SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)NIEUW: Foto's!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
whahahahahahaIk heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het maar in mijn eigen wereld![]()
quote:
Een echte man behandelt alle vrouwen als prinses... tenzij ze als hoer behandeld wensen te wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dames: kleed je zoals je behandeld wilt worden. Kleed je niet als een hoer en verwacht als een prinses behandeld te worden.
Ik denk dat de kans dat ik als prinses behandeld ga worden groter is als ik me als hoer verkleed, dan als prinses
Kunnen we beter voor een paar speciale biertjes kiezen ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
Nou, Fietsie komt met een link naar een fles voor 30+ euro
Ik weet niet of dat de bedoeling gaat zijn
Zeg... mevrouw hageslag... kusje erop?quote:
noted... thank you!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
Je mag in nederland best een S gebruiken Cryo
Jep, denk t ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen we beter voor een paar speciale biertjes kiezen ofzo
Ik weet dat Glenfiddich een fles heeft voor ongeveer 30 euro. Is een 12 jaar oude single malt. Fles en de koker zijn groen van kleur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
Nou, Fietsie komt met een link naar een fles voor 30+ euro
Ik weet niet of dat de bedoeling gaat zijn
nee dat doet een watje...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Evie het volgende:
Een echte man behandelt alle vrouwen als prinses...
Hmmm, of mijn vent is geen echte man of ik verdien het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet een watje...
Een echte man doet dat alleen bij vrouwen die het verdienen
Vind ik ook wel prima ...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet een watje...
Een echte man doet dat alleen bij vrouwen die het verdienen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Achja, kleding is niet belangrijk. Gaat toch altijd uit
Daarom. Nog een paar mooie lampen kopen en het plaatje is compleet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Achja, kleding is niet belangrijk. Gaat toch altijd uit
Heb je het bonnetje nog ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmmm, of mijn vent is geen echte man of ik verdien het niet
zeg het maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook hoiquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Ishimaru het volgende:
Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
ik denk alle tweequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jeej betekent dat ook dat ik er in een vuilniszak nog mooi uitzie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Ishimaru het volgende:
Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
ligt aan het formaat vuilniszakquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Jeej betekent dat ook dat ik er in een vuilniszak nog mooi uitzie?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |