SPOILER: rest van de tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Score aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Mol: Kees
De Winnaar: Paulien
De Verliezer: CarolienOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ok sinds ik begon met invullen heb ik Kees en Paulien niet veranderd. Hopelijk blijf ik die dan goed hebben.
De Winnaar: Carolien
De Verliezer: Paulien![]()
De Mol: Carolien
De Verliezer: KeesIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Mol: Kees
Winnaar: Paulien
Verliezer: Carolien"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
De Verliezer: CarolienZiggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Mol: Paulien
Winnaar: Kees
Verliezer: CarolienIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
De Winnaar: Carolien
De Verliezer: PaulienWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Is het nu NOG een keer stemmen dan? In principe hebben we dit toch al gegokt?quote:L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
ik gok nog een keer voor de zekerheid, naja gok...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het nu NOG een keer stemmen dan? In principe hebben we dit toch al gegokt?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Mol: Kees (helaas)
Winnaar: PaulienIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
De Mol: Paulien
De Winnaar: Kees
Door de hints van deze aflevering zou ik eigenlijk Kees moeten invullen. Maar aangezien ik dat verder nauwelijks gedaan heb, kan ik toch niet meer winnen als Kees de Mol is. Dus dan kan ik beter tactisch stemmen (waarbij ik Paulien toch nog niet helemaal uit sluit).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Oh, ik heb volgens mij afgelopen keer niet gestemdmaar dat was gewoon hetzelfde als de keer ervoor. (En daarvoor)
En nu weer dus.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Hoeft niet, mag wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Er hoeft niet nog een keer gestemd te worden hoor
L'Amour menaçant:
En mensen die Carolien als mol/winnaar hadden, dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Er hoeft niet nog een keer gestemd te worden hoor![]()
Eniewee voor de zekerheid mijn lijstje van aflevering 1 nog maar een keer;
Mol : Kees
Winnaar : Daniël Paulien
Verliezer : Carolien
Oh wat zou ik heerlijk binnenlopen als de mol ook nog klopt
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ja precies, dat had ik, dus daarom vraag ik 'tquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En mensen die Carolien als mol/winnaar hadden, dan?![]()
Want dat kan t aantal punten veranderen.
Winnaar: PaulienL'Amour menaçant:
Dan heb je gewoon zelf verkeerd gegokt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik, dus daarom vraag ik 'tWant dat kan t aantal punten veranderen.
Volgend jaar weer een kans.![]()
Leek mij ook, maar aangezien ik mensen opnieuw zag stemmen vraag ik het even na.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon zelf verkeerd gegokt.
Volgend jaar weer een kans.L'Amour menaçant:
Jammer dat ik carolien niet meteen als verliezer had. Dit wordt een mooie notering zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vijf minuten nadat ik de prono voor de vorige aflevering had ingevuld, wist ik dat ik alles fout had
Edit: ik zie net dat ik de eerste paar voorspellingen Carolien als verliezer had
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.![]()
De mol: Kees
De winnaar: Paulien
ps de vorige keer heb ik zarayda als winnaar aangewezen terwijl ze eruit was![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: