Ik heb bandshirts en lang haarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben van de bandshirts en lang haar
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rokjes.
Ben meer van jurkjes en shorts.
Klinkt gezondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even roken en wat poedersuiker mijn neus instampen
Nou, daar leven we nu gewoon naartoequote:
Maar niet van metal zeker zoals heppiequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb bandshirts en lang haar![]()
![]()
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragen
Nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar niet van metal zeker zoals heppie
Ikke niet, ik wil alleen zomerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, daar leven we nu gewoon naartoe
Oké, nog nooit op gelet..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeen
Wie wil met jou trouwen dan???quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Later zeg ik tegen mijn vrouw op de bruiloft: '3 jaar geleden heb ik je gehosseld in een café'. Nu vraag ik of je mijn chickie wilt worden voor mijn hele leven.
Ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke niet, ik wil alleen zomer
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zekerquote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Niet eens op tettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nog nooit op gelet..
Ik let alleen op de billen enzo
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Nooit geweten. Zal wel nieuw zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Voor mij is rond de 35 graden perfect.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil niet dat het warmer is dan 25 graden
Ja, FOK! is belangerijke deel in me leven ik toon respectquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?
Wat ben jij weer lekker aardigquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie wil met jou trouwen dan???
WTFquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij is rond de 35 graden perfect.
staat onderaan in het rook ook onder de textboxquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten. Zal wel nieuw zijn
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet als haar boven lichaam zo plat is als een flatscreen van Toshiba
Ze zijn te lang om te lezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
staat onderaan in het rook ook onder de textbox
Wat is dit danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
WTF
Ik moet even hoeveel money is om van Ally C naar Utje C te gaan en voor de bus toch G.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roald wat weet je al over morgen dan? en blijf je crashen enzo?
Op zich wel logisch dat je geen kloon mag gebruiken als je een ban hebt met een ander accountquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
WTF
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook blank, dus logisch
bus is 2 euro 60 uit mn hoofdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet even hoeveel money is om van Ally C naar Utje C te gaan en voor de bus toch G.
Logisch en staat er al een aantal jaar inquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
WTF
Oh oke, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo'n boete kreeg daardoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Logisch en staat er al een aantal jaar in
Word ook niet besproken lijkt me en zal wel niet regelmatig gebeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo'n boete kreeg daardoor
Je zou me nog een pic sturenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond een date met meid die ik ken in irl
Wat een mazzelaar ben je tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond een date met meid die ik ken in irl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |