quote:PS4-abonnement biedt toegang tot duizenden spellen
Abonnementen voor de PlayStation 4 moeten gamers toegang bieden tot duizenden spellen. Dat is de droom die Sony-topman Shuhei Yoshida voor ogen heeft, vertelt hij in een interview met de Britse krant The Guardian. Games kunnen via het PlayStation Network online gestreamd worden naar de PS4, vergelijkbaar met on-demand films.
Dankzij Gaikai, een internetdienst voor het streamen van games, kunnen bijvoorbeeld PlayStation 3-spellen gespeeld worden op moderne smartphones, de PlayStation Vita en de PlayStation 3. Yoshida acht het wenselijk dat gamers met een abonnement toegang krijgen tot nagenoeg alles wat ooit is gemaakt voor de Playstation-spelcomputers.
Voor de PlayStation 3 kunnen consumenten al een abonnement afsluiten. Met een PlayStation Plus-lidmaatschap krijgen gamers gratis games, korting op spellen en meer online opslagruimte.
Yoshida ziet een toekomst voor zich waarbij verschillende abonnementen worden aangeboden. "We kunnen gouden, zilveren of platina abonnementen aanbieden bijvoorbeeld", zegt de topman tegenover de krant. Dergelijke abonnementen zijn pas handig wanneer Sony genoeg content te bieden heeft, liet hij aantekenen.
De PlayStation 4 moet dit najaar op de markt komen.
Zal wel een dure worden als je toegang tot alle games wilquote:
500 miljardquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel een dure worden als je toegang tot alle games wil
Daarvoor zou ik het niet doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
50 euro per maand voor toegang tot alle games.
Heel tof!quote:
243 keerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
toegang tot alle games klinkt leuk. maar hoevaak zou je nou nog ps3 games spelen
Voor iemand die nooit een PS3 heeft gehad is dit natuurlijk wel aantrekkelijk. Ik heb er ook nooit 1 gehad, maar sommige games lijken mij echt wel leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
toegang tot alle games klinkt leuk. maar hoevaak zou je nou nog ps3 games spelen
Ja, dat wil ik ook doen met mij PS3. Wacht nog wel af tot we een prijs weten voor de console en wat games zullen gaan kosten. Zal me niks verbazen als ze dat van 60 euro naar 70 euro verhogen of zo...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Gibelini het volgende:
Denk dat ik maar alvast geld ga sparen voor een PS4.
En XBOX maar is verkopen nu je er nog iets voor kunt krijgen!
Die baas van Sony heeft gezegd dat die prijzen van 1 euro tot max 60 euro lopen. Meer lijkt me ook niet te kunnen omdat mensen steeds minder bereid zijn dat er voor te betalen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er zijn genoeg spellen die ik nooit gespeeld heb maar wel graag zou willen spelen. Mocht het concept goed uitgewerkt worden zou ik er ook zeker interesse in hebben.
[..]
Ja, dat wil ik ook doen met mij PS3. Wacht nog wel af tot we een prijs weten voor de console en wat games zullen gaan kosten. Zal me niks verbazen als ze dat van 60 euro naar 70 euro verhogen of zo...
Perry heeft dat nu juist niet gezegd. Het enige wat hij tijdens de presentatie zei was dat ze "de mogelijkheden aan het onderzoeken zijn". Zo herinner ik het mij althans.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef Pheno het volgende:
Als Perry (gaikai) zelf zegt dat het bedrijf ps1, ps2 en ps3 games gaat aanbieden, let op, niet day one, dan heeft dat geen fundering. Oke.
Oftewel, Europa is als laatste aan de beurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Aether het volgende:
Sony: PlayStation 4 will hit “at least” one region in 2013
Worldwide launch is not guaranteed before the end of the year
http://arstechnica.com/ga(...)-one-region-in-2013/
Persbericht
Wauw, werkelijke gameplay?quote:
En de games in alle talen beschikbaar. Support afdelingen. Fabricage van onderdelen, spare parts, mocht er een release error in zitten en je hebt een terug roep dan ben je veel zwaarder de lul, etc etc etcquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, dat is standaard toch. Er is echt wat mis met Europa.Zou het vertalen van alle manuals zo lang duren?
Ja!quote:
Zal wel goed komen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop wel dat Sony de snelheid van PSN omhoog gooit. Elke keer als ik een game wil spelen zit ik drie kwartier naar een updatescherm te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |