quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.
We kunnen elkaar niet uitstaan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
Oke, Beyonce kan niet zingen en is een slet die allemaal naaktfoto's enzo op instagram zet.
heee dit rijmt![]()
Veel plezier met het je overwinning trouwensquote:
Nee, ik heb er 3 voor je gezocht. Ik ga er niet meer tijd insteken. Je hebt het al 5x gezegd want vandaag al 2 keer. Geniet ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
hey ik heb 3x slet gezegd dit jaar
Dankjewel, ik had het jou ook gegund hoor, maar met zulke argumenten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met het je overwinning trouwens![]()
eet smakelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 3 voor je gezocht. Ik ga er niet meer tijd insteken. Je hebt het al 5x gezegd want vandaag al 2 keer. Geniet ervan zou ik zeggen
Ik ga eten
Als jij maar overtuigd bent van je eigen gelijk, dan ben ik al tevredenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dankjewel, ik had het jou ook gegund hoor, maar met zulke argumenten...![]()
nee want het was niet sof in de OP.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Pwieh ik dacht dat je haar net slet noemde
KOM OP ZEG IK HAD GELIJK!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij maar overtuigd bent van je eigen gelijk, dan ben ik al tevreden
Oh zo bedoel je, ja dat was inderdaad een dikke slet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee want het was niet sof in de OP.
ja wie is die nu in de OP staat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, ja dat was inderdaad een dikke slet.
Nu ies het veel beter
4 uur naar de kaakchirurg, verstandskies laten verwijderenquote:
owhquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 uur naar de kaakchirurg, verstandskies laten verwijderen
Tess Milne natuurlijk lekkerste vrouw van Nederland!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja wie is die nu in de OP staat dan?
shit dat is niet Tess!?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Tess Milne natuurlijk lekkerste vrouw van Nederland!
Ja maar daar gaat hetm e ook niet omquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
owh
maar je krijg toch verdoving ;p
hoezo dat danquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Tess milne is fucking overhyped man
Hoezo, gebeurt je niks verder hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat hetm e ook niet om![]()
Nogal angstpatientje
ok, het programma's waar BN'ers een paar weken vermageren?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow jawel, dit zijn pics waar ze meedeed aan ''Expeditie Robinson''
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, gebeurt je niks verder hoor.
Ja en in bikini's rond rennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok, het programma's waar BN'ers een paar weken vermageren?
En het wachten tot de verdoving inwerkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah is toch zo
ik vind de verdoving het vervelendste, krijg je zo'n kutprikje.
achja. das ook niet zo moeiljk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het wachten tot de verdoving inwerkt.
Vaak kiezen ze wel de lekkere bnstersquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is niet leuk als ze er niet uit zien.
Wat ik reageerde op supersof niet op tessquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Check hoe nodig op haar reageert
Nee dat je tess helemaal de hemel in prijstquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik reageerde op supersof niet op tess
Wat is daar mis mee danquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee dat je tess helemaal de hemel in prijst
Wat kinderachtig zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan![]()
Dat jij nou Maik de Boer de hemel inprijst
Je hebt gelijk. Als jij alles ZO letterlijk neemt dan heb je inderdaad gelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
KOM OP ZEG IK HAD GELIJK!
Jouw stelling:
''Jij noemt iedereen slet als die geen Beyonce heet''
Is gewoon niet waar.
Dus ik heb gelijk
Is hij 17?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeggedraag je eens als iemand van 17 man
Ben ik 17?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeggedraag je eens als iemand van 17 man
Jaquote:
Dat zei je laatst toch?quote:
En wat is dit voor onzin discussie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als jij alles ZO letterlijk neemt dan heb je inderdaad gelijk
Goede vraag. We zijn al klaar hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En wat is dit voor onzin discussie?
Daaromquote:
Het is niet voor altijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait wut?
NEEEEEEEEEEEEEE
Verlaat ons niet![]()
Ooh wat dan 12? of 11?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat 17??
Zou het nog geen 13 willen noemen
Wooop wooopquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
Trouwens over een uurtje ben ik ook weg
Waar moet jij naartoe dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Je stelt me weer teleur![]()
Maar goed dat ik over een uur ook weg moet
23quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef nodig het volgende:
[..]
En hoe oud is de persoon die achter hamsterhaaitje zit?
quote:
En ik ben nodig en ik hossel zoveel chicks noem me hosselaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb zoveel swag noem me swaggerboy
Dat doen kleine kindjes wel vakerquote:
Kan jij toch lekker FOK!ken?quote:
Ze zal 'em wel moeten voeren met choo chooquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan jij toch lekker FOK!ken?
VLiegtuigje was altijd beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zal 'em wel moeten voeren met choo choo
Geeft zo'n zooitje met iets vloeibaarsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VLiegtuigje was altijd beter
vijfquote:
ja dat is zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan jij toch lekker FOK!ken?
Dan hoef je hem in ieder geval niet te voeren dus lekker fokkenquote:
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef je hem in ieder geval niet te voeren dus lekker fokken
Waarom? Hij is eigenlijk wel te oud voor een napquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zohij ligt nu op de bank te slapen
Hij is ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Hij is eigenlijk wel te oud voor een nap
Jochies van ongeveer die leeftijd zijn vaak van die heldenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
En we gingen naar de AH omdat ik blarenpleisters nodig hadMaar niet gevonden.
Dus toen hebben we croissantjes gehaald![]()
Ooh, dat is wel zieligquote:
Je neemt gewoon een kindquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een kind neem neem ik een supersof
hahahah ja hij doet heel slim enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jochies van ongeveer die leeftijd zijn vaak van die helden
Ja waren ook naar kruidvat geweest, maar was vijf euro, dus dat vond ik te duur voor een paar pleistersquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Probeer een drogist of apotheek next time
Ik hoop dat het zo makkelijk zal gaan voor jequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik een kind neem neem ik een supersof
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah ja hij doet heel slim enzo
Volgens mij zijn ze 'gewoon' zo duur inderdaad. Belachelijk maar waarquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja waren ook naar kruidvat geweest, maar was vijf euro, dus dat vond ik te duur voor een paar pleisters
hij at geitenkaas met honing op zijn broodquote:
WTFquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hij at geitenkaas met honing op zijn brood
Hij weet wel wat lekker is hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hij at geitenkaas met honing op zijn brood
Jij had dat ook moeten doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
"ik vind brood maar moeilijk om te snijden, maar ik blijf het gewoon proberen tot het lukt"
zo schattig
Als mijn moeder geitenkaas in de salade doet haal ik het er altijd uit en gooi ik het terug in de schaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij weet wel wat lekker is hoor
Het zou de hele salade bedervenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Als mijn moeder geitenkaas in de salade doet haal ik het er altijd uit en gooi ik het terug in de schaal
Toen ik zag dat het echt niet lukte heb ik het gedaan voor hem hoorquote:
Goed zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het echt niet lukte heb ik het gedaan voor hem hoor
Zo onschuldig, toen meisjes nog raar warenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
"ik vind brood maar moeilijk om te snijden, maar ik blijf het gewoon proberen tot het lukt"
zo schattig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
ik word altijd zo vrolijk van Call Me Maybeen dan die zon erbij
Ik had een feestje jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
Het is Pizza gelukt gisteren met de 1e plaats![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
o m gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jeeeeeejquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens bijna 10 000 posts
Goed bezigquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Dan zal Promi namelijk wel op 1 staanquote:
November ergens?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Dan zal Promi namelijk wel op 1 staan
23 novemberquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Dan zal Promi namelijk wel op 1 staan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Er was wel een meisje die hem gedag zei. "Tot vanmiddag *naam*" aaaawhquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo onschuldig, toen meisjes nog raar waren
D'AWWWWWWWWquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was wel een meisje die hem gedag zei. "Tot vanmiddag *naam*" aaaawh
quote:
En ze keek heel lief naar hem hehequote:
Have funquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens richting kapper en daarna lekker karten
Ik zie jullie vanavond wel
Leuk! Veel plezier met karten manquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Pics van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je weet mijn huidege niet eens. Staat nu ook echt nergens naar, dus geen before/after fotoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Pics van je nieuwe kapsel
tot vanavond ergens
pfff dan niet hequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet mijn huidege niet eens. Staat nu ook echt nergens naar, dus geen before/after foto
Pietzquote:
jaquote:
Hij zit er allang in?quote:
Gefeliciteerd alvast danquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huh jij en die Eugene ofzo werden toch gister toegevoegd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee?
hoe heet die gozer dan
ja hehequote:
quote:
Nee. denk het niet, vooral gewoon de zenuwen, en ik kijk wel op naar hoe het daarna gaatquote:
Gelukkig krijg je verdoving. Vorig jaar moest een wondje op mijn tong worden dichtgebrand zonder verdoving. Dat was echt kut.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. denk het niet, vooral gewoon de zenuwen, en ik kijk wel op naar hoe het daarna gaat
Auw, dat lijkt me pijnlijk jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je verdoving. Vorig jaar moest een wondje op mijn tong worden dichtgebrand zonder verdoving. Dat was echt kut.
Nee niemand heeft mij wakker gemaakt dus ik heb 12 uur geslapen dus nu moet ik vannacht door gaan trekken of om 4 uur gaan slapen, want eerder gaat het niet lukken.quote:
Maar dan zal je het wel nodig hebben gehad toch? Nou, ik ben nog wel online van 1 tot 3 amquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee niemand heeft mij wakker gemaakt dus ik heb 12 uur geslapen dus nu moet ik vannacht door gaan trekken of om 4 uur gaan slapen, want eerder gaat het niet lukken.
Ja en het stonk naar verbrande haren ofzo. Kwam echt rook uit mijn mondquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Auw, dat lijkt me pijnlijk ja![]()
Ja, ik weet niet. Vind het ook meer gewoon een eng gevoel dan dat ik denk dat het zoveel pijn doet ofzo
Ja misschien kan ik wel oortjes indoen ofzo, als dat mag..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en het stonk naar verbrande haren ofzo. Kwam echt rook uit mijn mond
Bij mij is ook een kies getrokken, niet verstandskies maar die daarnaast. Maar het deed niet pijn ofzo, maar je voelt echt dat die kies eruit wordt gehaald. Dat wrikken enzo is echt vervelend.
Ja kun je wel vragenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik wel oortjes indoen ofzo, als dat mag..
Oke dat is tenminste ietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan zal je het wel nodig hebben gehad toch? Nou, ik ben nog wel online van 1 tot 3 am
Ja, maar ben er dus pas om 1am hoor. En meestal tot 3amquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke dat is tenminste iets
gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ben er dus pas om 1am hoor. En meestal tot 3am
Nou ja, meestal is alleen deze week eigenlijk
Ik hoop het. Afgelopen nacht was er eigenlijk geen activiteit meerquote:
quote:
Allemaal mensen die 'slapen'quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het. Afgelopen nacht was er eigenlijk geen activiteit meer
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Allemaal mensen die 'slapen'
Als in? hetzelfde onderwerp?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet iemand een drama zoals A Beautiful Mind?
Sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
Alsof het zo gezellig was sinds we die wa groep hebben
Pursuit of happynessquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan, een geweldig sneu drama voldoet ook.
quote:
happiness toch?quote:
Ik dacht ook happiness, maar op IMDB stond Happy, en nu op google weer Happi dusquote:
okee vaagquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook happiness, maar op IMDB stond Happy, en nu op google weer Happi dus
Mooie film inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heeft geen oscars of golden globes, is die echt de moeite waard?
Het zegt vaak wel wat over de film.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat maakt een film ook niet meteen top. Ja is wel de moeite waard ja
Niet elke film kan daarvoor genomineerd worden. Maar kijk hem maar gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het zegt vaak wel wat over de film.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet elke film kan daarvoor genomineerd worden. Maar kijk hem maar gewoon.
Seven Pounds ook kijken van Will Smithquote:
Maar ik vind Will Smith niet echt geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seven Pounds ook kijken van Will Smith
Zeikerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik vind Will Smith niet echt geweldig
Die kwaliteitquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Deze heeft een heel slecht cijfer, maar vond m wel baas
succesquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Douchen en me maar klaarmaken enzo..
Wish me luck![]()
Ziet er wel leuk uit. Heb jij trouwens shadow dancer gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Deze heeft een heel slecht cijfer, maar vond m wel baas
Je gaat waarschijnlijk dood van de pijn daarquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Douchen en me maar klaarmaken enzo..
Wish me luck![]()
Oh wacht, ja die heb ik gedownloadquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit. Heb jij trouwens shadow dancer gezien?
Hij ziet er zo vet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wacht, ja die heb ik gedownload
Nog niet gezienOoh die had ik nog niet. Die is toch van de RIRA neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Sorry hoorquote:
Nee dit is best oudquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh die had ik nog niet. Die is toch van de RIRA neem ik aan?
Is de RIRA dan nog echt actief? Ik kreeg het idee dat het na 2008 wel was afgelopen met hun activiteiten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee dit is best oud
Dingen van de RIRA kom je niet zo makkelijk aan
Mwoah, vaak dit soort dingen:quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is de RIRA dan nog echt actief? Ik kreeg het idee dat het na 2008 wel was afgelopen met hun activiteiten.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry hoor
Ik kan geen foto's maken van mezelf, fotogeniek ben ik neit echt
ALs je nout even naar je WA kijktquote:
Sorry ik kijk niet elke minuutquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALs je nout even naar je WA kijkt
Alles onder Utrecht is terechte klacht inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ik ben alweer in Breda
Roffa ook?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alles onder Utrecht is terechte klacht inderdaad
Uren waarin ik het meest gepost hebquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waar gaan die percentages over?
Huilen, bolle.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alles onder Utrecht is terechte klacht inderdaad
Geen levenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Uren waarin ik het meest gepost heb
Winterslaap.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
Als wij allemaal de winter negeren misschien houd ie dan wel op.
Spieren? Welke spieren?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel eerst genoeg vet eten zodat je lichaam dat eerst verbrand in plaats van spieren
Gewoon in een jurk naar buiten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
Als wij allemaal de winter negeren misschien houd ie dan wel op.
Jurkquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon in een jurk naar buiten?
Jurkjesweerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja de chickies dan hé.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Rokjes vind ik leuker bij meiden
Daarom heb ik ook altijd een spiegeltje bij mij.
Pff slechte grapquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kuikentjes in een jurk
Nog nooit gezien, lijkt me wel schattig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Rokjes vind ik leuker bij meiden
Daarom heb ik ook altijd een spiegeltje bij mij.
Ga terug naar Marokko dan :Squote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Ik heb heel veel jurkjes, maar kan ze amper dragen omdat NL
Ja preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga terug naar Marokko dan :S
Echte chicks krijgen kippenvel in de winter als ze een rokje dragenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Wollah neequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga terug naar Marokko dan :S
Okè vrouwmens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon: zeg gewoon vrouwen/meisjes
Ik hou niet zo van rokjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echte chicks krijgen kippenvel in de winter als ze een rokje dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |