Ja, ga jij ook weer eens daten of wat? We hebben nog nooit een verslag van jou gelezen hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou hup hup, ga daten. Ik wil het verslag lezen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja jullie willen lezen wat een ramp het was zodat jullie kunnen zeggen "zie nou wel zo hard van stapel lopen kan nooit goed goed zijn!"
Ik ben onderweg!
Succes! Hoop serieus dat het goed afloopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja jullie willen lezen wat een ramp het was zodat jullie kunnen zeggen "zie nou wel zo hard van stapel lopen kan nooit goed goed zijn!"
Ik ben onderweg!
Heb nog niks bijzonders te melden en ben er nu ook niet echt mee bezig tbh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook weer eens daten of wat? We hebben nog nooit een verslag van jou gelezen hier.
Hurhurhurhurquote:
Hahaha, zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:
We hadden een speeddate, ze kreeg meteen door dat ik het was en ze annuleerde.
in my fucking face, ik praat nooit meer tegen DP.
Hoe wist je het dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had overigens al door voordat ik accepteerde, maar ik chickende-out
Leeftijd + naam + locatiebalk.quote:
Niks mis mee inderdaad maar wel nadat eerst toch iets van een klik hebt na wat gesproken te hebben. Hoe pakken jullie dat trouwens meestal aan? De overstap van een gezellig gesprek naar wat meer fysiek contact? Ik ben daar redelijk dramatisch in helaasquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je elkaar net 30 sec hebt gezien, dan ineens iemands hand vastpakken.![]()
Als date goed loopt en je raakt elkaar wat meer aan vind ik het wel kunnen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Leeftijd + naam + locatiebalk.
En binnen 2 zinnen SILENIUS IS EEN DO VAN SILENIUS
Laatste keer dat ik dat had heb ik gewoon gezegd dat ik haar hand wilde vasthoudenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef barocci het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad maar wel nadat eerst toch iets van een klik hebt na wat gesproken te hebben. Hoe pakken jullie dat trouwens meestal aan? De overstap van een gezellig gesprek naar wat meer fysiek contact? Ik ben daar redelijk dramatisch in helaas
Wel lief.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had heb ik gewoon gezegd dat ik haar hand wilde vasthouden.
Zij: Ik wil weer even verder lopen (hadden ijsje gegeten op een bankje)
Ik: Is goed, als ik dan jouw hand mag vasthouden.
En dat mocht. Ach, ik was 24
.
Zou me er niet te druk om maken en het gewoon laten gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel lief.
Ik vroeg gisteren volgens mij wanneer ik meisjes moet opgeven.
Als ik een vraag stel en er wordt niet geantwoord dan heb ik zoiets van jammer dan, maarja voor hetzelfde geld is iemand je vergeten te beantwoorden ofzo? Weet ik het...
Wat moet ik met die situatie?
Lekker laten stikken dus, next, ok prima.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken en het gewoon laten gaan.
Is dat op Paiq btw? Dan blijft zichtbaar dat je een nieuw bericht hebt, tot je het hebt beantwoord. Dus als ze nog wilde antwoorden, zou ze dat wel doen. Ik had laatst ook een leuk contact met iemand die ook aangaf dat zij het ook leuk vond, maar toen we elkaar een week ofzo niet gesproken hadden en ik vroeg hoe het ging, hoorde ik daar niets meer op. Misschien wachtte ze wel tot ik online kwam om te kunnen chatten, maar goed, niets meer gehoord, dus dan niet hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker laten stikken dus, next, ok prima.
Okquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat op Paiq btw? Dan blijft zichtbaar dat je een nieuw bericht hebt, tot je het hebt beantwoord. Dus als ze nog wilde antwoorden, zou ze dat wel doen. Ik had laatst ook een leuk contact met iemand die ook aangaf dat zij het ook leuk vond, maar toen we elkaar een week ofzo niet gesproken hadden en ik vroeg hoe het ging, hoorde ik daar niets meer op. Misschien wachtte ze wel tot ik online kwam om te kunnen chatten, maar goed, niets meer gehoord, dus dan niet hoor.
Aahquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat jullie in de praktijk nog wel water bij de wijn gaan doen (), want ik zie zo veel dingen als afknapper genoemd worden... als je dat lijstje volhoudt, kom je nooit aan de man/vrouw natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |