Ik heb bandshirts en lang haarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben van de bandshirts en lang haar
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rokjes.
Ben meer van jurkjes en shorts.
Klinkt gezondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even roken en wat poedersuiker mijn neus instampen
Nou, daar leven we nu gewoon naartoequote:
Maar niet van metal zeker zoals heppiequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb bandshirts en lang haar![]()
![]()
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragen
Nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar niet van metal zeker zoals heppie
Ikke niet, ik wil alleen zomerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, daar leven we nu gewoon naartoe
Oké, nog nooit op gelet..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeen
Wie wil met jou trouwen dan???quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Later zeg ik tegen mijn vrouw op de bruiloft: '3 jaar geleden heb ik je gehosseld in een café'. Nu vraag ik of je mijn chickie wilt worden voor mijn hele leven.
Ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke niet, ik wil alleen zomer
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zekerquote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Niet eens op tettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nog nooit op gelet..
Ik let alleen op de billen enzo
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Nooit geweten. Zal wel nieuw zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Voor mij is rond de 35 graden perfect.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil niet dat het warmer is dan 25 graden
Ja, FOK! is belangerijke deel in me leven ik toon respectquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?
Wat ben jij weer lekker aardigquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie wil met jou trouwen dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |