ja ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef D. het volgende:
Ik kan zelfs Coldplay meezingen, als het moet
Liedjes maken van je tentamenstofquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja ik ook
naar een fatsoenlijk antwoord geven op je tentamenvraag ho maar.
heb geen tentamens meer...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Liedjes maken van je tentamenstof
Dan hoeft het niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb geen tentamens meer...
mijn scriptie zingenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ze ergens anders liedjes van maken
kun je en bij de "radio" werken en in de natuur zijn!twitter:staatsbosbeheer twitterde op donderdag 21-02-2013 om 15:38:06#vrijwilliger gezocht: ben jij de nieuwe gastheer of gastvrouw van Radio Kootwijk? http://t.co/hID8EQyl5t reageer retweet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
kun je en bij de "radio" werken en in de natuur zijn!twitter:staatsbosbeheer twitterde op donderdag 21-02-2013 om 15:38:06#vrijwilliger gezocht: ben jij de nieuwe gastheer of gastvrouw van Radio Kootwijk? http://t.co/hID8EQyl5t reageer retweet
Verslaggever zijn bij Vroege Vogels, dan kan het ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Doet een studiegenootje op dit moment. Hij is *shocking* de enige persoon bij Vroege Vogels met een natuur opleidingquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Verslaggever zijn bij Vroege Vogels, dan kan het ook.
Alles eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat is er mis met plage?
Helemaal niks inderdaad!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat is er mis met plage?
Helemaal niks inderdaad!
Nee het is een verrukkelijk opvrolijkend liedje!quote:
Die mag ook de put inquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee het is een verrukkelijk opvrolijkend liedje!
Net als Lion in the morning sun
Niet als dat de definitie van vrolijk isquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geen vrolijke liedjes meer?
Beter die jingles dan die tergende nummers van Maroon 5quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
het wordt pas erg als je de jingles van Coen en Sander kunt meezingen
drama iddquote:
Gelukkig mag mijn stiefvader geen talentenshows meer kijken van mijn moederquote:
1Dquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef D. het volgende:
He, One Direction, wat een vrolijk liedje
hun versie van dat blondie nummer zat in mijn hoofd toen ik opstondquote:
wat een slappe hap dat hij dat door haar laat bepalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig mag mijn stiefvader geen talentenshows meer kijken van mijn moeder
Dan krijg je gewoon een gagbal in je bakkesquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
war een slappe hap dat hij dat door haar laat bepalen
hoef je bij mij niet te proberen
Het sneust vind ik nog The Voice Kids. Die pushende ouders en kinderen van 10 die zeggen dat ze 'beroemd' willen wordenquote:
Dat heeft hij toch al?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een gagbal in je bakkes
Het "schijnt" een fluitje te zijnquote:
Wiens fluitje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het "schijnt" een fluitje te zijn
Oh ik zie nu dat z'n onderschrift is gewijzigdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij inmiddels al toegegevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een geile donder is die broeder van mij tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij inmiddels al toegegeven
Hou op schei uit, ik moet er maar niet te lang over nadenken...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een geile donder is die broeder van mij toch
*fap*quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik moet er maar niet te lang over nadenken...
Kunnen ze barbie en die krachtpatser niet van de Scheveningse pier laat springen zonder bungeejumptouw?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Barbie wil dochter voor camera laten opgroeien...
Kill it with fire
Als je ze er op zet dan stort die pier toch in elkaar wegens achterstallig onderhoudquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen ze barbie en die krachtpatser niet van de Scheveningse pier laat springen zonder bungeejumptouw?
2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je ze er op zet dan stort die pier toch in elkaar wegens achterstallig onderhoud
Is dat wel hoog genoeg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je ze er op zet dan stort die pier toch in elkaar wegens achterstallig onderhoud
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben trouwens nog dolgelukkig met mijn mini tv met kontje
Pas je er nog bij?quote:
Inderdaadquote:
GRAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doen we Coldplay er dan ook in?
Hoppakeequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doen we Coldplay er dan ook in?
Val doodquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook van jou, daarom vroeg Henk dat.
De Coldplay brainwash is dat, niet jouw schuld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik haat deze plaat, en toch gewoon meezingen![]()
mooie keuken heb jequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Take a picture of something you see...
OKE
[ afbeelding ]
Voorbarige conclusies!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook van jou, daarom vroeg Henk dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |