Hmm, wat gebeurt er dan als je wel een bot bij je hebt?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef JK het volgende:
Ik heb wel een nadeel van LM2 gevonden, namelijk dat als je dood gaat en je geen bot bij je hebt, je een level weer gewoon HELEMAAL overnieuw mag doen. Bij B-3 ging ik dood en ik had dus geen zin om wéér alles te moeten doen... vanavond poging #2 en dan ga ik het wel redden (en ik weet nu waar dat botje ligt). Maar dat is jammer, als je dood gaat moet je gewoon ongeveer verder gaan waar je bent blijven steken, zodat je niet weer 10-15 minuten gameplay overnieuw moet doen.
Ik heb met alle geheimen en bonuslevels er 20 uur over gedaan en dat is af en toe best zoeken, zeker in de latere levelsquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is LM2 qua lengte een beetje fatsoenlijk?
Bij dood gaan vind ik dat niet eens zo erg, heb een keer na 20 minuten in een level dat de toad vast kwam te zitten in een muur en ik de kamer dus niet meer uit konquote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef JK het volgende:
Ik heb wel een nadeel van LM2 gevonden, namelijk dat als je dood gaat en je geen bot bij je hebt, je een level weer gewoon HELEMAAL overnieuw mag doen. Bij B-3 ging ik dood en ik had dus geen zin om wéér alles te moeten doen... vanavond poging #2 en dan ga ik het wel redden (en ik weet nu waar dat botje ligt). Maar dat is jammer, als je dood gaat moet je gewoon ongeveer verder gaan waar je bent blijven steken, zodat je niet weer 10-15 minuten gameplay overnieuw moet doen.
Kon je 'm er niet uit zuigen?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij dood gaan vind ik dat niet eens zo erg, heb een keer na 20 minuten in een level dat de toad vast kwam te zitten in een muur en ik de kamer dus niet meer uit kon
Vroeger, toen moest je pas opnieuw beginnen!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef JK het volgende:
Met bot start je waar je dood ging. Toad na 20 min vast? Ik ging dood bij de 3 gezusters, dat is ook ongeveer 20 min spelen. Dat is gewoon irritant. Een minuut opnieuw is prima, maar 20 minuten opnieuw zie ik als werken ipv plezier hebben.
Oooooooooh, dat wist ik niet. Ben alleen maar één keer dood gegaan bij de eerste eindbaas, verder niet dus vandaar dat ik het niet wist denk ik. Ik dacht dat je die misschien later in de game nog ergens voor nodig zou hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef JK het volgende:
Met bot start je waar je dood ging. Toad na 20 min vast? Ik ging dood bij de 3 gezusters, dat is ook ongeveer 20 min spelen. Dat is gewoon irritant. Een minuut opnieuw is prima, maar 20 minuten opnieuw zie ik als werken ipv plezier hebben.
Die botten verschijnen toch willekeurig? Hoe meer coins je hebt hoe groter de kans, geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef JK het volgende:
Ik heb wel een nadeel van LM2 gevonden, namelijk dat als je dood gaat en je geen bot bij je hebt, je een level weer gewoon HELEMAAL overnieuw mag doen. Bij B-3 ging ik dood en ik had dus geen zin om wéér alles te moeten doen... vanavond poging #2 en dan ga ik het wel redden (en ik weet nu waar dat botje ligt). Maar dat is jammer, als je dood gaat moet je gewoon ongeveer verder gaan waar je bent blijven steken, zodat je niet weer 10-15 minuten gameplay overnieuw moet doen.
Helaas niet, zat gewoon vast in de muur en je zag nog maar een klein stukje uitsteken, bugjes komen ook nog wel eens voor in Nintendogamesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kon je 'm er niet uit zuigen?
Ja, kwam ik ook achter. Ze zitten random verspreid in laatjes, kastjes, kisten etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die botten verschijnen toch willekeurig? Hoe meer coins je hebt hoe groter de kans, geloof ik.
Met name voor een spel op een handheld mist het hier en daar een extra save point, het leent zich niet heel erg voor korte (20 min.) sessies. Ik speel eigenlijk altijd thuis dus is voor mij geen issue verder. Castlevania doet dat veel beter, al verpest het voor een deel de boss battlesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook achter. Ze zitten random verspreid in laatjes, kastjes, kisten etc.
En vroeger moest je opnieuw beginnen? Nah ook niet helemaal. Ik herinner me nog Ghost Busters op de Sega Master System (8-bit) en die werkte met wachtwoorden waaraan je voortgang incl. je dollars in werden opgeslagen. Maargoed, Mario Bros was idd opnieuw beginnen. Gelukkig zijn we heel wat jaren verder. Vroeger kon je ook geen batterijen opladen.. of condooms 2x gebruiken.
Ook ik kwam een bug tegen... In level B1, moet je op het allerlaatste moment bovenin het huis een emmer opzuigen (aangezien je 2 switches omlaag moet duwen, 1tje met Luigi, 1tje met de emmer). Die emmer kwam echter 'vast' te zitten 'in' de grote rode machine die je moet aanzetten. Ik kon de emmer alle kanten op zuigen, maar niet vastpakken... Zeker n kwartier geprobeerd. Uiteindelijk maar opnieuw begonnen... Was ook wel even balen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef CoExist het volgende:
Ik had ook een vreemde bug...
Nadat ik de eindbaas van dat klokken level had verslagen kwam het stuk maansteen ding niet in het speelveld. Ik kon nog gewoon rondlopen enzo maar er gebeurde niets. Kon ik dat hele pokkelevel opnieuw spelen.
En daarom verdient de game geen 10, Fok!Games crew!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef Redah het volgende:
[..]
Ook ik kwam een bug tegen... In level B1, moet je op het allerlaatste moment bovenin het huis een emmer opzuigen (aangezien je 2 switches omlaag moet duwen, 1tje met Luigi, 1tje met de emmer). Die emmer kwam echter 'vast' te zitten 'in' de grote rode machine die je moet aanzetten. Ik kon de emmer alle kanten op zuigen, maar niet vastpakken... Zeker n kwartier geprobeerd. Uiteindelijk maar opnieuw begonnen... Was ook wel even balen.
Het geeft in elk geval aan dat het een topgame is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
En daarom verdient de game geen 10, Fok!Games crew!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |