abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126600375
Alle dieren worden ook nog eens opgejut om extra actief te zijn
pi_126600712
Panische pierenbad :D
pi_126600747
Iew die honden.. Schuimbekken alles..

Dit met die slangen is echt niet oké
pi_126600860
dikke slang :o
pi_126600879
Hehe
pi_126623056
Ik heb dus gisteren een stukje ervan gezien en in vergelijking met de Amerikaanse of Japanse versie vond ik er weinig "killer" aan, meer killer light eigenlijk.

Gaat' m niet worden vrees ik. :{
pi_126623118
Ik ben na 15 minuten afgehaakt voor deze softe bagger, had er meer en hardere opdrachten verwacht
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 15:38:02 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_126635380
Blijkbaar was het geen ijskoud water maar nep:
RTL 5 valt door de mand. Het tv-station kreeg zo veel kritiek op het feit dat ze voor Killer Karaoke slangen in ijswater stopte, dat ze nu bekent dat de ijsblokjes in het water nep waren. Dat meldt RTL Boulevard. Topman Matthias Scholten geeft het kijkersbedrog toe. “Je ziet in de promo’s een zogenaamde ijsbak met ijsklontjes die bij de slangen worden gegooid, maar in werkelijkheid is dat niet zo. Het water is boven kamertemperatuur en de ijsblokjes zijn ook nog eens nep. Ze zijn van plastic.”

De programmamakers geven op Facebook eenzelfde reactie. “Uit de reacties op het eerder geplaatste fragment met de slangen blijkt dat jullie bezorgd zijn over de watertemperatuur. We kunnen verzekeren dat het géén ijswater is.”
Bron

408.000 kijkers overigen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_126635821
En ik denk weer dat dat de feiten die in dat bericht naar voren worden gebracht nep zijn en dat het weldegelijk ijskoud water was. Het werd RTL te heet onder de voeten dus gooit men zo een persbericht de wereld in.

Sowieso is het not done om zo met slangen om te gaan (sowieso in water te gooien) en dieren in het algemeen te gebr..misbruiken voor dit soort debiele doeleinden.
pi_126637330
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef Smeich het volgende:
En ik denk weer dat dat de feiten die in dat bericht naar voren worden gebracht nep zijn en dat het weldegelijk ijskoud water was. Het werd RTL te heet onder de voeten dus gooit men zo een persbericht de wereld in.

Sowieso is het not done om zo met slangen om te gaan (sowieso in water te gooien) en dieren in het algemeen te gebr..misbruiken voor dit soort debiele doeleinden.
Dat zou ook wel kunnen inderdaad :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:41:14 #36
316232 Lutte
duimelut
pi_126637927
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar was het geen ijskoud water maar nep:
RTL 5 valt door de mand. Het tv-station kreeg zo veel kritiek op het feit dat ze voor Killer Karaoke slangen in ijswater stopte, dat ze nu bekent dat de ijsblokjes in het water nep waren. Dat meldt RTL Boulevard. Topman Matthias Scholten geeft het kijkersbedrog toe. “Je ziet in de promo’s een zogenaamde ijsbak met ijsklontjes die bij de slangen worden gegooid, maar in werkelijkheid is dat niet zo. Het water is boven kamertemperatuur en de ijsblokjes zijn ook nog eens nep. Ze zijn van plastic.”

De programmamakers geven op Facebook eenzelfde reactie. “Uit de reacties op het eerder geplaatste fragment met de slangen blijkt dat jullie bezorgd zijn over de watertemperatuur. We kunnen verzekeren dat het géén ijswater is.”
Bron

408.000 kijkers overigen.
Hahahaha ja dat zal _O- Als ze wisten dat het niet goed was, dan hadden ze ook geweten dat er commentaar kwam. Dus niet gedaan. Fake shit.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_126853644
Maar goed, zonder dat ik nu verder kom te weten wat er allemaal is gebeurd ben ik erg benieuwd naar de laatste kijkcijfers,iets waar het bij dit soort programma's alleen maar omdraait.
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 21:24:36 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_126877382
De Nederlandse versie van Killer Karaoke is volgens presentator Dennis Weening nog beter dan het Amerikaanse origineel. Dat vertelt de presentator in Mikro Gids. Het Amerikaanse origineel zal de Nederlandse kijker vooral kennen van fragmenten in De Wereld Draait Door. “Een van de bedenkers van Killer Karaoke reist de hele wereld over om de uitvoering in de gaten te houden. Toen hij bij ons was, zei hij dat hij nog nooit zo’n spontane versie, met zulke goede kandidaten, had gezien.“

Killer Karaoke is een tv-show waarin zangers tijdens hun optreden geplaagd worden met stroomstootjes of andere ongein. Maar het zingen staat centraal, beweert Weening. “Zangtalent staat bij ons echt voorop.”

Het is na Wipe Out en The Pain Game het derde programma met Weening waarin kandidaten pijn gedaan wordt. Toch ontkent hij sadistisch te zijn. “Tja, dat zou je wel gaan denken, hè. Ik was ook altijd enorme fan van Jackass, dus het zat er inderdaad al vroeg in.”

“Dat soort absurde humor ligt me gewoon. Ik heb nog nooit zo hard gelachen als tijdens de opnames van dit programma.”

Killer Karaoke begon donderdag met 408.000 kijkers op RTL 5.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  roze donderdag 23 mei 2013 @ 22:22:48 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126926889
Ik ga voor de gein de aflevering van vandaag maar even kijken
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 23 mei 2013 @ 22:54:35 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126929057
Idee is wel leuk maar fuck al dat dierenleed ;( Die slangen in het water en die katten en slangen in dat hele kleine benauwde hokje. Mweh niet leuk
Your beauty never ever scared me.
pi_126937239
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
De Nederlandse versie van Killer Karaoke is volgens presentator Dennis Weening nog beter dan het Amerikaanse origineel. Dat vertelt de presentator in Mikro Gids. Het Amerikaanse origineel zal de Nederlandse kijker vooral kennen van fragmenten in De Wereld Draait Door. “Een van de bedenkers van Killer Karaoke reist de hele wereld over om de uitvoering in de gaten te houden. Toen hij bij ons was, zei hij dat hij nog nooit zo’n spontane versie, met zulke goede kandidaten, had gezien.“
Het is wat dat hij dat zei. Maar ik geloof er niks van want dit praatje is zo oud als de weg naar Rome omdat het gewoon een PR verhaaltje is om naar buiten toe het programma in een positief daglicht te blijven zetten. Uiteindelijk zijn het de kijkers die het maken of breken.

Kijken of men deze? of komende week weer boven de 400.000 kijkers zit.
pi_126937428
Ik ben ook wel benieuwd naar de kijkcijfers.
Dat met die slangen in het water is nu dus 2 keer geweest.
pi_126944690
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:48 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de kijkcijfers.
Dat met die slangen in het water is nu dus 2 keer geweest.
Gisteren 306.000 kijkers
pi_126983374
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

Gisteren 306.000 kijkers
Stevent dus af op een flop (gezien de hype rondom het programma)
pi_126995705
Diegene die terror Jaap zn oksel kreeg.
Weet iemand de naam van dat meisje O+
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_127253680
Gister waren er nog maar 195.000 kijkers
pi_127256837
Jammer, leuk programma.

Dat meisje dat met haar smoelwerk in een volgescheten luier werd gegooid. :X
pi_127769638
Ralph die in elkaar wordt gebeukt :')
pi_127778596
Die Brace is fat geworden zeg.. :P
pi_127981627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef female81 het volgende:
Jammer, leuk programma.

Dat meisje dat met haar smoelwerk in een volgescheten luier werd gegooid. :X
:Y Maar dat vond ik wel weer erg lachen. Zo erg dat ik er buikpijn van kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')