Hoe lang is het eigenlijk geleden dat jij écht enthousiast werd van iemand?quote:
Een half jaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat jij écht enthousiast werd van iemand?
Ik geloof er in!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja jullie willen lezen wat een ramp het was zodat jullie kunnen zeggen "zie nou wel zo hard van stapel lopen kan nooit goed goed zijn!"
Ik ben onderweg!
Oh, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een half jaar.
Keihard blauwtje tot gevolg
Ik ben ongeveer even subtiel inderdaad maar ik vind het gewoon ook lastig om een goed moment te kiezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had heb ik gewoon gezegd dat ik haar hand wilde vasthouden.
Zij: Ik wil weer even verder lopen (hadden ijsje gegeten op een bankje)
Ik: Is goed, als ik dan jouw hand mag vasthouden.
En dat mocht. Ach, ik was 24
.
Oh ik wanhoop welquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Wanhoop niet
.
Ja man, ik wilde haar de hele tijd al zoenen, maar zij zat normaal op dat bankje en ik kruislings. Zie dat dan maar eens handig te doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:54 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even subtiel inderdaad maar ik vind het gewoon ook lastig om een goed moment te kiezen.
Tsss! Dat wow-effect heb ik al jaaaaren niet meer gehad en zelfs ik wanhoop nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik wanhoop wel
Het was de eerste keer dat ik vanaf date 1 echt head over heels aan het worden was en dan liep het ZO af
Maar goed, ik weet ook, over een maand is het lenteEn dan vind ik alles weer hilarisch, hysterisch en fantastisch ipv "meh". En dan ziet de wereld er vast heel snel weer heel mooi uit
Ja maar juist omdat het zo zeldzaam is... Ik dacht heel naïef "als je dat gevoel bij/met iemand hebt, is het signed/sealed/delivered." Maar ja, ook niet dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsss! Dat wow-effect heb ik al jaaaaren niet meer gehad en zelfs ik wanhoop niet. Muts!
Hopelijk doet de lente veel goeds ja.
Misschien zijn we allebei wel te hard op zoek naar dat gevoel en moeten we het meer een kans geven om het te laten uitkristalliseren. Misschien was het met mevrouw roze Crocs dan ook nog wel wat gewordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar juist omdat het zo zeldzaam is... Ik dacht heel naïef "als je dat gevoel bij/met iemand hebt, is het signed/sealed/delivered." Maar ja, ook niet dus
Ja, met die theorie ben ik dus ook aan de gang gegaan... En dat werd hem ook niet. Al heb ik daar pas ook weer 1 rondje ervaring mee, dus dat zegt ook weer net niets... Ik ga wel even verder met deze theorie, want als ik moet wachten tot het instant wow-effect er weer eens is..quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien zijn we allebei wel te hard op zoek naar dat gevoel en moeten we het meer een kans geven om het te laten uitkristalliseren. Misschien was het met mevrouw roze Crocs dan ook nog wel wat geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, met die theorie ben ik dus ook aan de gang gegaan... En dat werd hem ook niet. Al heb ik daar pas ook weer 1 rondje ervaring mee, dus dat zegt ook weer net niets... Ik ga wel even verder met deze theorie, want als ik moet wachten tot het instant wow-effect er weer eens is..Tja, met iemand die ik niet aantrekkelijk vind kan ik toch nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik geloof dat ik wat minder moeite met droogstaan heb dan de meeste mensen. Heb de behoefte als ik iemand leuk vind en als ik niemand leuk vind, dan een stuk minder
. Volgens mij zou ik een prima non zijn
.
Niet meer actief op Fok!
Ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, met iemand die ik niet aantrekkelijk vind kan ik toch niets. Ik geloof dat ik wat minder moeite met droogstaan heb dan de meeste mensen. Heb de behoefte als ik iemand leuk vind en als ik niemand leuk vind, dan een stuk minder
. Volgens mij zou ik een prima non zijn
.
5.5 met een grijnsfoto? Tering, dan breek je hier echt alle records. Heb je een gebit wat eruit ziet als gepofte mais?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef djlorenzo12 het volgende:
long time lurker, first time poster.
Paiq blijft maar een rare site, een foto waar ik een beetje emotieloos in de camera staar is een 8 maar een brede glimlach levert een 5.5 op. Wat vervolgens resulteert in een match van 5 jaar ouder van het kaliber jabba the hutt. Ik ben wel benieuwd, wat vinden jullie nou een leuke profiel/chat foto bij een vent?
Niet in de camera kijken en niet lachen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef djlorenzo12 het volgende:
Paiq blijft maar een rare site, een foto waar ik een beetje emotieloos in de camera staar is een 8 maar een brede glimlach levert een 5.5 op. Wat vervolgens resulteert in een match van 5 jaar ouder van het kaliber jabba the hutt. Ik ben wel benieuwd, wat vinden jullie nou een leuke profiel/chat foto bij een vent?
Bij je auto, in korte broek met een zonnebril op je kop en een glas bier in je hand!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef djlorenzo12 het volgende:
Let wel... het verschil tussen "me" en "mijn" niet weten is nogal een turn-off naar het schijnt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik doe al tijden niets meer op Paiq, me nieuwe match van anderhalve week geleden heb ik nog niet live gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |