Haha!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
Weet ook niet of dat zo verstandig is geweest. Maarja what's done is done.
Zo gedouched, tanden gepoetst, ballen geschoren, Al Capone outfit aan, ik ben er klaar voor!
Nice. Denk je dat het een type ballensabbelaar is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
Zo gedouched, tanden gepoetst, ballen geschoren, Al Capone outfit aan, ik ben er klaar voor!
fotoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
Weet ook niet of dat zo verstandig is geweest. Maarja what's done is done.
Uit ervaring weet ik dat je dat nooit van tevoren kan inschatten, daarom altijd op voorbereiden!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nice. Denk je dat het een type ballensabbelaar is?
Scheelt weer een minuutje flossen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je dat nooit van tevoren kan inschatten, daarom altijd op voorbereiden!
Niks zo erg als schaamhaar tussen je tanden!
Vergis je niet. Heb t al eens meegemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen dat niet zo snel zullen doen.
Een harige balzak die iedere keer tegen haar kin banged is ook niet echt bevorderlijk voor haar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nice. Denk je dat het een type ballensabbelaar is?
Hand in hand lopen vind ik overigens sowieso niks. Ik loop liever los.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Vergis je niet. Heb t al eens meegemaakt. Inclusief de vraag: 'Handje?'
Eeeehh nee bedankt.
Vet romantisch toch om hand in hand te lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Vergis je niet. Heb t al eens meegemaakt. Inclusief de vraag: 'Handje?'
Eeeehh nee bedankt.
Op een eerste date?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vet romantisch toch om hand in hand te lopen.
Onder omstandigheden.quote:
Nou het moet wel zeeeer raar lopen wil ik op de eerste date hand in hand lopenquote:
Heerlijk. Doe mij maar gewoon lekker veel fysiek contact als het gelijk klikt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou het moet wel zeeeer raar lopen wil ik op de eerste date hand in hand lopen
Het gaat erom dat je elkaar net 30 sec hebt gezien, dan ineens iemands hand vastpakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:25 schreef Silenus het volgende:
Beetje raar ook. Neuken en zoenen op de eerste date is allemaal NOOO PROBLEEMMM maar hand in hand lopen is dan ineens not done?
Niet dat ik wel eens hand in hand loop, maar lekker boeiend toch allemaal.
Nou hup hup, ga daten. Ik wil het verslag lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je elkaar net 30 sec hebt gezien, dan ineens iemands hand vastpakken.![]()
Als date goed loopt en je raakt elkaar wat meer aan vind ik het wel kunnen.
Ja jullie willen lezen wat een ramp het was zodat jullie kunnen zeggen "zie nou wel zo hard van stapel lopen kan nooit goed goed zijn!"quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou hup hup, ga daten. Ik wil het verslag lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |