De hosselaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, als je hoi wil zeggen kan dat
Really? Who the fuck cares wat 2 jongetjes vinden van Sony's nieuwe console.quote:
Mm, ff nagechecked. Klopt wel, ik had namelijk ook twijfels met mijn vorige bericht want de Jaguar is zwaar klote en de GPU aardig goed dus iets klopte er niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat werd door Mark Cerny aangegeven op de persconferentie.
Wat is dit voor een autisme dan?quote:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:43:38Here is a photo of me holding a PS4: http://t.co/7MzQUj1rGW reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:43:38Here is a photo of me holding a PS4: http://t.co/7MzQUj1rGW reageer retweet
Rustig! Dit is EmarWii met zijn show DGVF en hij heeft ook al 2 lange films op zijn naam staan. En ik moet zeggen dat hij er wel verstand van heeft@!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Really? Who the fuck cares wat 2 jongetjes vinden van Sony's nieuwe console.
Dat fucking accent alleen al.![]()
Ik heb die film! (gekregen van hemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mm, ff nagechecked. Klopt wel, ik had namelijk ook twijfels met mijn vorige bericht want de Jaguar is zwaar klote en de GPU aardig goed dus iets klopte er niet.
Ben benieuwd wat ze met die integrated gpu gaan doen.
[..]
Wat is dit voor een autisme dan?
Edit: ze hebben ook een film. Kost ¤6,-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Funnyquote:
Donder op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rustig! Dit is EmarWii met zijn show DGVF en hij heeft ook al 2 lange films op zijn naam staan. En ik moet zeggen dat hij er wel verstand van heeft@!
Interessant stukje!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Aether het volgende:
AMDs blog PS4: http://blogs.amd.com/fusion/2013/02/21/amd/
Eh ik zie alleen twee autisten op een slecht opgenomen filmpje met een vaag accent vooringestudeerde tekstjes oplezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rustig! Dit is EmarWii met zijn show DGVF en hij heeft ook al 2 lange films op zijn naam staan. En ik moet zeggen dat hij er wel verstand van heeft@!
MS kwam met 8 GB maar dan DDR3 dus feitelijk maakt dat verschil niet zo veel uit zeg je?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Rivalo het volgende:
Het is trouwens bevestigd dat de PS4 volledig op GDDR5 draait dus niet een hybride versie met nog wat DDR3 ofzoiets.
Slechte zaak. Qua graphics wel oke, ookal is de 8GB een zware overkill aangezien het alleen maar gebruikt wordt met textures en shadows en particles allemaal door de GPU worden gedaan.
De CPU kan niet overweg met de latency van de GDDR5 module waardoor de CPU kracht dus weer minder wordt. Is mooi allemaal voor de graphics maar de Gameplay (AI is afhankelijk van de CPU) gaat hiermee achteruit.
Gast je weet helemaal niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MS kwam met 8 GB maar dan DDR3 dus feitelijk maakt dat verschil niet zo veel uit zeg je?
Daarom vraag ik het toch ook aan jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gast je weet helemaal niet waar je over praat.
Nog een keer na je editquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gast je weet helemaal niet waar je over praat.
En ik heb ook geen flauw idee waar je op doelt met je vraag.
Wie zegt dat de xbox 8GB DDR 3 geheugen krijgtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog een keer na je edit![]()
Microsoft zou 8 GB DDR 3 geheugen gaan krijgen in de nieuwe Xbox en Sony 4 GB aan dat GDDR5 geheugen en toen zei men van Xbox dus wel meer maar de playstation krijgt sneller geheugen. Nu krijg de playstation dus ook 8 GB dus zou je zeggen stuk beter dan de xbox maar net zeg jij dat dat GDDR5 niet perse beter hoef te zijn?
Die geruchten over de specs kloppen wel aardig want die van de playstation hadden ze ook goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie zegt dat de xbox 8GB DDR 3 geheugen krijgt! Wacht de specs van Xbox nou maar af voor elke discussie
DDR = Trager geheugen met minder vertraging (Geschikt voor snel kleine stukjes data opslaan) -> CPUquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog een keer na je edit![]()
Microsoft zou 8 GB DDR 3 geheugen gaan krijgen in de nieuwe Xbox en Sony 4 GB aan dat GDDR5 geheugen en toen zei men van Xbox dus wel meer maar de playstation krijgt sneller geheugen. Nu krijg de playstation dus ook 8 GB dus zou je zeggen stuk beter dan de xbox maar net zeg jij dat dat GDDR5 niet perse beter hoef te zijn?
Bedankt voor de info! En ben bang dat het toch wel die 8 GB DDR3 gaat worden. Maar zeker weten we het pas bij de aankondiging dat is waar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef Rivalo het volgende:
[..]
DDR = Trager geheugen met minder vertraging (Geschikt voor snel kleine stukjes data opslaan) -> CPU
GDDR = Snel geheugen met veel vertraging (Geschikt voor snel grote stukken data, textures bijvoorbeeld, opslaan) -> GPU
Nummer staat voor generatie. Bij DDR is DDR3 de huidige meest gebruikte (DDR4 bestaat al wel)
Bij GDDR is GDDR5 het nieuwste en meeste gebruikte.
Ik heb ook geen flauw idee wat voor een specs de nieuwe xbox gaat hebben. Ze gaan echt niet alleen maar DDR3 geheugen erin plaatsen anders wordt gaming ondragelijk.
Het probleem is dat Sony alleen maar GDDR5 gebruikt wat niet lekker werkt voor de CPU. Flinke vertraging (latency) dus om snel dingen naar het geheugen te plaatsen en weer terug te halen wil niet optimaal.
Klinkt als PR praatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.destructoid.co(...)p-to-60-246386.phtml
Hier ben ik wel weer blij mee! Als er tenminste prijzen over dat hele gebied komen.
Gast super tof!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:32 schreef Aether het volgende:
Arstechnica: Inside the PlayStation 4: A balanced approach to building a game console.
De xbox krijg ook nog 32MB ESRAM.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat voor een specs de nieuwe xbox gaat hebben. Ze gaan echt niet alleen maar DDR3 geheugen erin plaatsen anders wordt gaming ondragelijk.
Maar dat had als nadeel dat je toch alles wat je downloade eerst moest installeren o.i.d. ? Dat scheen altijd tergend te zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef Vault-Boy het volgende:
For a game console, solid state storage would drive the cost up too far relative to the benefits it would bestow—it's much more important to have room for all of those game installs and downloadable titles than it is for that content to load extremely quickly. It's possible that, as in the PS3, Sony will allow users to swap out their own hard drives in the PS4—if you want lightning-fast storage, that will be the way to get it.
Dit vind ik altijd wel goed aan Sony. Dat je gewoon een andere HDD erin kan zetten. Op de Xbox 360 had je echt een limiet van 250GB, maar op de PS3 kon je volgens mij zelfs een 1TB schijf plaatsen.
Ik heb nooit een PS3 gehad maar had idd verhalen gehoord dat dat best kut was. Op de PC heb ik Steam en daar moet je ook eerst je spel downloaden en installeren, maar daar gaat het toch wel iets makkelijker en soepeler.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dat had als nadeel dat je toch alles wat je downloade eerst moest installeren o.i.d. ? Dat scheen altijd tergend te zijn.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
'Microsoft onthult nieuwe Xbox in april'
Volgens mij was dat idd zo maar dat had met de beveiliging te maken omdat je hem zelf kon verwisselen en bij MS was dat anders. Maargoed ik heb nog steeds die 20GB 1e Xbox360 en daar heb ik altijd mee uit de voeten gekunnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb nooit een PS3 gehad maar had idd verhalen gehoord dat dat best kut was. Op de PC heb ik Steam en daar moet je ook eerst je spel downloaden en installeren, maar daar gaat het toch wel iets makkelijker en soepeler.
Bij de vorige wisseling kon je makkelijker wisselen vond ik! Ik zit nu min of meer aan het Xbox kamp vast omdat ik daar m'n Xbox live gold nog heb en Microsoft Points en noem maar op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben benieuwd.![]()
Moet wel zeggen dat ik het iets lastiger vind om met deze generatie een keuze te maken. Ik ben sinds vorig jaar ook steeds meer en meer achter de PC gaan gamen. Dan merk je ook wel echt de voordelen van een PC.
Maar het is nog even afwachten
Dat kan. Maar als ze dezelfde architecture gaan gebruiken als de XBOX360 is het geheugen niet vergelijkbaar meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:04 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De xbox krijg ook nog 32MB ESRAM.
Dit was van de Xbox 360 die dus een gehele andere architecture heeft dan de PC en de PS4.quote:• GPU can read data directly from CPU’s L2 cache
through the FSB without going through main
memory
• Facilitates XPS (Xbox Procedural Synthesis), in
which CPU decompressed 3D data for the GPU
• “For render-to-texture, GPU must first ‘flush’
appropriate buffer to main memory before using it
as a texture”
• Shaders can output directly to main memory
instead of frame buffer (good if need to use GPU
for physics, etc.)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:32 schreef Aether het volgende:
Arstechnica: Inside the PlayStation 4: A balanced approach to building a game console.
Valt me enorm tegen van ArsTechnica, GDDR5 en DDR3 zijn niet met elkaar te vergelijken.quote:The PS4 comes with 8GB of GDDR5 RAMthis fast memory, which far outperforms the DDR3 in most of today's desktops and laptops, is generally only used in graphics cards, and the most common configurations still only use 1GB or 2GB
Zijn bespreking was de beste die ik heb gezien! Puntsgewijs alles duiden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef Fallen het volgende:
Jezus AQ... begin je hier ook al met je EmarWii troep?
Mafjoekel...
Weinig gezien zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn bespreking was de beste die ik heb gezien! Puntsgewijs alles duiden!
quote:PS4-abonnement biedt toegang tot duizenden spellen
Abonnementen voor de PlayStation 4 moeten gamers toegang bieden tot duizenden spellen. Dat is de droom die Sony-topman Shuhei Yoshida voor ogen heeft, vertelt hij in een interview met de Britse krant The Guardian. Games kunnen via het PlayStation Network online gestreamd worden naar de PS4, vergelijkbaar met on-demand films.
Dankzij Gaikai, een internetdienst voor het streamen van games, kunnen bijvoorbeeld PlayStation 3-spellen gespeeld worden op moderne smartphones, de PlayStation Vita en de PlayStation 3. Yoshida acht het wenselijk dat gamers met een abonnement toegang krijgen tot nagenoeg alles wat ooit is gemaakt voor de Playstation-spelcomputers.
Voor de PlayStation 3 kunnen consumenten al een abonnement afsluiten. Met een PlayStation Plus-lidmaatschap krijgen gamers gratis games, korting op spellen en meer online opslagruimte.
Yoshida ziet een toekomst voor zich waarbij verschillende abonnementen worden aangeboden. "We kunnen gouden, zilveren of platina abonnementen aanbieden bijvoorbeeld", zegt de topman tegenover de krant. Dergelijke abonnementen zijn pas handig wanneer Sony genoeg content te bieden heeft, liet hij aantekenen.
De PlayStation 4 moet dit najaar op de markt komen.
Zal wel een dure worden als je toegang tot alle games wilquote:
500 miljardquote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel een dure worden als je toegang tot alle games wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |