abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:46:40 #276
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_125229727
Vorige week zaterdag de 3DS XL + monster hunter aangeschaft. Zijn er meer mensen die deze game spelen in dit topic, volgens mij is dit spel niet heel erg populair in Europa.
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:40:21 #277
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_125230996
Wat betreft de ringtones hier;
Ik heb ook de complete muziek van SD Snatcher, een MSX 2 spel van Konami uit 1990, op mp3. Naar mijn mening het beste spel / verhaal allertijden *; _O_ De muziek die je hoort als je wordt aangevallen door een vijand (het is een RPG) gebruikte ik eerst ook als ringtone, en het geluid als er een plottwist is, als je een sms ontvangt :P (Zo kan je ook het Zelda-geluid kiezen als je een item ontvangt). Genoeg variaties op te bedenken natuurlijk :)

(Voor de geïnteresseerden; het hele spel heeft een longplay op youtube. Spel is gemaakt/bedacht door dezelfde persoon die ook Metal Gear bedacht heeft, Hideo Kojima. Dat spel is overigens ook voor het eerst uitgebracht op de MSX)

Check de afspeellijsten:
http://www.youtube.com/user/oldskoolgamertje?feature=watch

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef JK het volgende:
Ik heb wel een nadeel van LM2 gevonden, namelijk dat als je dood gaat en je geen bot bij je hebt, je een level weer gewoon HELEMAAL overnieuw mag doen. Bij B-3 ging ik dood en ik had dus geen zin om wéér alles te moeten doen... vanavond poging #2 en dan ga ik het wel redden (en ik weet nu waar dat botje ligt). Maar dat is jammer, als je dood gaat moet je gewoon ongeveer verder gaan waar je bent blijven steken, zodat je niet weer 10-15 minuten gameplay overnieuw moet doen.
Tss, aansteller! ;) Vroeger zo vaak spellen gespeeld waar je het hele spel opnieuw moet doen als je ergens game-over ging! Super Mario Bros, Contra.. Of om het wat 'recenter' te houden.. Paper Mario And The Thousand Year Door op de Gamecube, Pit of 100 trials.. Ben je paar uur bezig om op de bodem te komen, en als je er eenmaal bent en je gaat af, is alles voor niks geweest omdat je tussendoor niet kan saven. Doorzettingsvermogen heet dat! Als een spel leuk en uitdagend genoeg is, neem je het voor lief dat je soms moet afzien. Des te fijner gevoel geeft het als het je dan uiteindelijk toch wel gelukt is. Iets wat nog maar weinig spellen hebben tegenwoordig, heb ik het idee..

Sterker nog, er is een hele Japanse tv-serie op gebaseerd (welke ik overigens zeker kan aanraden, zeer vermakelijk): Gamecenter CX. Shitload aan afleveringen te vinden op youtube, al zijn ze helaas nog niet allemaal voorzien van ondertiteling. In elke aflevering moet die gast een (oud) spel uit zien te spelen, hoe lang dat dan ook mag duren. Zo is hij bijvoorbeeld met Castlevania 3 op de NES bijna 7 uur bezig met een level. DAT is nog eens doorzettingsvermogen! Elke aflevering duurt een uur, heeft ook wat andere items en wetenswaardigheden over oude games en consoles, en ook wel humor.

quote:
19s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vroeger, toen moest je pas opnieuw beginnen!
Dit dus 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Reintji het volgende:
Golden Sun. Ook nice idd. Ben toevallig net begonnen met Minish Cap op de SP
Hele tijd terug dat ik die uitgespeeld heb.. zeker vermakelijke editie, alleen wel een 'beetje kort' helaas (in verhouding tot andere GB-edities van Zelda).

[ Bericht 6% gewijzigd door VRIDZ op 13-04-2013 14:45:27 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:45:03 #278
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_125231113
*Grr, al de zoveelste keer dat ik 'quote' kies ipv edit :(
pi_125231499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:40 schreef VRIDZ het volgende:
Wat betreft de ringtones hier;
Ik heb ook de complete muziek van SD Snatcher, een MSX 2 spel van Konami uit 1990, op mp3. Naar mijn mening het beste spel / verhaal allertijden *; _O_ De muziek die je hoort als je wordt aangevallen door een vijand (het is een RPG) gebruikte ik eerst ook als ringtone, en het geluid als er een plottwist is, als je een sms ontvangt :P (Zo kan je ook het Zelda-geluid kiezen als je een item ontvangt). Genoeg variaties op te bedenken natuurlijk :)

(Voor de geïnteresseerden; het hele spel heeft een longplay op youtube. Spel is gemaakt/bedacht door dezelfde persoon die ook Metal Gear bedacht heeft, Hideo Kojima. Dat spel is overigens ook voor het eerst uitgebracht op de MSX)

Check de afspeellijsten:
http://www.youtube.com/user/oldskoolgamertje?feature=watch
SD-Snatcher _O_ (jammer dat er nooit een port is geweest...)

Battle intro als SMS-toon lijkt me wel wat ;)

btw: zie ook GAM / [MSX] Retrotopic #1 voor de nieuwe vertaling op MSX :)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_125231759
quote:
Alleen Swapnote helaas en niet Letterbox zoals het hier in de EU heet.
pi_125231862
LM2 gekocht. Heb net a1 klaar. :). Nu maar stoppen, denk morgen avond misschien verder spelen. :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:41:53 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125232582
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:40 schreef VRIDZ het volgende:
Tss, aansteller! ;) Vroeger zo vaak spellen gespeeld waar je het hele spel opnieuw moet doen als je ergens game-over ging! Super Mario Bros, Contra.. Of om het wat 'recenter' te houden.. Paper Mario And The Thousand Year Door op de Gamecube, Pit of 100 trials.. Ben je paar uur bezig om op de bodem te komen, en als je er eenmaal bent en je gaat af, is alles voor niks geweest omdat je tussendoor niet kan saven. Doorzettingsvermogen heet dat! Als een spel leuk en uitdagend genoeg is, neem je het voor lief dat je soms moet afzien. Des te fijner gevoel geeft het als het je dan uiteindelijk toch wel gelukt is. Iets wat nog maar weinig spellen hebben tegenwoordig, heb ik het idee..
Ik speel spellen om een beetje te relaxen, niet om uitdaging te zoeken. Dat heb ik al genoeg in mijn leven. Ik wil dus gewoon een leuk spel wat niet te moeilijk is. Vroeger waren de spellen ook vele malen moeilijker dan tegenwoordig. Nu speel je spellen met 2 vingers in je neus uit, omdat het mainstream is geworden en je de markt tevreden moet houden. Ik wil best wat moeite doen, maar niet teveel, het is puur voor het vermaak, ik heb geen zin om me te frustreren als ik iets 10x overnieuw moet doen, al zien sommigen daar een uitdaging in. Dat is leuk, maar doorzetting heb ik wel in het echte leven, wat sommige andere mensen weer missen. ;)

Maargoed, tegenwoordig game ik nog maar weinig, het is nu even LM2 af en toe (niet meer dan 30 minuten per dag) en heel af en toe Battlefield 3 op de PC. De PS3 staat waarschijnlijk vrijwel uit tot september als GTA5 uit komt en zal als ik dat zat ben ook niet meer aan gaan. Mijn PSP-3000 ligt stof te happen en de 3DS heeft tot LM2 ook meer uit dan aan gestaan. :)
De PS Vita heb ik snel de deur uitgedaan omdat die games me totaal niet konden boeien.

En ik moet zeggen dat nieuwe games over het algemeen mij ook totaal niet meer kunnen boeien, hier en daar komt nog wat leuks uit en dat is het. Vroeger speelde ik zo ongelovelijk veel spellen en kocht ik er veelste veel. Je wordt ouder, andere interesses, minder tijd om te gamen... en juist daarom wil ik gewoon als ik wel game, geen uitdaging zoeken maar vermaak. Het moet een beetje als een film spelen en het mag best lastig zijn, maar als ik iets 10x overnieuw moet doen stop ik er mee, geen zin om zoveel moeite in een spelletje te stoppen. :P
pi_125245013
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_125321284
Level5 RPG Yōkai Watch (Yōkai = spook/geest)


[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 15-04-2013 20:05:55 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_125321477
Nintendo 3DS Direct
Onze Nintendo 3DS Direct-presentatie is hier binnenkort te zien! Kijk naar deze wereldwijde presentatie voor de laatste informatie over Nintendo 3DS! Kom terug op woensdag 17 april om 16:00 voor de live uitzending!

http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-698557.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 april 2013 @ 20:12:39 #286
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125323715
Die griezeltrap.. ik kom pas bij de laatste 5 er achter wat nou het raadseltje is om in één keer door te lopen. o|O
pi_125323735
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef JK het volgende:
Die griezeltrap.. ik kom pas bij de laatste 5 er achter wat nou het raadseltje is om in één keer door te lopen. o|O
_O-
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 15 april 2013 @ 20:13:46 #288
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125323773
Ik zat al wel naar hints te kijken, maar je moet gewoon vlug zijn (incl. een beetje onthouden). :P Ben dus vaak naar beneden gegleden.
  maandag 15 april 2013 @ 20:55:29 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125326075
Ik ben daar ook vaak naar beneden gegleden :D Overigens heb ik 'm vandaag uitgespeeld! *O* Het laatste level is een crime, maar de game is zo tof dat je niet zomaar opgeeft natuurlijk.

Tip: zorg voor een volledig geüpgraded stofzuiger!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 15 april 2013 @ 20:58:43 #290
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125326289
Mensen hier die Fire Emblem gaan halen?
  maandag 15 april 2013 @ 21:01:14 #291
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125326498
Ik zit nu in het 3e huis.. tenminste, daar ga ik zo aan beginnen. Duurt nog wel even voor ik 'm uitspeel omdat ik maar 1, hooguit 2 leveltjes doe per keer dat ik speel. Ben dan benieuwd naar het laatste level. :)
  maandag 15 april 2013 @ 21:06:10 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125326839
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef JK het volgende:
Ik zit nu in het 3e huis.. tenminste, daar ga ik zo aan beginnen. Duurt nog wel even voor ik 'm uitspeel omdat ik maar 1, hooguit 2 leveltjes doe per keer dat ik speel. Ben dan benieuwd naar het laatste level. :)
Zo rolde ik ook, totdat ik in het vierde huis kwam. Toen werd het te verslavend en wilde ik sneller door met de volgende levels. Het vierde huis is overigens het tofst vind ik.
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen hier die Fire Emblem gaan halen?
Nu nog even niet. Ik wil 'm graag, maar ik vind dat ik eerst nog een handheldgame uit de backlog moet gamen :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_125327233
Maar hoe groot is dat StreetPass gedeelte bij Fire Emblem? Speelt dat een grote rol?
  maandag 15 april 2013 @ 21:42:29 #294
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_125329217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:41 schreef JK het volgende:

[..]

Ik speel spellen om een beetje te relaxen, niet om uitdaging te zoeken. Dat heb ik al genoeg in mijn leven. Ik wil dus gewoon een leuk spel wat niet te moeilijk is. Vroeger waren de spellen ook vele malen moeilijker dan tegenwoordig. Nu speel je spellen met 2 vingers in je neus uit, omdat het mainstream is geworden en je de markt tevreden moet houden. Ik wil best wat moeite doen, maar niet teveel, het is puur voor het vermaak, ik heb geen zin om me te frustreren als ik iets 10x overnieuw moet doen, al zien sommigen daar een uitdaging in. Dat is leuk, maar doorzetting heb ik wel in het echte leven, wat sommige andere mensen weer missen. ;)

Maargoed, tegenwoordig game ik nog maar weinig, het is nu even LM2 af en toe (niet meer dan 30 minuten per dag) en heel af en toe Battlefield 3 op de PC. De PS3 staat waarschijnlijk vrijwel uit tot september als GTA5 uit komt en zal als ik dat zat ben ook niet meer aan gaan. Mijn PSP-3000 ligt stof te happen en de 3DS heeft tot LM2 ook meer uit dan aan gestaan. :)
De PS Vita heb ik snel de deur uitgedaan omdat die games me totaal niet konden boeien.

En ik moet zeggen dat nieuwe games over het algemeen mij ook totaal niet meer kunnen boeien, hier en daar komt nog wat leuks uit en dat is het. Vroeger speelde ik zo ongelovelijk veel spellen en kocht ik er veelste veel. Je wordt ouder, andere interesses, minder tijd om te gamen... en juist daarom wil ik gewoon als ik wel game, geen uitdaging zoeken maar vermaak. Het moet een beetje als een film spelen en het mag best lastig zijn, maar als ik iets 10x overnieuw moet doen stop ik er mee, geen zin om zoveel moeite in een spelletje te stoppen. :P
Touché :) Maar herkenbaar hoor, ik speel ook niet meer elke dag / per keer niet altijd even lang.. Maar toch blijf ik wel (voornamelijk) oude spellen kopen om zo nu en dan te spelen. Deels uit nostalgie, maar ook deels omdat ik die spellen veel leuker, origineler en uitdagender vond (en nog steeds vind).



Wel altijd verneukeratief.. Heb je eindelijk een spel waar je totaal verslingerd aan bent, en vaak speelt.. is t altijd weer zo jammer als het eenmaal uitgespeeld is. En dat is altijd weer veel te snel, ook al ben je er weken of maanden lang zoet mee geweest :P
pi_125385876
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef Aether het volgende:
Nintendo 3DS Direct
Onze Nintendo 3DS Direct-presentatie is hier binnenkort te zien! Kijk naar deze wereldwijde presentatie voor de laatste informatie over Nintendo 3DS! Kom terug op woensdag 17 april om 16:00 voor de live uitzending!

http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-698557.html
Nog interessanter: Square heeft meteen daarna een event gepland. Toeval of komt er iets naar de 3DS? Bravely Default?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125386768
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nog interessanter: Square heeft meteen daarna een event gepland. Toeval of komt er iets naar de 3DS? Bravely Default?
Is dat alleen voor Japan? Nintendo valt vaak terug op handhelds als de console minder loopt dus ben benieuwd :P

SpaceDrakeCF twitterde op donderdag 04-04-2013 om 06:55:00 About bloody time. RT@Siliconera Bravely Default: Flying Fairy Will Be Localized For The West http://t.co/zUPxLCFWtZ reageer retweet
(Space Drake is zelf aan een project/vertaling bezig genaamd ‘Project Four’ waar nog steeds een NDA op zit. Misschien BDFF?)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_125387333
Is Fire Emblem al ergens in het wild gespot?

[edit] Nedgame Groningen heeft 'm sinds gisteren al hoor ik net. Straks maar even oppikken *O*

[ Bericht 69% gewijzigd door Grobbelboy op 17-04-2013 11:43:15 ]
  woensdag 17 april 2013 @ 15:24:37 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125398973
Nog een half uurtje!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_125399566
Zo... zojuist mijn nieuwe Legend of Zelda 3DS systeem binnen gekregen... Voelt toch weer een stuk fijner dan een 3DSXL :s)

Iemand interesse in een 2 maanden oude zilvergrijze 3DS XL met officiële charger/cradle combo? :)
pi_125401886
Zo verrassend, die Animal Crossing 3DS XL toch naar Europa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')