo en Hengelo kunnen met bussen richting Bad-Bentheim en vanaf Bad-Bentheim overstappen op (2/3) reageer retweet
Misschien waren ze Amersfoort al voorbij op het moment van de aanrijding? Zou best kunnen gezien vertrektijd en tijd van de tweet.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Geen wegbekendheid op de route over Zwolle?
Geen idee. De tegentrein wordt ook tegengehouden in Bentheim en reizigers kunnen met Syntus en NSR verder.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Geen wegbekendheid op de route over Zwolle?
De reiziger met een hoofdle.. laat maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee. De tegentrein wordt ook tegengehouden in Bentheim en reizigers kunnen met Syntus en NSR verder.
De trein van 13:02 te Amsterdam c gaat wel over de Hanzelijnquote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
De reiziger met een hoofdle.. laat maar.
Verbeter me alsjeblieft als ik dit verkeerd zie, maar dit houdt dus in dat 10 rijtuigen aan reizigers met een tweebaks buffeltje verder moetenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee. De tegentrein wordt ook tegengehouden in Bentheim en reizigers kunnen met Syntus en NSR verder.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Verbeter me alsjeblieft als ik dit verkeerd zie, maar dit houdt dus in dat 10 rijtuigen aan reizigers met een tweebaks buffeltje verder moeten?
twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:41:11#ICBerlijn 148: #ICBerlijn; Amsterdam Centraal a 14:59 kan door een aanrijding tussen Deventer en Apeldoorn niet verder rijden dan (1/3) reageer retweet
twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:41:11Bad-Bentheim. Reizigers stappen over op een Syntus trein richting Hengelo en vanaf Hengelo stappen de reizigers over op binnenlandse (2/3) reageer retweet
twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:41:10treinen richting Amersfoort en Amsterdam C. (3/3) reageer retweet
Sneeuwschuiver van het perron op spoor, niet bij een spoorwegovergang tegen zo'n joekel van de provinciequote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, had nou maar afgeschaald. Een trein die opgeheven is kan ook niet tegen een sneeuwschuiver botsen![]()
En je wist dat het zou gaan sneeuwen dus dat er sneeuwschuivers op de weg zouden komen![]()
De internationale trein wordt nooit opgehevenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog. Ook daar kan een opgeheven trein niet tegenaan botsen
Is de fles al leeg ofzo? Hoeveel alcohol zat erin eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit bewijst maar weer dat dat wel gemoeten had. Er moeten gewoon meer treinen opgeheven worden. Veel meer.
De sneeuwschuiver om ze aan te duwen was te laat?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef James1988 het volgende:
Goed Fyra-dagje weer. Zowel 909 (7:28 uit Breda), 915 (8:58 uit Breda) als 921 (10:28 uit Breda) hebben stil gestaan wegens defect materieel..
923 (10:58 uit Breda) en 925 (11:28 uit Breda) hebben ook niet gereden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef James1988 het volgende:
Goed Fyra-dagje weer. Zowel 909 (7:28 uit Breda), 915 (8:58 uit Breda) als 921 (10:28 uit Breda) hebben stil gestaan wegens defect materieel..
ETMEF??quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef b2py het volgende:
[..]
923 (10:58 uit Breda) en 925 (11:08 uit Breda) hebben ook niet gereden.
Daar hebben ze nu iets op gevonden bij ProRail. Helaas zit het er nog niet in.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
seinstoring bij assen. overwegen gaan niet dicht en lekker door stoptonend heen met 5 km per uur.lekker toeteren.
Indien het een persoonlijke OV-chipkaart is die je hebt aangevraagd bij het abonnement, krijg je daar normaliter automatisch bericht over. Hou het wel even in de gaten zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef J.B. het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot de OV-chipkaart, ik heb al 4.5 jaar een voordeelurenabonnement maar de OV-chipkaart heeft maar een "houdbaarheidsdatum" van 5 jaar, in september wordt die datum overschreden. Krijg ik automatisch een nieuwe kaart of moet ik daar zelf achteraan gaan?
Ik heb begrepen dat zoiets in de jaren '90 al op de plank lag. Toen is er iets veranderd aan het spoorbedrijf waardoor er in eerste instantie niets mee is gebeurd en in tweede instantie wilde men niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu iets op gevonden bij ProRail. Helaas zit het er nog niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |