quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohnee, de slet is een beetje arrogant, crimineel en ze vernedert besteelt mijn moeder (godzijdank woont ze 5/7 van de tijd daar en ik 2/7.
We kunnen elkaar niet uitstaan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
Oke, Beyonce kan niet zingen en is een slet die allemaal naaktfoto's enzo op instagram zet.
heee dit rijmt![]()
Veel plezier met het je overwinning trouwensquote:
Nee, ik heb er 3 voor je gezocht. Ik ga er niet meer tijd insteken. Je hebt het al 5x gezegd want vandaag al 2 keer. Geniet ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
hey ik heb 3x slet gezegd dit jaar
Dankjewel, ik had het jou ook gegund hoor, maar met zulke argumenten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met het je overwinning trouwens![]()
eet smakelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 3 voor je gezocht. Ik ga er niet meer tijd insteken. Je hebt het al 5x gezegd want vandaag al 2 keer. Geniet ervan zou ik zeggen
Ik ga eten
Als jij maar overtuigd bent van je eigen gelijk, dan ben ik al tevredenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dankjewel, ik had het jou ook gegund hoor, maar met zulke argumenten...![]()
nee want het was niet sof in de OP.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Pwieh ik dacht dat je haar net slet noemde
KOM OP ZEG IK HAD GELIJK!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij maar overtuigd bent van je eigen gelijk, dan ben ik al tevreden
Oh zo bedoel je, ja dat was inderdaad een dikke slet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee want het was niet sof in de OP.
ja wie is die nu in de OP staat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, ja dat was inderdaad een dikke slet.
Nu ies het veel beter
4 uur naar de kaakchirurg, verstandskies laten verwijderenquote:
owhquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 uur naar de kaakchirurg, verstandskies laten verwijderen
Tess Milne natuurlijk lekkerste vrouw van Nederland!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja wie is die nu in de OP staat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |