Is in Berlijn ook, en dan maken ze er gewoon een club zonder er iets aan te renoverenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Vette opdracht, maar wat zonde dat dat gebouw zo ligt te verpauperen...
GA5 boven Z.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er staan steeds rode letters op de muren, valt jullie niet op?
nu welquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er staan steeds rode letters op de muren, valt jullie niet op?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit eindelijk weer echt WIDM-opdrachten.
Haha :p. Zoiets zou wel in een mol overzicht kunnen voorkomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
Kelder is onder de grond = Mol
= Carolien?
Veel te makkelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha :p. Zoiets zou wel in een mol overzicht kunnen voorkomen
Dat is achteraf wel vaker hequote:
Nee bal moet er in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef Pietepietje het volgende:
Moeten ze die bakken kapotslaan of wat?
Maakt het een stuk makkelijker jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er aan een kant getrokken wordt, dan moet je de andere kant(en) toch ook laten vieren?
Dat dacht ik ook inderdaad!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er aan een kant getrokken wordt, dan moet je de andere kant(en) toch ook laten vieren?
Ja dat weten wij....quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef megamandy het volgende:
Zwaarder dankzij de katrollen juist?
twitter:SofievandenEnk twitterde op donderdag 21-02-2013 om 20:59:20Ik hoop dat Kees Tol dat thuis subtieler aanpakt #widm reageer retweet
Stop maar weer met denken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan juist steeds lichter werd?
Ze worden niet als katrol gebruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan juist steeds lichter werd?
DIe heeft soms echt gedachtenkronkels geweldig gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ben kwart-oostenrijkszei ze dat nou echt
Kan best dat redactie die omdat t niet goed ging pas later heeft neergelegd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
Nu porto's vinden... opdracht is voor 66% voorbij
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kan best dat redactie die omdat t niet goed ging pas later heeft neergelegd.
Zou maar zo een hint kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
DIe heeft soms echt gedachtenkronkels geweldig gewoon
Ja dat zou me ook niet verbazen op zich... maar dat is in een spel als de mol wel raar...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kan best dat redactie die omdat t niet goed ging pas later heeft neergelegd.
Maar serieus. Als je dat dagboek van een oud deelnemer op widm.com las dan waren er de nodige opdrachten waar op het laatste moment de tijd werd verlengd, hulpstukken werden geboden, e.d., omdat totaal mislukken geen leuke tv is.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jostiband op avontuur in het postkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |