SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)NIEUW: Foto's!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
whahahahahahaIk heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het maar in mijn eigen wereld![]()
quote:
Een echte man behandelt alle vrouwen als prinses... tenzij ze als hoer behandeld wensen te wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dames: kleed je zoals je behandeld wilt worden. Kleed je niet als een hoer en verwacht als een prinses behandeld te worden.
Ik denk dat de kans dat ik als prinses behandeld ga worden groter is als ik me als hoer verkleed, dan als prinses
Kunnen we beter voor een paar speciale biertjes kiezen ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
Nou, Fietsie komt met een link naar een fles voor 30+ euro
Ik weet niet of dat de bedoeling gaat zijn
Zeg... mevrouw hageslag... kusje erop?quote:
noted... thank you!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
Je mag in nederland best een S gebruiken Cryo
Jep, denk t ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen we beter voor een paar speciale biertjes kiezen ofzo
Ik weet dat Glenfiddich een fles heeft voor ongeveer 30 euro. Is een 12 jaar oude single malt. Fles en de koker zijn groen van kleur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
Nou, Fietsie komt met een link naar een fles voor 30+ euro
Ik weet niet of dat de bedoeling gaat zijn
nee dat doet een watje...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Evie het volgende:
Een echte man behandelt alle vrouwen als prinses...
Hmmm, of mijn vent is geen echte man of ik verdien het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet een watje...
Een echte man doet dat alleen bij vrouwen die het verdienen
Vind ik ook wel prima ...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet een watje...
Een echte man doet dat alleen bij vrouwen die het verdienen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Achja, kleding is niet belangrijk. Gaat toch altijd uit
Daarom. Nog een paar mooie lampen kopen en het plaatje is compleet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Achja, kleding is niet belangrijk. Gaat toch altijd uit
Heb je het bonnetje nog ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmmm, of mijn vent is geen echte man of ik verdien het niet
zeg het maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook hoiquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Ishimaru het volgende:
Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
ik denk alle tweequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jeej betekent dat ook dat ik er in een vuilniszak nog mooi uitzie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Ishimaru het volgende:
Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
ligt aan het formaat vuilniszakquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Jeej betekent dat ook dat ik er in een vuilniszak nog mooi uitzie?![]()
![]()
Verschilt per persoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Alleen in KOMOquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Of je trekt een Deen tas over d'r hoofdquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ligt aan het formaat vuilniszak
Maat zou dan ook niet uit moeten maken he?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ligt aan het formaat vuilniszak
Sja of je bent een aap of je bent het nietquote:
wat een kapsonesquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
ja doet ie dat bij jou?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je trekt een Deen tas over d'r hoofd
is ze dan pas mooi?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je trekt een Deen tas over d'r hoofd
Jawel... want afhankelijk van het formaat zak kan je bepaalde delen bedekken/tonen... sommige mensen zijn pas mooi als ze volledig in een vuilniszak passenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Maat zou dan ook niet uit moeten maken he?!
[..]
Sja of je bent een aap of je bent het niet
het ging erom dat je je zo moest kledenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Evie het volgende:
Ik dacht ik gedraag me maar als prinses![]()
Da's de merkkleding onder de vuilniszakken, met handige sluit-band die je kunt aantrekkenquote:
Will do vanavond danquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
het ging erom dat je je zo moest kleden
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's de merkkleding onder de vuilniszakken, met handige sluit-band die je kunt aantrekken
Pics?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's de merkkleding onder de vuilniszakken, met handige sluit-band die je kunt aantrekken
ik eh... snap t nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet anders eet jij niet thuis vanavond
nog steeds carnaval?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Will do vanavond dan
Al wou ik als wit wijf of piraat of vampier gaan
Prachtig.. maar denk dat ik liever iets anders draagquote:
Feestje.. waar ik wel heen moet gaan aangezien iemand hier komt logeren speciaal om daarheen te gaanquote:
Opzich wel makkelijk hoor, zo'n jurkje... als je d'r zat bent, knoop je hem dicht en zet je d'r aan de kant van de weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Prachtig.. maar denk dat ik liever iets anders draag
[..]
Feestje.. waar ik wel heen moet gaan aangezien iemand hier komt logeren speciaal om daarheen te gaan
Heerlijk nummer, het hele album is okequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef Ishimaru het volgende:
Nummer zit al een paar dagen in mijn hoofd
das zacht uitgedruktquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, het hele album is oke
Waarom moet ik bij dit nummer aan c_a denken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef Ishimaru het volgende:
Nummer zit al een paar dagen in mijn hoofd
omdat kringloopquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij dit nummer aan c_a denken?
thrift shop betekent kringloopwinkelquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij dit nummer aan c_a denken?
straks ff luisterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, het hele album is oke
Dat wist ik hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
thrift shop betekent kringloopwinkel
Hier scheen de zon de hele dag, maar die is nu achter sluierbewolking verdwenen. Tot zover nog geen sneeuwvlokje gezien hier!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Het sneeuwt gewoon al vanaf half negen
hier schijnt de zon al vanaf een uur of 8quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Het sneeuwt gewoon al vanaf half negen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier scheen de zon de hele dag, maar die is nu achter sluierbewolking verdwenen. Tot zover nog geen sneeuwvlokje gezien hier!
Best hard ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier schijnt de zon al vanaf een uur of 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ook wel zin in lentequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Geen sneeuw hierOpflikkeren met die meuk
De zon en een aangenaam temperatuurtje moet komen
Dit dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Geen sneeuw hierOpflikkeren met die meuk
De zon en een aangenaam temperatuurtje moet komen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel zin in lentejurkjes rokjes zonnetje
mijn sproetjes
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn sproetjes
Ja preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn sproetjes
had je een douche voor nodig om daar achter te komen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
Nu weet ik waarom ik zo laat wakker was... de gordijnen zaten dicht
Ja, toen kwam ik mijn kamer in en zag ik de gordijnen dicht zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had je een douche voor nodig om daar achter te komen?
Beterschapquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Dat nummer is zeker ok.
Vandaag maar ziekgemeld, gvd wat een pijn.
pijn is niet tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Dat nummer is zeker ok.
Neeeee, lekker pijnstillers de helee dag en shit. Het ergste vind ik dat niet normaal kan eten, alles vloeibaar enzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pijn is niet tofbeterschap.
Ik had verwacht heel wat te missen in m'n pauze. Maar eh... het is rustig hier![]()
Overigens, nu ook grijs buiten hier. Benieuwd of er wat uit gaat vallen straks.
welnee. gisteren liep ik al weer 50 posts achter toen ik in m'n pauze ff weg was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeee, lekker pijnstillers de helee dag en shit. Het ergste vind ik dat niet normaal kan eten, alles vloeibaar enzo.
Ja het is rustig hier. Maar dat is de laatste tijd sowieso wel een beetje.
Beterschapquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Dat nummer is zeker ok.
Jeukt je anus ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Dat nummer is zeker ok.
Als er plek is voor een fiets zou ik helemaal vraagtekens zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
*zit meteen wat ongemakkelijk op zijn stoel* na deze opmerking...
Nee, dat is altijd wel een fijn gevoel DH.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jeukt je anus ?
Ben al weg. Note zetten heeft toch geen zin.
Heb je zin een excel sheet met "benodigd aantal LAN poorten" te bouwen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef Cryothic het volgende:
pff... nog ruim 3 uur... ben er wel klaar mee eigenlijk
nee, dank je wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je zin een excel sheet met "benodigd aantal LAN poorten" te bouwen?
Is heel normaal hoor, IE7 of 8. Veel software vendoren, vooral in de zorg, ontwikkelen echt totaal niet meer na de 1.0 versie in IE6.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, dank je wel.
ik begin wel even aan een active-directory-importer
en daarna kijken waar m'n content blijft van m'n site in IE7 en 8 (klanten met ie7 of 8)
Ik weet t, helaas.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is heel normaal hoor, IE7 of 8. Veel software vendoren, vooral in de zorg, ontwikkelen echt totaal niet meer na de 1.0 versie in IE6.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jeukt je anus ?
Ben al weg. Note zetten heeft toch geen zin.
Beterschap tamsquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Dat nummer is zeker ok.
Je zegt Thank u tegen mijquote:
Gewoon een kwestie van respect, zo ben ik wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je zegt Thank u tegen mijBen niet zo oud hoor.
Met mij gaat het goed, ben mijn rol als huisman aan het vervullen
Respectquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van respect, zo ben ik wel.
Huisman?
Oke in dat geval nice job! (nee niet sarcastisch oid )quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Respect![]()
Ja, paps is ergens aan het zwerven, broertje is op school en ik zit werkeloos thuisDus ja ik moet wat anders word ik lui
Whehehe, je mag het zeggen hoor. Kan het hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke in dat geval nice job! (nee niet sarcastisch oid )
Waarom zit je werkloos thuis?
Ik heb het nummer opstaan hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef Tamashii het volgende:
Can we gooo thrift shopping. WHAT WHAT WHAT WHAT.
I'm gonna pop some tags. Only got twenty dollars in my pocket.
THIS IS FUCKING AWESOME.
de jeuk niet toch? het krabben daarintegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is altijd wel een fijn gevoel DH.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe, je mag het zeggen hoor. Kan het hebben.
Ex-werkgever vond mij overgekwalificeerd waardoor ik te duur was voor hun
Nu begrijp ik de lyrics pas, heb hem pas 20 keer gehoord ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb het nummer opstaan hier
Ik weet niet helemaal op welke manier hij het bedoeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
de jeuk niet toch? het krabben daarintegen
je schijnt "prinses" te schrijven in t nederlandsquote:
Ahaaaaa. Duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je schijnt "prinses" te schrijven in t nederlands![]()
Maar om t uit te leggen... fototoestel ging zichzelf verkleden als hoer of als prinses... lag er een beetje aan wat het meeste neuken opleverde geloof ik.
En Lola en ik vroegen naar goede betaalbare wiskey als afscheidskado voor een collega van me.
Vandaar.
Ik stond echt verbaasd te kijken, dacht dat het eerst een grap was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]Werkgevers tegenwoordig. Echt.
WAT is dit, het sneeuwt buiten :/
Same herequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de lyrics pas, heb hem pas 20 keer gehoord ofzo.
Kan het me voorstellen ja. Maar tegenwoordig gebeuren er nog wel raardere dingen. Een vriend van mij is al tien keer op gesprek geweest ergens, vervolgens zijn mensen elke keer enthousiast, hoort ie nog wel wat, daaaagen later, ja nee het wordt em toch niet. Gaat niet lukken met financieen, gaat niet lukken voor fulltime, al dat soort dingen. Ja gvd check dat van te voren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik stond echt verbaasd te kijken, dacht dat het eerst een grap was.
[..]
Same here
Veel mensen hebben ook veel moeite met afwijzen he, en durven dan niet recht door zee te communiceren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja. Maar tegenwoordig gebeuren er nog wel raardere dingen. Een vriend van mij is al tien keer op gesprek geweest ergens, vervolgens zijn mensen elke keer enthousiast, hoort ie nog wel wat, daaaagen later, ja nee het wordt em toch niet. Gaat niet lukken met financieen, gaat niet lukken voor fulltime, al dat soort dingen. Ja gvd check dat van te voren.
+1.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook veel moeite met afwijzen he, en durven dan niet recht door zee te communiceren.
Dan ben je niet geschikt voor zon functie. Klaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook veel moeite met afwijzen he, en durven dan niet recht door zee te communiceren.
Dat heb ik al 2 keer gehoord sinds ik werkeloos ben. Mocht bij beiden bedrijven terug komen voor een 2de gesprek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja. Maar tegenwoordig gebeuren er nog wel raardere dingen. Een vriend van mij is al tien keer op gesprek geweest ergens, vervolgens zijn mensen elke keer enthousiast, hoort ie nog wel wat, daaaagen later, ja nee het wordt em toch niet. Gaat niet lukken met financieen, gaat niet lukken voor fulltime, al dat soort dingen. Ja gvd check dat van te voren.
Dat bedoel ik, het gaat hier niet om een bijbaantje van een paar uur per week, of een zwarte functie als oppas of weet ik veel wat. Nee mensen liggen er wakker van dat ze niet kunnen werken, er moet geld binnen komen en dan kan je niet als leidinggevende of als persoon die die gesprekken voert zoveel omzeilen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gehoord sinds ik werkeloos ben. Mocht bij beiden bedrijven terug komen voor een 2de gesprek.
Ik dacht dat ik bij het eerste bedrijf zo goed als aangenomen was. 2de gesprek was positief en zou horen wanneer medische keuring was en VCA cursus moest doen. Zijn ze daarop terug gekomen en hebben ze mij afgewezen. Ik kon echt janken want het was een baan waar ik van droom
Medische keuring? Zijn er nog banen waar dat bij toegestaan is? (Anders dan topsport?)quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gehoord sinds ik werkeloos ben. Mocht bij beiden bedrijven terug komen voor een 2de gesprek.
Ik dacht dat ik bij het eerste bedrijf zo goed als aangenomen was. 2de gesprek was positief en zou horen wanneer medische keuring was en VCA cursus moest doen. Zijn ze daarop terug gekomen en hebben ze mij afgewezen. Ik kon echt janken want het was een baan waar ik van droom
Gevangenis ook hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Medische keuring? Zijn er nog banen waar dat bij toegestaan is? (Anders dan topsport?)
Inderdaad, enige wat ik kan doen is verder zoeken en hopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het gaat hier niet om een bijbaantje van een paar uur per week, of een zwarte functie als oppas of weet ik veel wat. Nee mensen liggen er wakker van dat ze niet kunnen werken, er moet geld binnen komen en dan kan je niet als leidinggevende of als persoon die die gesprekken voert zoveel omzeilen.
Bij offshore banenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Medische keuring? Zijn er nog banen waar dat bij toegestaan is? (Anders dan topsport?)
Of ambulancepersoneel, artsen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
lijkt me dat je ook geen machinist wilt met een epilepsie verleden
liever een machinist met een epileptische aanval dan een pilootquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
lijkt me dat je ook geen machinist wilt met een epilepsie verleden
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje die muhahaha blijft alweer eten..
Bij de carnavalswinkel een kippen-pak kopen en hem dat bij binnenkomst aan laten trekkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vreetzak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef fietsie het volgende:
Oow iets met hoe een dame zich moest kleden om als prinses behandeld te worden, en er wilde iemand whisky gaan kopen die lekker moest zijn, maar die vond 30,- duur...
Pic maken, hier posten en op zijn FBquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de carnavalswinkel een kippen-pak kopen en hem dat bij binnenkomst aan laten trekken
Sjah dat mannen nu op de grond gaan liggen om je te mogen dragen als je ergens binnenkomt...quote:
Hoe laat?quote:
Ahhh dat is inderdaad wel fijn als ze direct hun plaats als persoonlijke voetveeg vervullenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dat mannen nu op de grond gaan liggen om je te mogen dragen als je ergens binnenkomt...
bewaren we die maar voor morgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg hoor voor spontane eters, dan moet ik pan homemade bami erbij maken
Bamiquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg hoor voor spontane eters, dan moet ik pan homemade bami erbij maken
Wat is minilasagne?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk is het minilasagnewant daar had ik zin in
Liefquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is minilasagne?
Mijn ex heeft het gemaakt, hele bak vol, zodat ik niet hoef te koken.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is minilasagne?
Mijn ex heeft het gemaakt, hele bak vol, zodat ik niet hoef te koken.
Ja wel hoorquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel avondeten krijg
bami > lasagne!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks aansluitend aan de crematie een feestje in een kroeg. Voor zover ik weet hebben ze daar niks te etenquote:
Ja ben heel blij met deze ex ja.quote:
kipfilet, krieltjes en doppertjes/worteltjes ik weet al wat ik eetquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel avondeten krijg
misschien een bittergarnituurtje ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Straks aansluitend aan de crematie een feestje in een kroeg. Voor zover ik weet hebben ze daar niks te eten
Lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
kipfilet, krieltjes en doppertjes/worteltjes ik weet al wat ik eet
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
misschien een bittergarnituurtje ofzo
Zonde andersquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is al uit de vriezer dus ik moet wel anders gooi ik het weg
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ben heel blij met deze ex ja.
etenstijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
bami > lasagne!
hoe laat zijn we welkom?
Nou geen grapje. Wat dat betreft liep het niet helemaal meer als relatie, maar dit is heel tof.quote:
Stiekem vindt je het wel gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
etenstijd
de autist in mij vindt het niet leuk als jullie ineens allemaal komen eten hoor
het is een aardigheidje voor een collega van me... volgens z'n vrouw volstaat een kaartje al hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
30 euro voor een fles whisky is niet veel trouwens.
zit ook nog een authist in mij hequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stiekem vindt je het wel gezellig
ik hoor het al, ik ben niet welkomquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
etenstijd
de autist in mij vindt het niet leuk als jullie ineens allemaal komen eten hoor
Nee uiteraard, maar dan zou ik gewoon geen whisky geven maar een goede fles wijn. Whisky is pas lekker vanaf 30 euro.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is een aardigheidje voor een collega van me... volgens z'n vrouw volstaat een kaartje al hoor
[..]
zit ook nog een authist in mij hewe tellen dubbel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou geen grapje. Wat dat betreft liep het niet helemaal meer als relatie, maar dit is heel tof.
Vind je ons niet gezellig?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Cryothic het volgende:
Het wordt waarschijnlijk een speciaal biertje ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee uiteraard, maar dan zou ik gewoon geen whisky geven maar een goede fles wijn. Whisky is pas lekker vanaf 30 euro.
Ik zou dat niet zeggen/zien als je het niet zou zeggen, echt waar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is een aardigheidje voor een collega van me... volgens z'n vrouw volstaat een kaartje al hoor
[..]
jullie ken ik niet... met hoeveel zijn jij dan?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor het al, ik ben niet welkom
Ik wil heus wel een keer wat voor je bakken hoorquote:
Dank je... m'n behandelend arts heeft me ook hard laten werken om het zo goed mogelijk te verbergen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zeggen/zien als je het niet zou zeggen, echt waar.
Spontane meetsquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jullie ken ik niet... met hoeveel zijn jij dan?
en ja hoor, de mensen die ik ken zijn gezellig
alleen dat op-korte-termijn-spontaan-opeens kunnen m'n grijze cellen nog niet zo snel verwerken
Je moet soms niet zo moeilijk doen.. ik ben toch het vrouwtje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
achteraf wel ja
die paar die ik dan meegemaakt heb
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet soms niet zo moeilijk doen.. ik ben toch het vrouwtje?
[..]
Ja daarom. De rest van mijn exen spreek ik nooit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]was niet als grap bedoeld. Dat is jammer, maar je hebt een goede vriend erbij.
Wat een man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een speciaal biertje ofzo
[..]
vanavond toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef Ishimaru het volgende:
Zei iemand meet? Wie, waar, wanneer en hoe laat?
Gheghe, je weet het nooit met jouquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dacht je nou dat ik echt zou komen?Ik doe het ff rustig aan na afgelopen weekend en dinsdag
![]()
Gaan we zo beginnen ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dacht je nou dat ik echt zou komen?Ik doe het ff rustig aan na afgelopen weekend en dinsdag
![]()
zeker heel lullig om je nu een link te sturen met van die porno-webcam-pagina's met 500 popups?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUUUUUDe linkermuisknop van m'n muis doet het niet meer
Nu weet ik dat die kan komen, dus klik niet op de links die nu gestuurd wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeker heel lullig om je nu een link te sturen met van die porno-webcam-pagina's met 500 popups?
prut... niet aan gedacht...quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu weet ik dat die kan komen, dus klik niet op de links die nu gestuurd worden
Ja doen doen doen doen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga daar echt niet op klikken. Moet ik het noten, anyone?
Ja doe maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga daar echt niet op klikken. Moet ik het noten, anyone?
Hij heeft toch zelf ook die pagina moeten bezoeken. Lijkt me niet dat hij dat doet als er spam/virussenshit op staatquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof nooit dat zo'n link geen spam/virussen/shitzooi heeft. Dus ben zo lief geweest om alleen de link weg te halen.
Ja wellicht op zijn werkcomputer ofzo, of dat ie googlet erop en dan alleen de link kopieert!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft toch zelf ook die pagina moeten bezoeken. Lijkt me niet dat hij dat doet als er spam/virussenshit op staat
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof nooit dat zo'n link geen spam/virussen/shitzooi heeft. Dus ben zo lief geweest om alleen de link weg te halen.
Zo van dat als ze zich omdraait en je stond te dicht bij dat je tegen de vlakte gemept wordt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
nahja, was gewoon een website met een gallery met gekleede dames met een behoorlijk formaat borsten
Meh, zal wel meevallenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wellicht op zijn werkcomputer ofzo, of dat ie googlet erop en dan alleen de link kopieert!
Willikook!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Möh, het sneeuwt alweer twee uur hier
Ga weg met je 'umlaut o'quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
nee, niet eens zo erg... gewoon grote borsten.quote:
Godver, vind dit echt niet tof. Stond van de week in alleen een jurkje met korte mouwen en panty's buiten. Was toen 19 graden in de zon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
We hebben een half uurtje zon gehad vandaag. Verder vanaf half negen sneeuwquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godver, vind dit echt niet tof. Stond van de week in alleen een jurkje met korte mouwen en panty's buiten. Was toen 19 graden in de zon.
Ik wil korte rokjes, jurkjes, maxidresses, shorts, bikini's.
Wil ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godver, vind dit echt niet tof. Stond van de week in alleen een jurkje met korte mouwen en panty's buiten. Was toen 19 graden in de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker op met je umlautquote:![]()
God joh. Ik haal ook eens een geintje uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, niet eens zo erg... gewoon grote borsten.
En allemaal met kleding aan. Geen popups, niks...
Maar de context maakt mensen bang voor de meest onschuldige links kennelijk
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil ik ookHët īs gëwöön ëën lëttër höör.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Flikker op met je umlaut
Umlaut is geen letterquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hët īs gëwöön ëën lëttër höör.
ja, maar is een beetje zonde van die mooie linkquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
God joh. Ik haal ook eens een geintje uit.
Dat is waar, je weet het nooit met mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, je weet het nooit met jou
Oh is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen ?
Je komt niet eens meer binnen
Pics van jou in bovenstaande kleding, PM staat openquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt geen WA of wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is waar, je weet het nooit met mij
[..]
Oh is dat een uitdaging?
[..]
Pics van jou in bovenstaande kleding, PM staat open
haha ik ben ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jullie ken ik niet... met hoeveel zijn jij dan?
en ja hoor, de mensen die ik ken zijn gezellig
alleen dat op-korte-termijn-spontaan-opeens kunnen m'n grijze cellen nog niet zo snel verwerken
success!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
Goed, ik ga er maar eens vandoor. Wellicht tot later vanavond
Ok.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die geld willen besparen op smsjes
Sterkte vinquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
Goed, ik ga er maar eens vandoor. Wellicht tot later vanavond
Ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dan zijn we vriendjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Cryothic het volgende:
maar ik heb je wel ge-add eergistere op xboxlive![]()
Nee ik wil ook korte rokjes, jurkjes, maxidresses, shorts, bikini's.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij stond van de week ook in een jurkje met korte mouwen en panties buiten?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij stond van de week ook in een jurkje met korte mouwen en panties buiten?
Wat moet je ermee..?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik wil ook korte rokjes, jurkjes, maxidresses, shorts, bikini's.
bij de primark is dat allemaal best te betalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik wil ook korte rokjes, jurkjes, maxidresses, shorts, bikini's.
Nou, euh... aantrekken.quote:
Primark? Doe even normaal aub.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
bij de primark is dat allemaal best te betalen
hij had zo'n grote lijst, ik hielp hem kosten besparenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Primark? Doe even normaal aub.
ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
dan zijn we vriendjes
Vanavond ben ik er weer waarschijnlijk.
Ja, zoiets moet je ook niet in een keer aanschaffen inderdaad. Maar Primark. Ik heb liever een jurk van Vivienne Westwood dan 20 jurkjes van de Primark.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
hij had zo'n grote lijst, ik hielp hem kosten besparen
Beetje cosplay enzo. Wilde een keer als Hunkemöller model gaan.quote:
Duuuuuuuuuuuuuuhquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet je ook niet in een keer aanschaffen inderdaad. Maar Primark. Ik heb liever een jurk van Vivienne Westwood dan 20 jurkjes van de Primark.
Bij mij ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook Line. maar ik gebruik WA.
WA is de meest gebruikte app op mijn telefoon denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |