Hoeveel bijbaantjes heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregenGelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
![]()
* Ouwesok houdt met enige moeite een lachje inquote:
2 maandjes vakkenvullen + 3 fotoshoots en 2 webdesigns, ong. daarvan is t gekochtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoeveel bijbaantjes heb jij wel niet?
Kwamen die uit Polen oid?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregenGelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
![]()
Nope, gwn folux nederlandquote:
Mijn Velbon kwam uit Polen (scheelde behoorlijk!).quote:
Als je straks een blauwe zweem in al je foto's hebt dan weten we in elk geval hoe het komtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregen Gelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
Maandag eerste shoot in studio (kappersstoelen), zal resultaten postenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je straks een blauwe zweem in al je foto's hebt dan weten we in elk geval hoe het komt![]()
Maareh... Je wilde geen flacon eyes omdat dat goedkope rotzooi was en dan kom je thuis met Menik flitsers. Ik snap het even niet meer...![]()
Maar veel succes en plezier ermee uiteraard. Wederom benieuwd naar resultaten![]()
Tuurlijk, staan ook al op de website van de kappersbenodigdheden website.quote:
Ik haat niet, ik vind het alleen opvallend dat je zoveel materiaal koopt en we weinig foto's zien. That's all.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tuurlijk, staan ook al op de website van de kappersbenodigdheden website.
Ik snap trouwens al die haat over m'n gear niet, ik bedoel de 1dmk3 heb ik voor een prijs aangeschaft die nieteens veel hoger ligt dan een 60d, de lenzen had ik al en de flitsers kostte ook helemaal niet veel. En het feit dat ik niet veel foto's post komt simpelweg doordat de meeste portretten zijn, en ik die niet graag op een forum zet.
+1quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het alleen opvallend dat je zoveel materiaal koopt en we weinig geen foto's zien. That's all.
Ja klopt, heb je goed gezien! Zo had ik het in het begin eigenlijk maar baas vond het zo beter, aangezien de rest van het assortiment ong vanaf de zelfde hoek is gefotografeerd en anders matcht het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef Uncle het volgende:
en zou persoonlijk de stoelen niet zo van boven fotograferen. Nu lijkt het een klein dwergstoeltje. Belichting is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |