SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters gonna hate.
Met Rijnmond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
As zaterdag na de Mol een afspraak met de tv voor de 1e Europese koers.
Maar die hoefde jij toch niet te rijden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee met de Belgisch tv, omloop het Nieuwsblad kijken natuurlijk
Die Giant is van Freddeh, ik heb een Gazelle. Met Carbon voorvork ja! En die jaloezie op mijn heerlijke leren zadeltje, het is toch wat...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef Gripper het volgende:
k zou me niet teveel aantrekken van iemand die op een met Sora en een paardenzadel afgemonteerde Giant rijdt....![]()
Duidelijk, je bent jaloers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die Giant is van Freddeh, ik heb een Gazelle. Met Carbon voorvork ja! En die jaloezie op mijn heerlijke leren zadeltje, het is toch wat...
nee daarom ga ik eerst bij de Mol rijden en daarna kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar die hoefde jij toch niet te rijden?
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou graag zo dun worden dat ik op zo'n dranghek kan gaan zitten zonder er belachelijk uit te zien, dat geef ik zo toe. Maar dinsdag heb ik hard getrained, morgen weer, dus wie weet...ooit....
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar in grote lijnen wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.
Vrijwel iedereen ziet er pas belachelijk uit als hij/zij van de racefiets afstapt inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar in grote lijnen wel.
Mooie foto's, mooie fiets!quote:
Jij rijdt zo vaak mee bij populaire tochten als de RVV, classico boretti, etc dat je best weet dat rijke mannen met buikje zich niet te min voelen voor een superdure Pinarello met hoge wielen. En dan wijdbeens fietsen en bij elke stop broodje kroket en na afloop heel hard lachen en bierdrinken, 't is inderdaad geen porumquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou graag zo dun worden dat ik op zo'n dranghek kan gaan zitten zonder er belachelijk uit te zien, dat geef ik zo toe. Maar dinsdag heb ik hard getrained, morgen weer, dus wie weet...ooit....
quote:
Ik heb wat meer body-zelfbeeld-issues dan jij kennelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef Gripper het volgende:
Dus zolang de wielen het kunnen tillen, kan iedereen op zo'n fiets plaatsnemen. Of het belachelijk is zou mij geen fuck schelen....
Ben dat wel met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niemand ziet er belachelijk uit op een racefiets, we hoeven niet allemaal Chickens zijn hoor.
Ik vind die carbonnen bidonhouders lelijk over 't algemeen. Ik heb er standaard taxc op gezet idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toffe fiets inderdaadWielen nog nét niet te hoog. Enige wat ik minder soigne vind zijn de bidonhouders. Beetje te standaard ofzo
Goede keus. Die heb ik ook en iedereen weet dat ik als een voetbalgod op de fiets zitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind die carbonnen bidonhouders lelijk over 't algemeen. Ik heb er standaard taxc op gezet idd.
Kweenie of ik die Strava challenge wel ga halen. als 't zaterdag goed weer is ga ik koersen, en dan rijd ik geen 100 miles. Zondag is 't rustdag, en morgen doe ik er ook geen 100, want ik moet naar Utrecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Mooie foto's, mooie fiets!
Ik ga morgen voor de 100miles challenge denk ik, dit weekend even rust. Vanaf april ga ik naar 2x i.p.v. 3x per week krachttraining, loop nu elke 2 dagen krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |