Hoeveel bijbaantjes heb jij wel niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregenGelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
![]()
* Ouwesok houdt met enige moeite een lachje inquote:
2 maandjes vakkenvullen + 3 fotoshoots en 2 webdesigns, ong. daarvan is t gekochtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoeveel bijbaantjes heb jij wel niet?
Kwamen die uit Polen oid?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregenGelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
![]()
Nope, gwn folux nederlandquote:
Mijn Velbon kwam uit Polen (scheelde behoorlijk!).quote:
Als je straks een blauwe zweem in al je foto's hebt dan weten we in elk geval hoe het komtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige downside is dat ik ze in het zwart heb besteld, maar de blauwe versie heb gekregen Gelukkig zie je dat niet in de foto's natuurlijk
Maandag eerste shoot in studio (kappersstoelen), zal resultaten postenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je straks een blauwe zweem in al je foto's hebt dan weten we in elk geval hoe het komt![]()
Maareh... Je wilde geen flacon eyes omdat dat goedkope rotzooi was en dan kom je thuis met Menik flitsers. Ik snap het even niet meer...![]()
Maar veel succes en plezier ermee uiteraard. Wederom benieuwd naar resultaten![]()
Tuurlijk, staan ook al op de website van de kappersbenodigdheden website.quote:
Ik haat niet, ik vind het alleen opvallend dat je zoveel materiaal koopt en we weinig foto's zien. That's all.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tuurlijk, staan ook al op de website van de kappersbenodigdheden website.
Ik snap trouwens al die haat over m'n gear niet, ik bedoel de 1dmk3 heb ik voor een prijs aangeschaft die nieteens veel hoger ligt dan een 60d, de lenzen had ik al en de flitsers kostte ook helemaal niet veel. En het feit dat ik niet veel foto's post komt simpelweg doordat de meeste portretten zijn, en ik die niet graag op een forum zet.
+1quote:Op zondag 3 maart 2013 11:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het alleen opvallend dat je zoveel materiaal koopt en we weinig geen foto's zien. That's all.
Ja klopt, heb je goed gezien! Zo had ik het in het begin eigenlijk maar baas vond het zo beter, aangezien de rest van het assortiment ong vanaf de zelfde hoek is gefotografeerd en anders matcht het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef Uncle het volgende:
en zou persoonlijk de stoelen niet zo van boven fotograferen. Nu lijkt het een klein dwergstoeltje. Belichting is prima
Nice!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor aanbiedingen. Was nu op geheel assortiment 20% korting bij een sportstore, kostte nu 359,99.
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor aanbiedingen. Was nu op geheel assortiment 20% korting bij een sportstore, kostte nu 359,99.
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi spul! Ik ben benieuwd hoe de D600 je bevalt!quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nice!Hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overgestapt naar Nikon ondanks er een kans aanwezig is dat je met de d600 of d800 stofproblemen gaat krijgen?quote:
Ik denk dat wanneer je die op een fullframe Canon gaat gebruiken je weer eens te zien krijgt waar het begrip 'groothoek' ook alweer over gingquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Timmos het volgende:
Een aantal leuke, mooie, gave oude camera's gehad, met als meest waardevolle toch wel de Olympus Zuiko 18mm f/3.5
Heeft een groothoek van 100 graden, een Sigma 10-20 heeft bijv. 110 graden geloof ik.. Is er laatst een van verkocht voor 500 euro en als ik andere fora afzoek zie ik dat mensen er tot 900$ voor willen geven..
Zegt het iemand iets?
[ afbeelding ]
Ik schiet met nikon, en als ik dan ga googlen kom ik uit op deze pagina:quote:Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je die op een fullframe Canon gaat gebruiken je weer eens te zien krijgt waar het begrip 'groothoek' ook alweer over gingOp een APS-C of nog kleiner zul je het effect van die 1000 wat minder gaan merken maar ook dan hou je een heel puik lensje over.
Is je backup al klaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Indirect te maken met fotomeuk.
M'n nieuwe schatjes
[ afbeelding ]
Yes, ligt al in de kast. Verse 2013 schijfjes ditquote:
Vanmiddag waarschijnlijk nog meer heugelijk nieuws...quote:
Toch bijbetalen voor de SLR Magic dus...quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vanmiddag waarschijnlijk nog meer heugelijk nieuws...
... nadat ik bij de douane langs ben geweest.![]()
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Toch bijbetalen voor de SLR Magic dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |