Jaa dat is zoveel makkelijker, mooi weer. Veel beter dingen plannen dan met deze baggerzooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het parkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het park
Inderdaad. Blij toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]zo blij dat ik die meet geskipt had
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Ja en Mono die zijn geduld verliestquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Maak er een filmpje van, is wel iets voor FOK!tv.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en Mono die zijn geduld verliestvolgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Wat was der username?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ach, wat is gebeurd is gebeurd. Lekker laten hangen.
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Nu ben ik de hysterische schreeuwneger op meets
Ging de vorige keer ook best aardig tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook best aardig toch
Dat hoopt iedereenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.
Maar je was daar helemaal niet een hysterische schreeuwneger. Ik dacht dat je dus zou veranderen op meets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |