Ik heb bandshirts en lang haarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben van de bandshirts en lang haar
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van rokjes.
Ben meer van jurkjes en shorts.
Klinkt gezondquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even roken en wat poedersuiker mijn neus instampen
Nou, daar leven we nu gewoon naartoequote:
Maar niet van metal zeker zoals heppiequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb bandshirts en lang haar![]()
![]()
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent zeker moslim en je moet het zeggen van je geloof maar diep van binnen wil je wel alleen rokje dragen
Nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar niet van metal zeker zoals heppie
Ikke niet, ik wil alleen zomerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, daar leven we nu gewoon naartoe
Oké, nog nooit op gelet..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jurkjes staan gewoon leuker en meer classy over het algemeen
Wie wil met jou trouwen dan???quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Later zeg ik tegen mijn vrouw op de bruiloft: '3 jaar geleden heb ik je gehosseld in een café'. Nu vraag ik of je mijn chickie wilt worden voor mijn hele leven.
Ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke niet, ik wil alleen zomer
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zekerquote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Niet eens op tettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nog nooit op gelet..
Ik let alleen op de billen enzo
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Nooit geweten. Zal wel nieuw zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooie voorwaarden al worden ze niet nageleefd door vele users ik weet zeker
Voor mij is rond de 35 graden perfect.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil niet dat het warmer is dan 25 graden
Ja, FOK! is belangerijke deel in me leven ik toon respectquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je doet de moeite om die voorwaarden te lezen?
Wat ben jij weer lekker aardigquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie wil met jou trouwen dan???
WTFquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij is rond de 35 graden perfect.
staat onderaan in het rook ook onder de textboxquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten. Zal wel nieuw zijn
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet als haar boven lichaam zo plat is als een flatscreen van Toshiba
Ze zijn te lang om te lezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
staat onderaan in het rook ook onder de textbox
Wat is dit danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
WTF
Ik moet even hoeveel money is om van Ally C naar Utje C te gaan en voor de bus toch G.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roald wat weet je al over morgen dan? en blijf je crashen enzo?
Op zich wel logisch dat je geen kloon mag gebruiken als je een ban hebt met een ander accountquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
WTF
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook blank, dus logisch
bus is 2 euro 60 uit mn hoofdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet even hoeveel money is om van Ally C naar Utje C te gaan en voor de bus toch G.
Logisch en staat er al een aantal jaar inquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
WTF
Oh oke, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo'n boete kreeg daardoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Logisch en staat er al een aantal jaar in
Word ook niet besproken lijkt me en zal wel niet regelmatig gebeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo'n boete kreeg daardoor
Je zou me nog een pic sturenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond een date met meid die ik ken in irl
Wat een mazzelaar ben je tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond een date met meid die ik ken in irl
Nee niet echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben je toch
kjoet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet echt
Dit is eigenlijk mijn eerste serieuze date![]()
Nu alquote:
GA PANNENKOEKEN BAKKEN.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze komt bij mij thuis en dan ga ik zelf pizza voor haar maken
tonijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alHoe dan ook lekker
Wat zit er op anders dan kaas en tomaat
Net als religie een illusie isquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Dientje12 het volgende:
Wisten jullie dat fantasie een illusie is?
Eet smakelijkquote:
jij bent viesquote:
Je kijkt maar op mijn facebook bij Sabrina. Pannenkoeken bakken kan ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GA PANNENKOEKEN BAKKEN.
tevens pics van het meisje
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Best vervelende tijden eigenlijk
Tuurlijk kun je dat wel. Je hebt het mogelijk nog nooit geprobeerd, dat is iets andersquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je kijkt maar op mijn facebook bij Sabrina. Pannenkoeken bakken kan ik niet.
Wel lekker dat je zo wat extra uurtjes paktquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ach
en ik mag zaterdag invallen voor iemand van 12-19
en gister ook al ingevallen van 17-19
Zonder vlees danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
sof probeer de volgende keer deze pizza
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
Met het Jack Danielsshirt? Leer het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je kijkt maar op mijn facebook bij Sabrina. Pannenkoeken bakken kan ik niet.
nee ik eet geen vleesquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de UI met alleen het gezicht veel leukerquote:
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel lekker dat je zo wat extra uurtjes pakt
Vooral die uren op zaterdag schieten wel opquote:
ja, dus kom nu wel boven de twintig uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral die uren op zaterdag schieten wel op
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik eet trouwens ook geen vlees, alleen krabburgers
Gelukkig maar. Hopelijk krijg je de komende weken ook wat extra urenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, dus kom nu wel boven de twintig uit
Je hield me aan een lijntjequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu haat je me en vindt me lelijk?
denk het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk krijg je de komende weken ook wat extra uren
wat is het geheime recept?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben allergisch voor schaaldierenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
Waarom niet? Kunnen toch mensen ziek zijn etc?quote:
dat is waarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen toch mensen ziek zijn etc?
Werkzequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
klaar maken voor werk. tot 20.30 ofzo
Wollahquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hield me aan een lijntje
aan een lijntje
een lijntje
een
En je hebt deze week laten zien dat je flexibel bent. Dat waarderen ze vastquote:
Nee ik ben die robotvrouw van plankton.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aha! Stiekem ben jij dus gewoon Plankton, ik wist het
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Met het Jack Danielsshirt? Leer het.
Doeiquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
klaar maken voor werk. tot 20.30 ofzo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik ben die robotvrouw van plankton.
Heb jij geen whatsapp trouwens?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
Allemaal juichen want nodig is er weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb jij geen whatsapp trouwens?Alleen supersof heeft mijn whapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whap houd ik liever privé![]()
Mwa,het gaat toch al moeilijk met meidenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie man. Ik vind haar eng.
Ik heb een epische reis gemaakt vandaag maar ik heb jou niet op whatsapp dus ik kon het niet vertellen. En ik kan alleen whatsapp, niet surfen, je weet waarom toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Alleen supersof heeft mijn whap
Whap houd ik liever privé
Wanhopig? Nee maar wel leuk voor je en zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa,het gaat toch al moeilijk met meiden
kunnen afspreken.
Ik heb ook zo mijn behoeftesquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wanhopig? Nee maar wel leuk voor je en zo
Huh wie wat hoe waar ik snap deze post niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb een epische reis gemaakt vandaag maar ik heb jou niet op whatsapp dus ik kon het niet vertellen. En ik kan alleen whatsapp, niet surfen, je weet waarom toch?
Ik kan toch niet DM'en dan!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh wie wat hoe waar ik snap deze post niet?
Je hebt een DM functie op FOK![]()
Ben je naar bikinibroek geweest![]()
Wooop woooopquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
Wait wut, kan ik dat ook doen met KPN? Ikke wil dat ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik kan toch niet DM'en dan!!!
Ik kan alleen Whatsappen omdat ik geen beltegoed heb, en KPN Whatsapp wel gratis toelaat.
Leeft Heppie nog steeds dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Heppie dat leuk vindt.
Stap 1: Regel een KPN prepaid sim, krijg je overal gratis bij geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait wut, kan ik dat ook doen met KPN? Ikke wil dat ook
Gewoon over 3g? Weet je zeker dat het nog steeds werkt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Stap 1: Regel een KPN prepaid sim, krijg je overal gratis bij geloof ik.
Stap 2: Maak je beltegoed op.
Stap 3: Je kan nog steeds Whatsappen en gebeld/gesmsd worden maar niks anders.
Ik doe het al weken en het werkt nog steeds.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon over 3g? Weet je zeker dat het nog steeds werkt?
In 1x goedquote:
Kan ik niet. Sorry. Ik zou trouwens nog een hoe word ik normaal cursus van Taex krijgen.quote:
Dus je martelt hem niet?quote:
Maar zit je niet gewoon op die andere sim MB's te verstoken? Kan je niet browsen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik doe het al weken en het werkt nog steeds.
Gewoon zo'n H'tje van HSDPA ja.
3g niet. Dat gaat of van je prepaid te goed af, of je moet daar een abbo voor hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon over 3g? Weet je zeker dat het nog steeds werkt?
Die andere sim is van *bliep en die staat uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar zit je niet gewoon op die andere sim MB's te verstoken? Kan je niet browsen?
Was ie nooit echt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow is ie nog wel een beetje normaal ?
H is een versnelde variant van 3G hé.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3g niet. Dat gaat of van je prepaid te goed af, of je moet daar een abbo voor hebben.
Kan ik je zeker aanraden. Als je het gevoel eenmaal hebt een de bochten goed hard neemt heb je echt het gevoel alsof je die kart uit elkaar trektquote:
Ik gebruik ook bliepquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die andere sim is van *bliep en die staat uit
Als ik browse zegt ie 'u moet uw beltegoed opwaarderen'
Nee huilen met de pet opquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
HSPA ja. Maar gaat erom dat je geen mobiel internet kan hebben danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
H is een versnelde variant van 3G hé.
Met KPN prepaid kan je whatsappen als je beltegoed 0,0 is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HSPA ja. Maar gaat erom dat je geen mobiel internet kan hebben dan
HSDPA is mobiel internet? Volgens mij ga je van 2g naar 3g naar HSDPA naar HSDPA+ naar 4gquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HSPA ja. Maar gaat erom dat je geen mobiel internet kan hebben dan
whut. Beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Met KPN prepaid kan je whatsappen als je beltegoed 0,0 is.
Ik gebruik het al weken zo
Welk topic heel FOK! staat vol met topics.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat topic van eergister bijvoorbeeld
2g is bellen+sms'en De rest wordt gebruikt voor mobiel internetquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
HSDPA is mobiel internet? Volgens mij ga je van 2g naar 3g naar HSDPA naar HSDPA+ naar 4g
Met 2g kan je ook internetten, is volgens mij dan op ''gprs'' ofzo is wel enorm sloom maar soms valt die daar op terug wanneer de dekking van 3g niet goed is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2g is bellen+sms'en De rest wordt gebruikt voor mobiel internet
/carequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
van mij krijg je helemaal niets trug
En het topic gaat door tot post 314quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Stuart het volgende:
Hahahaha, toen kon je zomaar 15 keer hetzelfde berichten achter elkaar posten
Ja dat was omdat je toen nog kon blijven herhalen. Op pagina 5 staat niemand anders dan ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En het topic gaat door tot post 314
Ja ik heb niet echt wat te vertellen ofzoquote:
Heb je gewonnen met karten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik heb niet echt wat te vertellen ofzo
We hadden 2 heats van 10 minuten. Eerste was superslecht, kreeg een bocht niet onder de knie, dus vloog er steeds uitquote:
Nogal een verschil zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden 2 heats van 10 minuten. Eerste was superslecht, kreeg een bocht niet onder de knie, dus vloog er steeds uitRonde gemiddelde van 1 minuut, wat vrij slecht was.
Tweede heat mn broertje op een ronde gezet en een gemiddelde van 41 seconden
Als je eenmaal goed stil staat ben je wel even bezig hoorquote:
Dat is waar. Ik vind karten echt super tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je eenmaal goed stil staat ben je wel even bezig hoor
Waarom? Een lang weekend is toch ook wel een keer lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar heb zelf wel voorgesteld om in het weekend te gaan werken
Heb deze week nog maar 32 uur gewerkt..quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Een lang weekend is toch ook wel een keer lekker
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb deze week nog maar 32 uur gewerkt..
Dus moet wel bijpunten
Nee, maar dat was te verwachtenquote:
Beter dan helemaal niet. Er is helaas genoeg (teveel) werkschuw volkquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb vandaag maar 3 uurtjes gewerkt
Buiten de buik opzich prima dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, maar dat was te verwachtenen met jou
valt trouwens wel mee hoor, fysiek gewoon kut want buik maar er waren net wel 3 vriendinnen langs gekomen en dat was wel gezellig
Jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buiten de buik opzich prima dus?
Met mij gaat alles prima, net gekart enzo
Ja heeft iedereen een leven ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
Het is hier eng rustig de laatste week eigenlijk
Ja laatst gevonden, ssstquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen een leven ofzo?
Werkelijk geen ideequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen een leven ofzo?
Nu nogquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil ook eten maar er moeten eerst boodschappen gedaan worden
Achja mijn moeder heeft ook vakantie vanaf vanmiddagquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu nogDat schiet niet op en dan nog koken
Fair enough. Maar eten zou er eigenlijk gewoon moeten zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja mijn moeder heeft ook vakantie vanaf vanmiddag
Nah, ben niet gewend dat we vroeg eten, heb nu alleen honger omdat ik veel eetquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Maar eten zou er eigenlijk gewoon moeten zijn![]()
Je bent een dik kindquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nah, ben niet gewend dat we vroeg eten, heb nu alleen honger omdat ik veel eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
Even koffie gemaaktIk ben niet zo van de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geniet ervan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
Even koffie gemaaktGeniet van je goedkope koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent een dik kind
Hoe laat eet je meestal dan dikkie dik
Ach man, maak je niet dikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
INB4 dikke knuffel en dat soort ongein
Ik ga er maar van uit dat het ''hoe gaat het'' betekentquote:
nzg, hzo prima mj?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het ''hoe gaat het'' betekent
Prima, en aan uw kant?
quote:
quote:Besteed aandacht aan je posts. Het is niet erg als je een spelfout maakt (hoewel Biancavia daar anders over denkt), of wat dingen mistypt, maar ga niet bewust in Br3eZ4h-taal typen. Het moet voor iedereen leesbaar blijven.
Probeer wat moeite te doen als je iets schrijft. Zie je dat een andere user spelfauten maakt, ga diegene dan niet belachelijk maken of uitlachen in een topic. Help juist even door diegene een DM te sturen, of wijs iemand op normale wijze op hoe het wel hoort.
Noem me oud, maar ik snap er geen kut van.quote:
Niet zo goed, hoezo prima met jou?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me oud, maar ik snap er geen kut van.
Vanmiddag wezen kartenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet zo goed, hoezo prima met jou?
Ik heb morgen een date met een lelijke meid en ze wil tongen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag wezen karten
Whatsup then?
Bijt haar tong eraf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een lelijke meid en ze wil tongen.
Waarom fix je een date met een lelijke meid?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een lelijke meid en ze wil tongen.
Zij fixte mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom fix je een date met een lelijke meid?
DAn zeg je ''nee, sorry, gaat hem niet worden.'' Of iets in die richtingquote:
Ik heb wel een zwembroek aan, krijg je een stijve van tongen?quote:
Ik ga gewoon een keertje met haar mee en zij betaalt dus #YOLOquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DAn zeg je ''nee, sorry, gaat hem niet worden.'' Of iets in die richting
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwembroek aan, krijg je een stijve van tongen?
Kan, als ze lekker is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwembroek aan, krijg je een stijve van tongen?
[..]
Ik ga gewoon een keertje met haar mee en zij betaalt dus #YOLO
Ze is tenminste dun.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan, als ze lekker is.
Appelmoes aardappels en cordon blue graagquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik eet gezond, ik weet niet of jij dat wilt?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Appelmoes aardappels en cordon blue graag
Maar ze weet pas sinds gister wat een maagdenvlies is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Prik haar ermee en ontmaagd haar vervolgens.
Ze is 8?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ze weet pas sinds gister wat een maagdenvlies is.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ze weet pas sinds gister wat een maagdenvlies is.![]()
Hi5quote:
In de Mac #Lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
verklaart een hoop wel.
Waar heb je ginger nu gelaten trouwens?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:04 schreef Hypocriet het volgende:
Oh en naud. Je moet je facebook beter afschermen joh.
Ik zei dat ik verslaafd was aan wiet en toen zei ze dat ze een maand erover na moest denken wat ze nou van mij vond en toen zei ik dat is te lang, laat het dan ook maar meteen over zijn.quote:
komt eraanquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen naamtopic.
Als ik nu leip ga doen, maak je hem dan niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:05 schreef msacras het volgende:
[..]
komt eraan
ik had hem bijna gemaakt maar toen ging pizza leip doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |