Niet in de camera kijken en niet lachen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef djlorenzo12 het volgende:
long time lurker, first time poster.
Paiq blijft maar een rare site, een foto waar ik een beetje emotieloos in de camera staar is een 8 maar een brede glimlach levert een 5.5 op. Wat vervolgens resulteert in een match van 5 jaar ouder van het kaliber jabba the hutt. Ik ben wel benieuwd, wat vinden jullie nou een leuke profiel/chat foto bij een vent?
Bij je auto, in korte broek met een zonnebril op je kop en een glas bier in je hand!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef djlorenzo12 het volgende:
long time lurker, first time poster.
Paiq blijft maar een rare site, een foto waar ik een beetje emotieloos in de camera staar is een 8 maar een brede glimlach levert een 5.5 op. Wat vervolgens resulteert in een match van 5 jaar ouder van het kaliber jabba the hutt. Ik ben wel benieuwd, wat vinden jullie nou een leuke profiel/chat foto bij een vent?
Let wel... het verschil tussen "me" en "mijn" niet weten is nogal een turn-off naar het schijnt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik doe al tijden niets meer op Paiq, me nieuwe match van anderhalve week geleden heb ik nog niet live gesproken
Ho hehequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Let wel... het verschil tussen "me" en "mijn" niet weten is nogal een turn-off naar het schijnt.
Joh die jongen is gewoon lekker lief en leuk, ga ervoor!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef Linguine het volgende:
Date was leeeeeuk! Niet gezoend oid. Alleen daarna appte ie meteen dat hij t heel leuk vond. Vond ik ook, maar ik denk dan gasttt hou t even voor je haha. Vind wat spanning wel zo leuk in dat opzicht. Maar het was echt leuk en dat heb ik lang, om niet te zeggen nooit, gehad bij n eerste date. Dus positief!
Het is ook nooit goed, of je nou meteen stuurt of laterquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef Linguine het volgende:
Date was leeeeeuk! Niet gezoend oid. Alleen daarna appte ie meteen dat hij t heel leuk vond. Vond ik ook, maar ik denk dan gasttt hou t even voor je haha. Vind wat spanning wel zo leuk in dat opzicht. Maar het was echt leuk en dat heb ik lang, om niet te zeggen nooit, gehad bij n eerste date. Dus positief!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:42 schreef Andromache het volgende:
Ik heb alweer een FOK!dateLeuk hoor! dating.fok.nl, ik zeg: gat in de markt.
De datingsites laat ik even links liggen, ga me eerst richten op nieuwe baan vinden en scriptie afmaken.
nee, die bestaat niet johquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]die kon ik niet, is ff kijken
uhh ik ga gewoon naar de FP
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef Linguine het volgende:
per ongeluk? *wink wink*quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef habitue het volgende:
date is super ik heb mn lastsye trein per ongeluk gemist
zo mrt trein bij haar slapen
morgen full report!
heeft wel bestaan en liep voor geen meter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee, die bestaat niet johwas een paar topics terug een grapje
Hoe weet je dat hij lekker is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh die jongen is gewoon lekker lief en leuk, ga ervoor!
Lekker wat drank ook op, te zien aan je grammaticaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef habitue het volgende:
morgen full report!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee, die bestaat niet johwas een paar topics terug een grapje
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
9/10 meisjes op badoo is te zwaar ongeinteresseerd om uberhaupt leuk mee te kunnen chatten.
Zijn dat normale aantallen?
Badoo is bagger om een date te scoren. Enige leuke is het terugvinden van bekendenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
9/10 meisjes op badoo is te zwaar ongeinteresseerd om uberhaupt leuk mee te kunnen chatten.
Zijn dat normale aantallen?
Kvind het een beetje...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Badoo is bagger om een date te scoren. Enige leuke is het terugvinden van bekenden
Haha, good luck.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef habitue het volgende:
morgen full report!
Inderdaad, dit is wel eenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Godshand het volgende:
!
Vrouwen met hun spanning. Spring dan uit je raam als je spanning wil!
Het is toch leuk als hij zegt dat hij het een leuke avond vindt? Spanning zat, je kent hem verder niet. Je weet ook niet of hij je blijvend leuk vindt. Misschien date hij morgen een leukere vrouw en is het
Het kan nog alle kanten op, dus genieten!'
Leuk habitué! Enjoy! En die "spanning" onzin hebben mannen ook best een handje van hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Techno het volgende:
@habitue: Leuk man, keep us posted.
[..]
Inderdaad, dit is wel een! waardig.
Want als ze hem écht leuk had gevonden dan was dit wel het laatste waar ze zich druk over zou maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |