Je hebt geluk dat ik te lui ben om te stealen, en teveel van je hou om er een missie van te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat gewoon terug, omdat. Zie boven
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik te lui ben om te stealen, en teveel van je hou om er een missie van te maken.
Jij komt elke keer alleen even roepen: "Godverdomme deel <insert nummer>"?quote:
dus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij komt elke keer alleen even roepen: "Godverdomme deel <insert nummer>"?![]()
Iets met http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics ?quote:
Zal ik even mijn genotsstaaf bij jou naar binnen schuiven, dan kun je zien of ik homo benquote:
Okequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik even mijn genotsstaaf bij jou naar binnen schuiven, dan kun je zien of ik homo ben
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
dat antwoord had ik niet verwacht![]()
Plsquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik even mijn genotsstaaf bij jou naar binnen schuiven, dan kun je zien of ik homo ben
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ben je te heet voorquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ben ik dik en lelijk. En kort en pittig.
badassquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]Ik wil niet slapen... Nu ik jou ondertitel lees, wil ik YOLO opblijven.
En Pony dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]Ik wil niet slapen... Nu ik jou ondertitel lees, wil ik YOLO opblijven.
Wie wat? Oh de callie hypequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Pony dan?
Ajacied422 heeft wel wat met I love you pony's
Met pony's heb ik niets, tenzij ze in de ketel met zuurvlees zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Pony dan?
Ajacied422 heeft wel wat met I love you pony's
quote:
Whehe die uilquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en gratis omwikkeld met spek
[ afbeelding ]
Say that it isn't sooooooooooooooooooquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/93(...)-weekend-terug.dhtmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Say that it isn't soooooooooooooooooo
Crapquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/93(...)-weekend-terug.dhtml
Dat is beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crapgelukkig morgen vrij tot dinsdag.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/93(...)-weekend-terug.dhtml
Natuurlijk niet mi mang!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef stefanhaan het volgende:
deel 4 alweerik dacht echt dat dit snel dood zou gaan
Ik krijg in de zomer sowieso een kitten maar die poes wordt niet zwangerquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil puppies en lama's en en en en
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg in de zomer sowieso een kitten maar die poes wordt niet zwanger
Schop d'rquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg in de zomer sowieso een kitten maar die poes wordt niet zwanger
Echt he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wel een erg mooie trouwens
Goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.hoe is het met jouw kitty's dan?
En je hebt er ook nog 2,quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
GoedVervelend, druk, lief en stout. Hoe het hoort dus
ze groeien supersnelquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En je hebt er ook nog 2,! Merk je al dat ze groeien of nog steeds kleine opdonders?
quote:
Even kijken wat ik op mn telefoon heb staan!quote:
Jaa kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier.
Hoe is het met jou en die mooiboy?
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa klopt
Goed goed goed![]()
Hoe is het met jou?
So niceeequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed om te horen
Ja hier ook prima. over een half uurtje schijn ik vakantie te hebben Dus dat is prima
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenquote:
Jaa dat is zoveel makkelijker, mooi weer. Veel beter dingen plannen dan met deze baggerzooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het parkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we moeten echt wel even snel wat afsprekenSowieso tijd voor mooier weer, en dan weer parkdrinkmeets!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Psychotische serieaanrandsters achterlaten in het park
Inderdaad. Blij toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]zo blij dat ik die meet geskipt had
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Ja en Mono die zijn geduld verliestquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Blij toe.
Alleen wel jammer dat ik WT niet kon zien terwijl hij verkracht werd door haar.
Maak er een filmpje van, is wel iets voor FOK!tv.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je miste mijn Dr Phil pedagogische kwaliteiten.
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en Mono die zijn geduld verliestvolgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Wat was der username?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog pedagogisch als het gaat om een 23-jarige? Of hoe oud ze ook was.
Ze was in ieder geval geen kind meer.
[..]
Ik vraag me nog wel eens af of ze nog wel eens meeleest.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ach, wat is gebeurd is gebeurd. Lekker laten hangen.
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Nu ben ik de hysterische schreeuwneger op meets
Ging de vorige keer ook best aardig tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook best aardig toch
Dat hoopt iedereenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.
Maar je was daar helemaal niet een hysterische schreeuwneger. Ik dacht dat je dus zou veranderen op meets.
Aangerand worden door Flips, dan zou mijn leven compleet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen
Nee dat was maar een grapje, wil nog wel vaker uitgenodigd worden
quote:
Donderdagavond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wanneer komen jullie nou kijken?
Intro moet op donderdag altijd tot 21u naar school in Eindhovenquote:
En jij bent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
Leuke sc?
niet zonder mij natuurlijk
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel evenquote:
Is goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel even
Ohja die loner.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die ene, je weet wel die iedereen wel kent
quote:
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?quote:
19 mei?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?
Omgquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik onthoud veel..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OmgWAAROM weet jij dat?
quote:
quote:
Maar dan moet het wel op 18 mei want 19 is een zondagquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
Hoeft ook niet hele dag tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
jijweetzquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hele dag tochgewoon ff chillennnnnn mattieeeee
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainenquote:
Train zequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainen
Dan post ik hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Nee bijna niemand van usnb post hier
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit meer in nb sahbi?
Ah zo ah zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.
En jij? Post jij nog overal en nergens?quote:
Minder SC wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij? Post jij nog overal en nergens?
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 5 cm!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KLB / 20 jaar en al pittig kort kapsel
Over 5 jaar, OVER 5 JAAR
Dat hopen we dan maar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 5 cm!!!!
fixedquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 30 cm!!!!
quote:
Slechte nacht?quote:
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, dinsdag is goed!
[..]
Slechte nacht?
Op zaterdag? Wat een helquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.
en morgen ook nog werken
je gaat chinees maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke! Dinsdag katten jatten genoteerd
kutlevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, gewoon te kort geslapen en wat spierpijn.
en morgen ook nog werken
Ben benieuwd hoe snel je ze terug komt brengen lolquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
mwa, normaal vind ik dat niet zo erg om op zaterdag te beunen, maar nu moet ik gewoon voor mn baas werkenquote:
kadden jadden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aldoquote:
Uft in het huisquote:
Vrijdag = al het werk van de uni van 1 week in 1 dag proppenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrijdag = al het werk van de uni van 1 week in 1 dag proppen
Nevahhhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel je ze terug komt brengen lol
gielquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino uit mijn speakers BAM
Das lompquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
gister trouwens de deurklink van mijn auto afgebroken![]()
viel wel meequote:
Lolololquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
giel
burgemeester eurling die zit te vertellen hoe geweldig valkenburg isvalkenburg
de kankerbult van het heuvelland
Ik zit toevallig onder ze in het gebouwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
qmusic is dan nog net acceptabel
heb ik ook, maar dat zullen mijn collega's niet waarderenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolololmuziek op je telefoon hebben staan
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit toevallig onder ze in het gebouw
Neh, vinden ze niet tofquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Loop die uitzending binnen en roep keihard FOK!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, vinden ze niet tofwij hebben hier wel eens muziek aan staan en we kregen al een keer een klacht dat het te horen was in de uitzending
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandjequote:
masters of hardcore?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandje
zeker allemaal elektronische meuk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandje
Nee "masters" als in: Een CD waarbij de opname net klaar is.quote:
Neehoor, niet allemaal elektronische meuk, ook gitaarmeuk en oudemeukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker allemaal elektronische meuk?
scream&shout, en dat soort kutmuziek van tegenwoordig
ow was ik maar geboren in 1960
oudemeuk FTW!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee "masters" als in: Een CD waarbij de opname net klaar is.
[..]
Neehoor, niet allemaal elektronische meuk, ook gitaarmeuk en oudemeuk
waar draai jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, draai ik hier nog regelmatigwordt ook gewoon gewaardeerd.
Nee, hier in het pandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar draai jij?op de foks?
ow zoquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:05 schreef LompeHork het volgende:
Het is niet alsof FOK! een kantoor heeft
Ik dacht al: waar heb jij het nou weer overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow zoIk draai ook thuis, maar ik draai altijd door
![]()
Tsja, was het maar waarquote:[..]
uhuhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar heb jij het nou weer over
[..]
Tsja, was het maar waaraan de andere kant: dat FOK! op vrijwilligers draait is natuurlijk gewoon erg tof. En dat veel mensen er hun tijd in willen steken om een leuker FOK! te maken is al helemaal noemenswaardig.
Weet ik veel, ga ik niet overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhuh
ik zou ook wel wat willen bijdragen als mod, maar yvonne wil me niet in het team hebben volgens mijal 3x gesolliciteerd
Nopequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga ik niet over
Ik ga solliciteren als FA, en dan hoop ik dat iedereen mij dan FApkoning gaat noemen
als jij FA bent, kun je mij mooi mod makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga ik niet over
Ik ga solliciteren als FA, en dan hoop ik dat iedereen mij dan FApkoning gaat noemen
Wifi aan laten staan? Draait er iets op de achtergrond? Wat voor telefoon?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq telefoon, hoezo ga je zo snel leeg
Kijk je allemaal stoute filmpjes op je mobiel ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq telefoon, hoezo ga je zo snel leeg
iPhone, wifi staat aan want ik heb eduroam hieroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wifi aan laten staan? Draait er iets op de achtergrond? Wat voor telefoon?
Ssttquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk je allemaal stoute filmpjes op je mobiel ofzo?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
iPhone, wifi staat aan want ik heb eduroam hieroverder geen rare dingen want sluit apps altijd af. Poep iPhone
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus ik ging een uur geleden weg met 98% en nu wat muziek luisteren en internetten later 68%
Applequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
Even langs een Apple-store gaan dan, dikke kans dat je gewoon een vervangend toestel krijgt
Whutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
Even langs een Apple-store gaan dan, dikke kans dat je gewoon een vervangend toestel krijgt
Je normaal wel maar laatste dagen is echt erg, sinds de nieuwe updatequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]normaal gaat zo'n batterij toch wel een dagje mee.
Bullshit.quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whutmaar ik heb heul geen garantie meer volgens mij
Apple heeft alleen maar nadelen. Apple is een nadeelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit.
Elk merk heeft z'n voordelen en nadelen.
[..]
Ohja, dan is het tijd voor een nieuwe.
Een keer een harde reset doen dan, lost het vaak ook wel op (maar ben je wel alles kwijt, dus eerst even backuppen met iTunes)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 2 jarig ABO, jk mag er nog een jaar en paar maandjes mee don
Bullshit, ik heb jaren een iMac en andere Apple producten gehad en werkte perfect.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Apple heeft alleen maar nadelen. Apple is een nadeel
Zonde van je geldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een keer een harde reset doen dan, lost het vaak ook wel op (maar ben je wel alles kwijt, dus eerst even backuppen met iTunes)
[..]
Bullshit, ik heb jaren een iMac gehad en werkte perfect.
Naam?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
je hebt een app om te checken waar je batterij zo hard aan op gaat he?
Helemaal niet, de economische waarde had ik er al lang uit na 3 jaar. Daarnaast werkte die magic trackpad ook top. Perfect voor grafische zooi (onder andere)quote:
gewoon paintquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helemaal niet, de economische waarde had ik er al lang uit na 3 jaar. Daarnaast werkte die magic trackpad ook top. Perfect voor grafische zooi (onder andere)
2D ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:35 schreef LompeHork het volgende:
Perfect voor grafische zooi (onder andere)
Paintquote:
Klopt, 3D renderen op een Mac is wat lastig, sowieso niet lekker op zo'n iMac, op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer welquote:
Ik nimmer, begon ooit met Paint Shop Pro en in de loop der jaren overgestapt op Photoshop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Paint
vroeger wel ontelbaar veel pikachu's mee gemaakt
Ik was toen 6 hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, 3D renderen op een Mac is wat lastig, sowieso niet lekker op zo'n iMac, op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer wel
[..]
Ik nimmer, begon ooit met Paint Shop Pro en in de loop der jaren overgestapt op Photoshop.
Die kan mijn scenes niet aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef LompeHork het volgende:
op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer wel
Mijn 24gig ram octocore heeft het er bijzonder zwaar mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
[..]damn, dat is dan best zware meuk
Ik ben nu maar 19quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
[..]damn, dat is dan best zware meuk
Wat loop je allemaal te renderen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn 24gig ram octocore heeft het er bijzonder zwaar mee.
Broekiequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te renderen dan?goddamn!
[..]
Broekie
Bezig met een film.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te renderen dan?goddamn!
ik weet niet eens wat t isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind al die technische termen niet zo leuk.
Tof! Lijkt mij een hoop werk als je dat professioneel aan pakt (wat je zo te horen zeker weten doetquote:
Ik stop alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
quote:
Dat valt wel mee, in m'n dagelijks werk gebruik ik veel technischer termenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Ziet er wel heel slim uit hoor
Als Intronerd het over zijn werk heeft zit ik ook altijd van OMG you so smarttttquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, in m'n dagelijks werk gebruik ik veel technischer termen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als Intronerd het over zijn werk heeft zit ik ook altijd van OMG you so smartttt![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof! Lijkt mij een hoop werk als je dat professioneel aan pakt (wat je zo te horen zeker weten doet)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
herkenning, ik heb het bij mensen die gewoon compleet ander werk dan mij doen, dan zit ik vaak zo van: Wacht wat, jij begrijpt dat?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
herkenning, ik heb het bij mensen die gewoon compleet ander werk dan mij doen, dan zit ik vaak zo van: Wacht wat, jij begrijpt dat?
Maakt niet uit, louter kwaliteit!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
deel 1 t/m3 gingen toch een stuk harder..
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt niet uit, louter kwaliteit!
Geeft niet! Het is een slowchatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
deel 1 t/m3 gingen toch een stuk harder..
moeten we dan ook langzaam typen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geeft niet! Het is een slowchat
oke, ik zal langzaam lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geeft niet! Het is een slowchat
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
moeten we dan ook langzaam typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |