Jaa dat is zoveel makkelijker, mooi weer. Veel beter dingen plannen dan met deze baggerzooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het parkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het park
Inderdaad. Blij toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]zo blij dat ik die meet geskipt had
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Ja en Mono die zijn geduld verliestquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Maak er een filmpje van, is wel iets voor FOK!tv.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en Mono die zijn geduld verliestvolgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Wat was der username?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ach, wat is gebeurd is gebeurd. Lekker laten hangen.
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Nu ben ik de hysterische schreeuwneger op meets
Ging de vorige keer ook best aardig tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook best aardig toch
Dat hoopt iedereenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.
Maar je was daar helemaal niet een hysterische schreeuwneger. Ik dacht dat je dus zou veranderen op meets.
Aangerand worden door Flips, dan zou mijn leven compleet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen
Nee dat was maar een grapje, wil nog wel vaker uitgenodigd worden
quote:
Donderdagavond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wanneer komen jullie nou kijken?
Intro moet op donderdag altijd tot 21u naar school in Eindhovenquote:
En jij bent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
Leuke sc?
niet zonder mij natuurlijk
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel evenquote:
Is goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel even
Ohja die loner.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die ene, je weet wel die iedereen wel kent
quote:
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?quote:
19 mei?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?
Omgquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik onthoud veel..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OmgWAAROM weet jij dat?
quote:
quote:
Maar dan moet het wel op 18 mei want 19 is een zondagquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
Hoeft ook niet hele dag tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
jijweetzquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hele dag tochgewoon ff chillennnnnn mattieeeee
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainenquote:
Train zequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainen
Dan post ik hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Nee bijna niemand van usnb post hier
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit meer in nb sahbi?
Ah zo ah zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.
En jij? Post jij nog overal en nergens?quote:
Minder SC wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij? Post jij nog overal en nergens?
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 5 cm!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KLB / 20 jaar en al pittig kort kapsel
Over 5 jaar, OVER 5 JAAR
Dat hopen we dan maar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 5 cm!!!!
fixedquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 30 cm!!!!
quote:
Slechte nacht?quote:
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, dinsdag is goed!
[..]
Slechte nacht?
Op zaterdag? Wat een helquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.
en morgen ook nog werken
je gaat chinees maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke! Dinsdag katten jatten genoteerd
kutlevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.
en morgen ook nog werken
Ben benieuwd hoe snel je ze terug komt brengen lolquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke! Dinsdag katten jatten genoteerd
mwa, normaal vind ik dat niet zo erg om op zaterdag te beunen, maar nu moet ik gewoon voor mn baas werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |