ik doe het ook altijd zelf. gaat denk ik 6cm afquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:48 schreef Studeur het volgende:
Zag laatst zo'n gast bij de kapper die zn halflange haar liet milimeterenheel ander persoon achteraf
betreurenswaardigquote:
Het blijft Jostiband muziek.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het blijft Jostiband muziek.
Alleen is het het met dit soort meuk niet alleen van mongolen, maar ook voor mongolen.
het leuke is iedereen doet mee. okee de oudjes niet :pquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
al moet ik zeggen dat de begin jaren 90 harcore wel best goed te doen is op een feest
iedereen doet mee met wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:23 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
het leuke is iedereen doet mee. okee de oudjes niet :p
lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:48 schreef Studeur het volgende:
Zag laatst zo'n gast bij de kapper die zn halflange haar liet milimeterenheel ander persoon achteraf
als het echt koud was, kwamen de ijsberen wel vragen of ze naar binnen mogenquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
Wacht dan tenminste tot het wat warmer is, met dit weer met een kaal hoofd lopen, beetje koud.
Nou hup eraf met dat haar dan!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:49 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
als het echt koud was, kwamen de ijsberen wel vragen of ze naar binnen mogen
heel gaar maar ik ben weer kaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat is dit voor gaar topic.
Gefeliciteerd, man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:14 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
heel gaar maar ik ben weer kaal
jaloers omdat je een ouwe lul bent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het blijft Jostiband muziek.
Alleen is het het met dit soort meuk niet alleen van mongolen, maar ook voor mongolen.
feestbeest in het topicquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jaloers omdat je een ouwe lul bent?
je zegt nu dat je moeder je lul niet lang genoeg vond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
feestbeest in het topicme moeder vond het maar niks. die heeft het liever iets langer
Neu, het is meer omdat het klinkt alsof iemand met parkinson op een blikken trommel loopt te rammen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jaloers omdat je een ouwe lul bent?
en jij weet hoe dat laatste klinkt omdat je moeder dat altijd deed?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, het is meer omdat het klinkt alsof iemand met parkinson op een blikken trommel loopt te rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |