Hadden we daar niet een apart topic over? Even zoeken hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar had ik 2 jaar terug al mijn geld op willen zettenDuh dat dat niet meer werkt.
Ah nu snap ik hem!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:33 schreef Ole het volgende:
Glennis doet het nu met een heeft vlinders in haar buik bij een getrouwde kerel?
Dat laatste denk ik. Dus ze was een half jaar met een jeugdliefde (trouwens een reboundrelatie) en in die tijd heeft ze gevoelens gekregen voor een andere man.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah nu snap ik hem!
Maar waarom dan niet 'vlinders voor iemand' ipv 'vlinders voor een ander'? Of is dat Amsterdams ofzo?
Of is ze tijdens haar relatie gek op een ander geworden?
Zou het een BN-er zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Dus ze was een half jaar met een jeugdliefde (trouwens een reboundrelatie) en in die tijd heeft ze gevoelens gekregen voor een andere man.
Een 'onbereikbare' (lees: getrouwde) man.
Vast!quote:
Zég het dan gewoon trutquote:"Het klinkt cryptisch, maar het laat zich het beste als volgt omschrijven: het is op dit moment te ingewikkeld voor ons om samen te kunnen zijn
Nee joh, als ze het meteen zegt komt ze niet nog een keer in het nieuws!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Vast!
Ik wist dat ik nog iets vergeten was
[..]
Zég het dan gewoon trut![]()
quote:Glennis Grace tot over haar oren verliefd op jeugdvriend
23-5-13 - 09:49 bron: Telegraaf, Story, Grazia
© anp.
Glennis Grace is helemaal in de wolken met haar mysterieuze lover. Een paar maanden geleden viel ze als een blok voor een jeugdvriend die ze afschermt voor de media. 'Het voelt heel goed', zegt ze in Grazia.
Er gingen geruchten dat de liefde tussen de twee alweer voorbij zou zijn. De Story meldde dat de aanleiding van de breuk was dat de man nog getrouwd zou zijn. De zangeres ontkende dit tegenover RTL Boulevard en verklaarde dat ze elkaar weinig zagen omdat hij voor zijn werk veel in het buitenland was. Maar nu blijkt alles weer koek en ei tussen de twee. 'Ik ben ontzettend verliefd', aldus Glennis.
De Amsterdamse was eerder zeven jaar getrouwd met Moos, met wie ze samen zoontje Anthony heeft. De twee besloten een jaar geleden te gaan scheiden. Ze had nooit verwacht nog een kans in de liefde te krijgen. Toch viel ze voor een oude bekende. 'Dat overviel me enorm, maar ergens was ik ook opgelucht, zo van: het gevoel zit er dus toch.'
'Het was meteen goed', vervolgt de zangeres. 'Hij haalt het allerbeste in me naar boven en ik weet bijna zeker dat wij héél gelukkig gaan worden.'
De 6-jarige Anthony heeft het echter nog steeds moeilijk met de breuk tussen zijn vader en moeder. Mede daarom doen Glennis en haar nieuwe liefde het nog rustig aan. 'Hij moet nog wennen aan de nieuwe situatie. Ieder kind wil het liefst dat zijn ouders weer bij elkaar terugkomen. Dus ik wil langzaamaan, op mijn manier, aan hem vertellen dat er iemand anders in mijn leven is.'
Fijn dat ze het wel alvast met ons wil delen dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef Ole het volgende:
Glennis Grace tot over haar oren verliefd op jeugdvriend
23-5-13 - 09:49 bron: Telegraaf, Story, Grazia
© anp.
Glennis Grace is helemaal in de wolken met haar mysterieuze lover. Een paar maanden geleden viel ze als een blok voor een jeugdvriend die ze afschermt voor de media. 'Het voelt heel goed', zegt ze in Grazia.
Er gingen geruchten dat de liefde tussen de twee alweer voorbij zou zijn. De Story meldde dat de aanleiding van de breuk was dat de man nog getrouwd zou zijn. De zangeres ontkende dit tegenover RTL Boulevard en verklaarde dat ze elkaar weinig zagen omdat hij voor zijn werk veel in het buitenland was. Maar nu blijkt alles weer koek en ei tussen de twee. 'Ik ben ontzettend verliefd', aldus Glennis.
De Amsterdamse was eerder zeven jaar getrouwd met Moos, met wie ze samen zoontje Anthony heeft. De twee besloten een jaar geleden te gaan scheiden. Ze had nooit verwacht nog een kans in de liefde te krijgen. Toch viel ze voor een oude bekende. 'Dat overviel me enorm, maar ergens was ik ook opgelucht, zo van: het gevoel zit er dus toch.'
'Het was meteen goed', vervolgt de zangeres. 'Hij haalt het allerbeste in me naar boven en ik weet bijna zeker dat wij héél gelukkig gaan worden.'
De 6-jarige Anthony heeft het echter nog steeds moeilijk met de breuk tussen zijn vader en moeder. Mede daarom doen Glennis en haar nieuwe liefde het nog rustig aan. 'Hij moet nog wennen aan de nieuwe situatie. Ieder kind wil het liefst dat zijn ouders weer bij elkaar terugkomen. Dus ik wil langzaamaan, op mijn manier, aan hem vertellen dat er iemand anders in mijn leven is.'
Dan help ikquote:
Deze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik langs de bladen liep en keek naar een titel over Sabia/Sylvie, zag ik in een ooghoek Glennis op de cover, man met een zonnebril, ben benieuwd wie het is
Yes!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Helaas te klein om het echt goed te kunnen zien. Misschien is het ook wel gewoon een vriend/kennis/bekende van haar.
Iemand de Party deze week misschien ingekeken?
Dat kan, ligt een beetje aan wat voor persoon jij bent en de ander is. Sommige pakken mensen makkelijk bij de arm. Ik kan zo ook met familie lopen die ik jaren niet heb gezien en waarmee de band niet superhecht is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes!
Maar loop je zo arm in arm met een bekende?
quote:
Hoe oud is ze?quote:Ze had nooit verwacht nog een kans in de liefde te krijgen.
Dan maar wachten tot ze weer bij elkaar komen...quote:Miley Cyrus en Liam Hemsworth definitief uit elkaar'
Het is definitief voorbij tussen Miley Cyrus en Liam Hemsworth. "Het is klaar", zou de actrice tegen een vriendin hebben gezegd.
Foto: Wenn
Dat meldt US Weekly.
Naar verluidt was het Hemsworth die de verloving heeft verbroken.
De twee zouden al langer problemen hebben. Zo vertelden bronnen onlangs dat de twee apart zouden slapen. Cyrus werd daarnaast talloze keren zonder haar verlovingsring gezien en zou Hemsworth tijdens een feestje geflirt hebben met met actrice January Jones.
De acteur was de afgelopen week alleen in Cannes voor het filmfestival. Op hetzelfde moment was Cyrus in Las Vegas bij de uitreiking van de Billboard Awards.
De broers van Hemsworth zouden volgens bronnen hun jongste broertje hebben aangespoord om de relatie te verbreken. "Zij wilden dat hij de relatie met Miley voorgoed zou verbreken", vertelde een anonieme bron toen.
Hemsworth en Cyrus verloofden zich in juni vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |