Wat een verrassing dat Johnny weer uit elkaar is met iemand.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:00 schreef kvd het volgende:
Josje en Johnny de Mol zijn uit elkaar...straks meer bij Boulevard...
Hoewel zij er ook wat van kan. Sinds ze bij K3 zit: haar toenmalige vriendje, Levi van Kempen, Gert natuurlijk en Johnny. Heb weleens gelezen dat Levi van Kempen lang een gebroken hart had.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat Johnny weer uit elkaar is met iemand.
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaat_scheiden__.htmlquote:Emile Ratelband en Moon gaan scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM - Het is oorlog in huize Ratelband. Emile en zijn vrouw Moon zijn in een heftige vechtscheiding beland.
De twee staan dan ook recht tegenover elkaar bij de rechtbank, waar inmiddels een zitting heeft plaatsgevonden.
Moon eist 12.000 euro alimentatie per maand en volgens Ratelband wil zijn vrouw ervoor zorgen dat hij zijn twee kids maar één keer in de twee weken, onder toezicht van jeugdzorg, mag zien.
Ratelband die zijn vrouw beschuldigt van ontvoering, is als de dood dat hij zijn kinderen kwijtraakt. "Ik had al zes weken lang de kinderen niet meer mogen zien. Al die tijd zijn ze ook door Moon van school gehouden, zogenaamd met toestemming van de inspectie", vertelt Ratelband aan Bekendeburen.nl.
"Het was op woensdagavond dat ik mijn kinderen nog naar bed had gebracht", vervolgt de positiviteitsgoeroe. "De volgende ochtend moest ik voor een klus op pad en heeft Moon ze van school afgehaald en zijn ze vanaf dat moment niet meer thuisgekomen. Wat voor een impact moet dat niet hebben op kinderen van 4 en 5 jaar?"
Ratelband is naar eigen zeggen 'ziek' en 'verdrietig' door de hele situatie. "Het is ook niet de eerste keer. In 2008 en 2010 ging Moon er ook al met de kinderen vandoor en daar stapt zo'n rechter gewoon maar overheen."
"Dit was niet alles. Moon had aangifte tegen mij gedaan. Volgens haar zou ik niet alleen haar, maar ook mijn kinderen hebben mishandeld", zegt Ratelband die de mishandeling ontkent. "Ik zou mijn eigen bloed nooit met een vinger aanraken. De aangiftes zijn gelukkig niet in behandeling genomen omdat deze volgens de politie aan alle kanten rammelden."
Ratelband woont tijdelijk in een hotel en heeft de riante villa in Laren afgestaan aan zijn vrouw en kinderen.
Nou nou nou, ook niet voor het eerst. Dat die vrouw hem ooit nog weer terugnam zeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
Ah gos de arme man.....
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaat_scheiden__.html
Het altruïsme straalt er vanaf hè..... " woont tijdelijk in een hotel en heeft de riante villa in Laren afgestaan aan zijn vrouw en kinderen".
Wat een man, wat een goedheid.... wat een verschrikkelijk gezeik zullen we weer van hem horen over hoe alle vrouwen geldbeluste krengen zijn![]()
Ik zat op de site van de Televaag even linkjes te klikken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nou nou, ook niet voor het eerst. Dat die vrouw hem ooit nog weer terugnam zeg.
Daar staat die villa van hem ook, maar volgens mij staat daar al eeuwen een villa van Ratelband, ik kan me zo voorstellen dat Moon daar niet wilde wonen, hij heeft daar immers ook met de eerste mevrouw Ratelband gewoond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die villa in Arnhem stond, hoe kom ik daar dan weer bij
Niet onverwacht, wel erg jammer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoorde net bij Shownieuws dat Georgina Verbaan en haar vriend Rob van de Wouw uit elkaar zijn. Door management bevestigd.
Hoezo niet onverwacht? Heb ik iets gemist?quote:
Inderdaad?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
Hoezo niet onverwacht? Heb ik iets gemist?
Ja, dát was nou eens een leuk stel. Een verrassende combi, maar leek op zich best goed uit te pakken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop nog altijd dat ze terug gaat naar Jort
Dat heb ik eerder andersom; wat moet hij met Lauren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef dennis83 het volgende:
Nee niet Jort, zo'n gladde bal. Begrijp ook niet wat Lauren Verster ermee moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |