Nee "masters" als in: Een CD waarbij de opname net klaar is.quote:
Neehoor, niet allemaal elektronische meuk, ook gitaarmeuk en oudemeukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker allemaal elektronische meuk?
scream&shout, en dat soort kutmuziek van tegenwoordig
ow was ik maar geboren in 1960
oudemeuk FTW!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee "masters" als in: Een CD waarbij de opname net klaar is.
[..]
Neehoor, niet allemaal elektronische meuk, ook gitaarmeuk en oudemeuk
waar draai jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, draai ik hier nog regelmatigwordt ook gewoon gewaardeerd.
Nee, hier in het pandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar draai jij?op de foks?
ow zoquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:05 schreef LompeHork het volgende:
Het is niet alsof FOK! een kantoor heeft
Ik dacht al: waar heb jij het nou weer overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow zoIk draai ook thuis, maar ik draai altijd door
![]()
Tsja, was het maar waarquote:[..]
uhuhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar heb jij het nou weer over
[..]
Tsja, was het maar waaraan de andere kant: dat FOK! op vrijwilligers draait is natuurlijk gewoon erg tof. En dat veel mensen er hun tijd in willen steken om een leuker FOK! te maken is al helemaal noemenswaardig.
Weet ik veel, ga ik niet overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhuh
ik zou ook wel wat willen bijdragen als mod, maar yvonne wil me niet in het team hebben volgens mijal 3x gesolliciteerd
Nopequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga ik niet over
Ik ga solliciteren als FA, en dan hoop ik dat iedereen mij dan FApkoning gaat noemen
als jij FA bent, kun je mij mooi mod makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga ik niet over
Ik ga solliciteren als FA, en dan hoop ik dat iedereen mij dan FApkoning gaat noemen
Wifi aan laten staan? Draait er iets op de achtergrond? Wat voor telefoon?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq telefoon, hoezo ga je zo snel leeg
Kijk je allemaal stoute filmpjes op je mobiel ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq telefoon, hoezo ga je zo snel leeg
iPhone, wifi staat aan want ik heb eduroam hieroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wifi aan laten staan? Draait er iets op de achtergrond? Wat voor telefoon?
Ssttquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk je allemaal stoute filmpjes op je mobiel ofzo?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
iPhone, wifi staat aan want ik heb eduroam hieroverder geen rare dingen want sluit apps altijd af. Poep iPhone
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus ik ging een uur geleden weg met 98% en nu wat muziek luisteren en internetten later 68%
Applequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
Even langs een Apple-store gaan dan, dikke kans dat je gewoon een vervangend toestel krijgt
Whutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
Even langs een Apple-store gaan dan, dikke kans dat je gewoon een vervangend toestel krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |